Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    film vandaag gezien


    Jack Nicholson speelt prachtig.
    Een mooi ontroerend verhaal.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    een van me favoriete films
    met een hele goede rol van jack
    Helemaal mee eens! Een van de toppers uit mijn collectie. :P

  3. #28

    Standaard

    1 van mijn favorieten!!! 8)

  4. #29

    Standaard

    Zojuist weer eens bekeken.....wat een fantastische film blijft dit toch. De acteer prestaties zijn vrijwel allemaal van een ongekend hoog niveau!


  5. #30

    Standaard

    Superfilm, goeie dvd-release en toch krijgt ie maar ongeveer een 6,5 gemiddeld... Hoe kan dat? Ik ga hem iig kopen vandaag (Van Leest 3v33)
    \ /
    \ /
    \ /
    \/

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    [spoiler:ae1388b948]Ik snapte het einde zelfs niet eens helemaal, waarom dood The Chief Nicholson nou?[/spoiler:ae1388b948]
    Hmm gelukkig las ik dit na dat ik de film gezien had.Ik vind het ook raar en ik schrok ook wel toen hij op eens een kussen op hem drukte.

    Echt een geweldige film deze,had ik veel eerder moeten zien

    geweldig acteren en gewoon een film die aan je voorbijgaat,verder leuke bijrollen van Christopher Lloyd en Danny de Vito.

  7. #32

    Standaard

    Topfilm blijft goed mede door het goede acteerwerk! Reeds in mijn bezit!
    No one understands the demons world

  8. #33

    Standaard

    Weer een top film met Jack Nicholson! Had hem al een tijdje staan in mn collectie en gelukkig heb ik nog de oude Warner digipack. Mooie release voor deze goede film! Inderdaad zoals al gezegd is ontroerend en grappig!
    Four-Star Trader (236)

  9. #34

    Standaard

    is de oude oude Warner digipack OOP ??
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    is de oude oude Warner digipack OOP ??
    ja moet het ook doen met mijn slipcase

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkovic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xbarryx
    is de oude oude Warner digipack OOP ??
    ja moet het ook doen met mijn slipcase
    Ik had ookal zo'n verhaal gehoord dat ze OOP zijn. Maar gisteren bij het shoppen kwam ik er 2 of 3 tegen..

    18,-
    Ik zoek alles van Stanley Kubrick..!! Misschien iemand wat te ruil of te koop?
    PM is welkom

  12. #37

    Standaard

    Een must in elke collectie.
    Klassieker van de bovenste plank.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #38

    Standaard

    Geen film --- een ervaring.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  14. #39

    Standaard

    Een meesterlijke film in bijna al z,n facetten.Een prachtig script,Nicholson in een van zo niet z,n beste rol uit z,n carriere,maar vlak ook de rest van de cast niet uit,iedereen acteerde werkelijk de pannen van het dak door levensechte personages neer te zetten.De film is een boeket van menselijke emoties die je doen lachen of mee leven en vooral op het einde een brok in je keel geeft waar ook zeker de prachtige maar verdrietige muziek z,n bijdrage aan leverde.Een classic in al z,n eenvoud die met gemakt in m,n top 20 allertijden prijkt.9.5/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #40

    Standaard

    gewoon een geweldige film
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  16. #41

    Standaard

    Prachtige klassieker. Erg goed beeld trouwens ook, een kennis dacht de leeftijd van de film op basis van het beeld eerder uit de jaren '90 te laten stammen. Als je terugdenkt aan de vroegere videomasters, wat was de allerlaatste scène in de film vreselijk bekrast en grainy! Voor de duidelijkheid, nu is dat helemaal niet het geval meer

  17. #42

    Standaard

    Film met een topcast, met Jack Nicholson op kop.
    En hoewel er uitstekend wordt geacteerd heeft de film me nooit echt aangesproken.
    Begrijp de hoge scores wel die ervoor worden gegeven, maar het is een film die niet aan mij is besteed.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •