De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe importeren uit Australië ?

    Hallo,

    Weet iemand hoe/waar je best blu-ray besteld uit Australië ?

  2. #2
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik bestel altijd bij: https://www.mightyape.com.au

    Nog nooit een probleem mee gehad en ze markeren een doosje altijd als 'gift'. Zodat de kans zo klein mogelijk is dat de douane erover valt!

  4. #4

    Standaard

    Leuke tip!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Bedankt!

    Wil graag zo snel mogelijk Shameless seizoen 4 hebben. De release in Duitsland lijkt er na rondvraag niet meteen aan te komen…
    Enkel in Spanje komt er morgen maar een simpele dvd uit.

  6. #6
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ahn deze is toch Region B… dacht eerst van niet. (amazon.com geeft aan van niet).

    Ik heb wel nog nooit bij amazon.com besteld. Hoe zit dat met levertijden en douana. Zie dat velen hier op het forum daar bestellen maar ik heb geen zin in gedoe. Bestelling plaatsen en verder gewoon een aantal dagen wachten. (Ik bestelde voorlopig enkel bij amazon binnen Europa.) Heb jij ervaring mee Werner ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-01-2015 om 16:08

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hoe zit dat met levertijden en douana. Zie dat velen hier op het forum daar bestellen maar ik heb geen zin in gedoe. Bestelling plaatsen en verder gewoon een aantal dagen wachten. (Ik bestelde voorlopig enkel bij amazon binnen Europa.) Heb jij ervaring mee Werner ?
    Ik heb er nog nooit iets besteld wat boven de douanetarieven uitkwam. Bij linke stukken gebruik ik http://www.dvdworldusa.com/, iets duurder maar nooit last met de douane gehad.
    Kijk eens: http://www.dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=129317
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb er nog nooit iets besteld wat boven de douanetarieven uitkwam.
    Wat bedoel je met boven de douanetarieven ? Ik hou het lever bij amazon. Ik wil enkel Shameless seizoen 4 bestellen, of begin ik er beter niet aan ?

    Voor zover ik het begrijp betaal ik bovenop mijn bestelling en verzendkosten + al op voorhand invoerkosten… Dus hoef ik mij van niks meer aan te trekken? (buiten wachten op m'n bestelling)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-01-2015 om 18:02

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat bedoel je met boven de douanetarieven ? Ik hou het lever bij amazon. Ik wil enkel Shameless seizoen 4 bestellen, of begin ik er beter niet aan ?

    Voor zover ik het begrijp betaal ik bovenop mijn bestelling en verzendkosten + al op voorhand invoerkosten… Dus hoef ik mij van niks meer aan te trekken? (buiten wachten op m'n bestelling)
    Van douanekosten heb jij bij importeren uit Australië net zo veel last als bij bestellen via Amazon.com. Zowel de USA als Australië liggen buiten de EU.
    Als je nog nooit iets bij een webwinkel buiten de EU hebt gekocht (en daar lijkt het wel op gezien je reactie) zou ik me eerst even goed inlezen, bijvoorbeeld in dit topic, dat voorkomt teleurstelling over hoge BTW-naheffing en inklaringskosten achteraf.

    De Shameless-box ligt zowel in de VS als in Australië qua prijs boven de douanegrens van €22, en over het labelen als 'gift' van commerciële goederen is ook al veel gezegd in die douane-thread.
    Laatst aangepast door Oakey : 08-01-2015 om 18:33

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Van douanekosten heb jij bij importeren uit Australië net zo veel last als bij bestellen via Amazon.com. Zowel de USA als Australië liggen buiten de EU.
    Als je nog nooit iets bij een webwinkel buiten de EU hebt gekocht (en daar lijkt het wel op gezien je reactie) zou ik me eerst even goed inlezen, bijvoorbeeld in dit topic, dat voorkomt teleurstelling over hoge BTW-naheffing en inklaringskosten achteraf.

    De Shameless-box ligt zowel in de VS als in Australië qua prijs boven de douanegrens van €22, en over het labelen als 'gift' van commerciële goederen is ook al veel gezegd in die douane-thread.
    Heb het nu besteld bij amazon.com en dan zie ik wat er gebeurt. Zie hier altijd wel een aantal mensen films ontvangen van amazon.com dus waarom zou het bij mij fout lopen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-01-2015 om 19:29

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •