De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sin City 2: A Dame To Kill For 3D probleem?

    Ik kocht gisteren bij Mediamarkt de 3D Blu-ray steelbook van Sin City 2. Als ik de Blu-ray opstart krijg ik de keuze in het menuscherm tussen de 2D en 3D versie. Welke versie ik ook selecteer, ik krijg enkel de 2D versie en geen 3D signaal. Ik heb enkele andere 3D Blu-ray Discs getest en deze werken perfect. Enkel bij deze Sin City 2 krijgt mijn TV geen 3D signaal of kan ik nergens een 3D spoor vinden. Hebben nog mensen dit probleem?


  2. #2

    Standaard

    Het ligt denk niet aan de disc. Ik heb de film namelijk wel in 3D bekeken.

  3. #3

    Standaard

    Wat ik ook probeer het werkt niet. Al mijn andere 3D Blu-rays spelen af zonder problemen.

  4. #4

    Standaard

    Probeer je tv handmatig op 3D te zetten.
    Soms wil een tv gewoon niet op 3D springen vooral Philips tv's willen wel een weigeren.
    Had begrepen dat de tv dan voor 3D een te zwak signaal ontvangt.
    Soms wil een blu ray speler ook weigeren
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olbap Bekijk bericht
    Probeer je tv handmatig op 3D te zetten.
    Soms wil een tv gewoon niet op 3D springen vooral Philips tv's willen wel een weigeren.
    Had begrepen dat de tv dan voor 3D een te zwak signaal ontvangt.
    Soms wil een blu ray speler ook weigeren
    Ik heb een Sony 3D LED TV en een Playstation 4 die up to date is.
    Zelfs als ik de TV handmatig op 3D zet kan ik enkel voor deze film de optie gesimuleerde 3D kiezen.

  6. #6

    Standaard

    Zou je dan niet beter gewoon naar de winkel terug gaan en een nieuw exemplaar vragen?
    Denk niet dat de mensen hier veel gaan kunnen doen aan het probleem...
    BD (1243) What i Watch

  7. #7

    Standaard

    Of voor de zekerheid de film nog even bij iemand anders testen? Maar zoals Freaky al opmerkt, kunnen wij je verder denk niet helpen.

  8. #8

    Standaard

    Hier speelt de 3D versie gewoon af.

  9. #9

    Standaard

    Ah Playstation 4.
    Controleer even bij video playback settings of Closed Captioning aangevinkt is zoja uitzetten
    Dit wil wel eens problemen geven bij 3D
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olbap Bekijk bericht
    Ah Playstation 4.
    Controleer even bij video playback settings of Closed Captioning aangevinkt is zoja uitzetten
    Dit wil wel eens problemen geven bij 3D
    Dit staat uit bij mij. Ik heb een andere uitgave besteld bij Bol en die doet het ook niet. Het is echter wel hetzelfde schijfje en serienummer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •