Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard One Flew over the Cuckoo's Nest (SE) [DVD]

    One Flew over the Cuckoo's Nest (SE) [DVD]

    Vijf-voudig Oscar winnaar One Flew Over The Cuckoo's Nest is een hartverscheurende weergave van de gang van zaken in een zenuwinrichting met een onthutsende afloop?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goh hadden we niet eerst het blad moeten kopen om teweten hoe het beeld en geluid is

    Deze film ga ik zeker aanschaffen, nu ik weet dat het beeld super is en het geluid beter is dan het was.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Fantastische film... Was een van de eerste films die voor mij als kind al zeer indrukwekkend was en wordt eigenlijk alleen maar beter, nu de 30 alweer gepasseerd is...

  4. #4

    Standaard

    Schitterende film met een werkelijk indrukwekkende Nicholson. Meesterlijke combinatie van humor en ontroering. Nu deze film in een schitterend dvd-jasje gestoken is, blijft er maar één optie open: kopen deze film!

  5. #5

    Standaard

    Mooie Film en Mooie recensie, eindelijk een uitgave die deze film waardig is! Deze komt zeker in mijn collectie!
    StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Zag hem 18 oktober bij FRS liggen en dit maakte mijn dag weer aardig goed. Wat is dit toch een juweeltje van een film en nu is hij ook in een mooie vorm op DVD verschenen.

  7. #7

    Standaard

    even een vraagje wat houdt digipack in? zit ie niet gewoon in een WB snappertje?

    deze ga ik in ieder geval zeker kopen, hoort in iedere goede filmcollectie thuis.

  8. #8
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    even een vraagje wat houdt digipack in? zit ie niet gewoon in een WB snappertje?

    deze ga ik in ieder geval zeker kopen, hoort in iedere goede filmcollectie thuis.
    't Wordt ook wel eens 'hub' genoemd. 't Is dezelfde verpakking als bijvoorbeeld 'Harry Potter', 'Speed S.E.' en 'Die Hard S.E.'.

  9. #9

    Standaard

    Jammer dat jullie voor deze recensie niet de beschikking hadden over de eerdere uitgave. Ik had graag de beeldkwaliteit willen vergelijken dmv van de screenshots. Hoewel, het zal er toch op uitdraaien dat ik mijn oude versie t.z.t. ga vervangen...

  10. #10

    Standaard

    Film nog niet gezien. Aan de reakties hierboven moet ik me waarschijnlijk toch wel een beetje schamen. Ga vanmiddag kijken waar ie een beetje betaalbaar is, en zal hem dan ook wel kopen denk ik.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  11. #11

    Standaard

    Dit vind ik echt een geweldige film!!!!
    Komt absoluut in the Collection!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  12. #12

    Standaard

    Echt een hele gave DVD. Eigenlijk zouden alle films die echt belangrijk zijn geweest zo'n release moeten krijgen.

    Absolute klasse!

  13. #13

    Standaard

    Super film!!! (Net pas voor het eerst gezien... *schaam*)
    En ik ben nu nog alles aan het verwerken... misschien heb ik straks ook therapie nodig, zoveel zit er in deze film...

    Echt een meesterwerk en een prachtige DVD.

  14. #14

    Standaard

    Heb hem nu ook voor het eerst gezien, en ik vond het een prachtfilm Vooral ook omdat de serieuze en lachwekkende stukken heel goed afgewisseld worden. Topper

  15. #15

    Standaard

    Ik heb hem snel gekocht en ben nog sneller de film gaan bekijken (voor het eerst). Ik vind hem echt prachtig. ZOOOO goed geacteerd door iedereen, echt supergaaf.

    Morgen ga ik de extra's erin douwen, die lijken me ook zeer de moeite waard.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Een briljante film met een goede cast. En regisseur Forman slaagt er net als Amadeus in een normaal gesproken saai onderwerp boeiend te maken.
    Ik had deze film dus lang geleden eens op de TV gezien, maar was er veel van vergeten. Leuk om nu bekende acteurs terug te zien in het begin van hun carriere, zoals Danny DeVito, Christopher Lloyd en Brad Dourif.
    Jack Nicholson was toen al een geprezen acteur en dat maakt hij ook in deze film helemaal waar. Warner heeft er een mooie uitvoering van gemaakt en deze zal niet snel uit mijn collectie verdwijnen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Heb hem vorige week voor het eerst gezien. (bij de FRS was die nu 19,99 euro ipv 29,99, vandaar dat ik hem kocht)
    het is inderdaad een schitterende film. Ik was aan het eind helemaal totaal verbaast. Ik snapte het einde zelfs niet eens helemaal, waarom dood The Chief Nicholson nou?

    Wat ik ook vreemd is is dat er een speciale DVD bij zit met een documentaire van 48 minuten en een trailer en nog wat kleinigheidjes. Past dat niet op 1 DVD?

    Ook had ik verwacht dat zuster Ratched gemener zou zijn. Ik vond haar het eerste uur van de film zelfs best aardig.
    De psychiatrische afdeling is schitterend weergegeven. Opgenomen in een echte inrichting. De (toen nog onbekende) acteurs doen het voortreffelijk! Ze zijn bijna allemaal nog steeds actief en populair. Brad Dourif zagen we laatst nog in Lord Of The Ring 2 The Two Towers.

    Een must have voor iedere filmliefhebber!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  19. #19

    Standaard

    K'hebbem gisteren gekocht bij de MM voor €20,99. K 'had de film daarvoor nog nooit gezien, maar hij is echt zo goed. Iedereen acteert echt heel erg goed in deze film. K'vond de personage van "Hard-on" erg grappig. Vooral bij dat potje Monopoly
    "...maybe they were like Rachael...maybe they needed memories" --Rick Deckard (Blade Runner)

  20. #20

    Standaard

    Ik had deze film nog niet gezien, tsja de film komt duidelijk voor mijn tijd :wink: , maar is/was bij play voor 9 pond te koop...>heb hem toen meteen besteld aangezien de film maar liefst 5 oscars heeft gewonnen(en niet de mindst belangrijke) en natuurlijk om Jack Nicholson...>vind hem altijd super in films...>maar deze is meteen met stip naar numero 1 gestegen: vind hem echt super in deze film. MAAR de rest is ook echt TOP, deVito heb ik echt veel om gelachen, Loyd & Dourif waren ook geweldig en eigenlijk allemaal wel...> deze film verdiend het zeker om klassieker te worden genoemd...>ontroerend en grappig!!!

    topper 8

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Ik had deze film nog niet gezien, tsja de film komt duidelijk voor mijn tijd :wink: , maar is/was bij play voor 9 pond te koop...>heb hem toen meteen besteld aangezien de film maar liefst 5 oscars heeft gewonnen(en niet de mindst belangrijke) en natuurlijk om Jack Nicholson...>vind hem altijd super in films...>maar deze is meteen met stip naar numero 1 gestegen: vind hem echt super in deze film. MAAR de rest is ook echt TOP, deVito heb ik echt veel om gelachen, Loyd & Dourif waren ook geweldig en eigenlijk allemaal wel...> deze film verdiend het zeker om klassieker te worden genoemd...>ontroerend en grappig!!!

    topper 8
    Is de versie die bij play te bestellen is ook nederlands ondertiteld ????
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  22. #22

    Standaard

    Inmiddels heb ik hem bij play gekocht en bekeken , en ik vind hem echt super goed , mooi verhaal , goed geacteerd , indrukwekkend veel humor, deze film heeft echt alles .
    Hij behoort nu daarom ook tot mijn top 5 dvd's .
    (en ja de versie van play bevat NL Subs )
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Heb hem vorige week voor het eerst gezien. (bij de FRS was die nu 19,99 euro ipv 29,99, vandaar dat ik hem kocht)
    het is inderdaad een schitterende film. Ik was aan het eind helemaal totaal verbaast. Ik snapte het einde zelfs niet eens helemaal, waarom dood The Chief Nicholson nou?
    Heel fijn. Was het ook in je op gekomen dat er misschien mensen zijn die deze film nog niet hadden gezien??? Hartelijk bedankt voor deze spoiler

    Na het lezen van de recensie en reacties ga ik deze geloof ik ook maar eens binnenkort bekijken, ben benieuwd hoe die afloopt

  24. #24

    Standaard

    een van me favoriete films
    met een hele goede rol van jack

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    [spoiler:f771909d35]Ik snapte het einde zelfs niet eens helemaal, waarom dood The Chief Nicholson nou?[/spoiler:f771909d35]
    [spoiler:f771909d35]Zijn die twee littekens die hij ineens in z'n hoofd had niet opgevallen? Hij is dus geopereerd waarbij het 1 en ander verwijdert/aangepast is.[/spoiler:f771909d35]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •