De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Leviathan (DVD)

  1. #1

    Standaard Leviathan (DVD)

    Leviathan (DVD)

    Drama wat zich afspeelt in een klein dorp in het Noorden van Rusland waar een lokale arbeider vecht tegen autoriteiten en probeert om zijn hoofd boven water te houden.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    ugh, mijn god wat een crap ondertiteling weer.. Waarom dan niet gewoon de keuze tussen OF deze troep, zo half in beeld half in de zwarte balk, OF zoals het hoort, netjes de hele ondertiteling in beeld.. Helaas heeft de PS3 nog steeds geen movable subtitles :'(

  3. #3

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik de half/half manier zelf het prettigste vind, maar kan me voorstellen dat het met projecteren vervelend is. Aan de andere kant zou je dan ook een speler met subtitle shift kunnen kopen natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb eigenlijk geen idee of dat bij DVD's ook kan, wellicht wel hoor, maar nooit geprobeerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    Op de Philips BD spelers die ik heb gehad en die ik nog heb kan dat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik de half/half manier zelf het prettigste vind, maar kan me voorstellen dat het met projecteren vervelend is. Aan de andere kant zou je dan ook een speler met subtitle shift kunnen kopen natuurlijk.
    Probleem alleen met dat is dat de spelers niet altijd de beste spelers zijn, heb een philips bluray speler als backup, express gekocht vanwege subtitle shift, maar het geluid is een stuk minder dan van mn playstation 3..
    En er zijn maar weinig spelers die de functie hebben, voornamelijk philips omdat die indertijd ook die 21:9 tv's leverde...
    Wat mij betreft moet het een verplichte functie zijn op spelers net zoals negeren van de bit die aangeeft dat er niet geskipt mag worden..

    Maar het heeft niet alleen met projecteren te maken, ik vond het ook al irritant toen ik nog een normale tv had..

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Probleem alleen met dat is dat de spelers niet altijd de beste spelers zijn, heb een philips bluray speler als backup, express gekocht vanwege subtitle shift, maar het geluid is een stuk minder dan van mn playstation 3..
    Hier ben ik wel héél verbaasd over.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij waren er qua geluid juist beperkingen, maar pin me daar niet op vast.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hier ben ik wel héél verbaasd over.
    In iedergeval via optical (heb nog steeds geen HDMI receiver voor geluid), dus nog steeds regular DTS/Dolby Digital 5.1.. En bij de philips is het geluid een stuk 'leger', maargoed kan ook best een instelling zijn, maar ik had geen zin om dat weer helemaal uit te gaan zoeken..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    In iedergeval via optical (heb nog steeds geen HDMI receiver voor geluid), dus nog steeds regular DTS/Dolby Digital 5.1.. En bij de philips is het geluid een stuk 'leger', maargoed kan ook best een instelling zijn, maar ik had geen zin om dat weer helemaal uit te gaan zoeken..
    Aha vandaar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •