Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Birdman blu ray

  1. #26

    Standaard

    Krijg em vandaag binnen uit de USA voor 13,50 US dollars. Ben heel benieuwd...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Krijg em vandaag binnen uit de USA voor 13,50 US dollars. Ben heel benieuwd...
    Ik weet nooit wanneer ik een zending uit de USA binnen krijg. Dat blijft altijd een verrassing. Of gebruik jij een hele dure verzendmethode met track & trace-optie?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik weet nooit wanneer ik een zending uit de USA binnen krijg. Dat blijft altijd een verrassing. Of gebruik jij een hele dure verzendmethode met track & trace-optie?
    Niet zo voorbarig! Is verzonden via USPS (First-Class Package International Service) met Amerikaanse track and trace waarvoor ik bij PostNL een Nederlandse 3S code heb aangevraagd. Die geeft aan dat de bezorging vandaag is...

  4. #29

    Standaard

    Hij is bezorgd, vanavond kijken!

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Review!!!
    Like it or hate it. Volgens mij is Birdman weer zo'n film die je helemaal inpakt, of helemaal koud laat. Gelukkig bij mij dat eerste. Deze aankoop was een gok voor mij, ik had hem niet in de bioscoop gezien. Ik was er vanaf minuut 1 helemaal weg van. Deze Amerikaanse editie heeft Nederlandse (gele) ondertitels. De extra's hebben gewoon witte ondertitels, ook NL. De beeld en geluidskwaliteit is super, deze zijn te lezen op Blu-ray.com. Vond de drum score erg leuk en stoorde geen moment. Ook het gebruik van klassieke muziek bezorgde kippenvel. Helemaal weg van, binnenkort snel herbekijken... mooie slipcover ook met openvouwbare voorkant met binnen in een foto en lines van Amerikaanse recensenten.

  7. #32

    Standaard

    Heb m vandaag ook ontvangen
    Met mooi openklapbare slipcover (klittenband), rode amaray en inderdaad zoals hierboven omschreven. Ik heb gelukkig wel het genoegen gehad hem in de bios te zien (bijna een privé voorstelling).

    Enig minpuntje is de dure dollar van tegenwoordig.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •