De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bluray screencaps maken: welke software bluray player?

    Geen idee of het hier op de juiste plaats staat. Een vraag over een bluray player, maar dan wel een softwarematige...

    Ik zou graag een aantal screencaps van mijn originele blurays maken. Daarvoor zoek in een softwarematige blurayspeler die volgende zaken kan:

    1. een scene frame by frame afspelen.
    2. screencaps maken.

    Ik heb PowerDVD geprobeerd. Deze kan blurays frame by frame afspelen, maar de optie om screencaps te maken is uitgeschakeld voor blurays.
    Ik heb AnyMP4 bluray player geprobeerd. Deze can screencaps maken, maar niet frame by frame afspelen.
    VLC zou ook bluray moeten aankunnen, maar krijg ik momenteel niet aan de praat hiervoor. Zelfs niet met een recent keydb.cfg bestand...

    Iemand nog ideeën? Graag opties waarbij ik gewoon mijn originele bluray kan afspelen (dus niet: "download een bluray rip en maak daar screencaps van" of "gebruik software om de encryptie te kraken en zo het m2ts bestand te kopiëren en zo af te spelen en screencaps te maken).

  2. #2

    Standaard

    Als je op het forum zoekt zou je hier wel wat over moeten vinden, ik weet zeker dat dit al eens besproken is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •