De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Ennio Morricone

  1. #1

    Standaard Ennio Morricone

    Tijd voor een eigen topic voor een grootheid achter de schermen: Ennio Morricone. De beste man is inmiddels dik in de tachtig en componeert nog steeds soundtracks. Enkele klassiekers zijn mede door zijn bijdrage groots geworden, waaronder een van mijn persoonlijke favorieten Once upon a time in the west. Maar ook van lekker foute Italiaanse Poliziotteschi films tot aan producties van Tarantino. Laten we hopen dat deze man ons nog lang mag blijven bestoken met soundtracks.

    morricone-1.jpg


    Gister zat er een leuk item in Nieuwsuur, verslaggever ging op bezoek thuis bij Morricone.

  2. #2

    Standaard

    Op 1 februari geeft Ennio Morricone een concert in de Ziggo Dome in Amsterdam. Dit concert zou oorspronkelijk dit jaar plaatsvinden, maar door een hernia moest Morricone verstek laten gaan. Inmiddels is hij hiervan hersteld.

    http://www.ziggodome.nl/event/530/Ennio-Morricone-


  3. #3

    Standaard

    Ik ben van plan om naar dat concert te gaan, net als ik van plan was naar het concert in december. Wilde kaartjes kopen totdat ik op de ticket-site las dat het concert was uitgesteld.

    Ik vind niet alles van hem goed, maar hij heeft een paar prachtige soundtracks gemaakt.
    The Legend of 1900, The Untouchables of Cinema Paradiso vind ik persoonlijk bijvoorbeeld mooier dan Once Upon a Time in the West.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 24-12-2014 om 15:29
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik ben van plan om naar dat concert te gaan, net als ik van plan was naar het concert in december. Wilde kaartjes kopen totdat ik op de ticket-site las dat het concert was uitgesteld.

    Ik vind niet alles van hem goed, maar hij heeft een paar prachtige soundtracks gemaakt.
    The Legend of 1900, The Untouchables of Cinema Paradiso vind ik persoonlijk bijvoorbeeld mooier dan Once Upon a Time in the West.
    Ik twijfel nog wel een beetje, dik 80€ voor kaartjes is niet weinig, kan ik hier een paar keer naar een leuk concert in de Oosterpoort. Echter staat hij er natuurlijk ook met een enorm orkest.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb deze man live aan het werk gezien in Antwerpen en het was magisch. Iets waar ik geen spijt van heb tot op deze dag.
    Live vond ik dan vooral die van The Mission, Once Upon A Time in America, The Good, The Bad and the Ugly en het liedje Chi Mai geweldig!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •