De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Black Sails - Seizoen 1 (Blu-ray)

    Black Sails - Seizoen 1 (Blu-ray)

    De vele intriges rond de piraten in het Caribisch gebied in een 8-delige televisieserie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hier alvast geen probleem te merken bij het opstarten van de discs.

  3. #3

    Standaard

    Aan de ondertitels te zien lijken dit dezelfde discs als de Anchor Bay release in de UK. In dat geval heb ik ook geen problemen met het afspelen van de discs.

  4. #4

    Standaard

    Neither do I...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Aan de ondertitels te zien lijken dit dezelfde discs als de Anchor Bay release in de UK. In dat geval heb ik ook geen problemen met het afspelen van de discs.
    Heb jij de UK release ?

    Bij mij bleef disc 1 steeds hangen, disc 2 wou helemaal niet opstarten, en disc 3 heb ik helemaal niet geprobeerd.
    Ik heb deze set weer terug naar de winkel gebracht.

    x-vision gisteren om 20:32:

    @ RDV. Had je de laatste firmware op je bluray-speler want dat lijkt me eerder een probleem van die aard te zijn.

    @ x-vision. Jazeker heb ik dat.
    Zelfs in de winkel weigerde de discs.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-02-2015 om 23:31 Reden: tekst van Mini-recensies hier geplaatst.

  6. #6

    Standaard

    Disc 1 werkte, disc 2 happerde. En disc 3 doet helemaal niks...
    wie is de uitgever van de NL uitgaven?

  7. #7

    Standaard

    Geen problemen met disc 1 en 2. Gisteren begon ik aan aflevering VIII op disc 3 en waren er in het begin van die aflevering problemen met haperende audio en beeld. Was telkens maar enkele seconden. De kijkervaring krijgt hierdoor wel een behoorlijke deuk. Hopelijk geen problemen met de laatste aflevering.

  8. #8

    Standaard

    Heb ook seizoen 1 helemaal kunnen kijken. (Wel de UK discs)

  9. #9

    Standaard

    Net de complete series op blu-ray binnen van Amazon UK. Helaas zijn de twee doosjes spindles. Ook staan de 10 afleveringen van het laatste seizoen maar op 2 discs in plaats van op 4 discs zoals bij seizoen 2 en 3.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •