Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Erg toffe trailer imo en eindelijk Spidey!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #27

    Standaard

    Nieuwe TV-Spots:





    Ik heb hier wel zin in!

  3. #28

    Standaard

    Ziet er allemaal nogal knullig uit wanneer ze op elkaar afstormen... Dit blijft ik toch als The Avengers 3 zien...

  4. #29

    Standaard

    Nog eens een nieuwe trailer:



    Deze bevat wel niet zoveel nieuwe beelden. Maar ik kijk wel ontzettend uit naar deze release.

  5. #30

    Standaard

    Hier kijk ik erg naar uit!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #31

    Standaard

    Tickets al gekocht. Imax 3D in de nieuwe Pathé Arnhem op 29 april
    uh, uh, It's a dinosaur

  7. #32

    Standaard

    ik ga deze overslaan
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ik ga deze overslaan
    Waarom?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Waarom?
    "Niet omdat het moet, maar omdat het kan"
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    "Niet omdat het moet, maar omdat het kan"
    Oh die is flauw

  11. #36

    Standaard

    afgelopen vrijdag gezien. Hele toffe film, zeker in de top 3 beste MCU films. Heb me 2,5 uur vermaakt en naast de serieuze actie ook lekker kunnen lachen.
    Imax zaal nieuwe Pathe Arnhem is erg goed. Blijf bij de credits zitten voor 2 extra scenes
    uh, uh, It's a dinosaur

  12. #37

    Standaard

    Gisteravond gezien in Pathe Imax

    super goeie film, de beste van de marvel reeks tot nu toe, de introductie van de nieuwe karakters;
    Black Panther is heel goed, een karakter waarvan ik graag een solo film zie verschijnen. De nieuwe spiderman: Tom Holland, ik had eerst zoiets, jezus , waarom nu alweer een nieuwe spiderman ik had geen problemen met andrew garfield.
    Maar deze uitvoering en ook tante May (marisa Tomei) heel mooi gedaan

    de acties scenes zijn supergoed, en de humor is ook zeer goed. Dit is een voorbeeld wat een actie /superhelden film moet zijn.
    Zack Snyder , Warner Bros, : watch , listen and learn.

    de Russo brothers hebben na the winter soldier weer een vermakelijk product afgeleverd, op naar de Infinity Wars I en II

    Kevin Feige is trouwens een echte Star Wars fan en hij verwerkt meerdere inside jokes in de Marvel films naar het verliezen van een arm of hand:
    http://nl.metrotime.be/2015/04/26/mu...-marvel-films/

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Gisteravond gezien in Pathe Imax
    de acties scenes zijn supergoed, en de humor is ook zeer goed. Dit is een voorbeeld wat een actie /superhelden film moet zijn.
    Zack Snyder , Warner Bros, : watch , listen and learn.
    Dit is wat mij betreft echt het verschil tussen al die andere blockbusters (beide avengers films, winter soldier en ook de transformers films), de laatste 20 min ontaard in een cgi gevecht met veel vallende gebouwen en explosies. Bij civil war is dit niet het geval, het zijn allemaal 1 op 1 gevechten. Heerlijk om te zien.

  14. #39

    Standaard

    Mijn favoriete MCU film. En na deze film helemaal zin in de nieuwe Spider-Man.

  15. #40

    Standaard

    Hmm, gisteren gezien in IMAX, maar ik ben minder enthousiast.

    - voor mijn gevoel geen CA film, zoals de vorige twee. Eerder Iron Man of mini-The Avengers film.
    - weinig 'Mega'-actie. Aan het begin van de film in Lagos, op het vliegveld en aan het eind tussen IM en CA.
    - Actiescenes met erg schokkerig beeld gefilmd, vooral aan het begin.
    - Erg verwarrende time-jumps. CA is in London voor een begravenis, ziet op het nieuws dat er een explosie is in Wenen en een minuut later is hij daar ook. Is het Superman? En zo waren er nog een paar van dat momenten voor mijn gevoel.
    - Spiderman voor mijn gevoel er echt ingepropt als soort van product placement voor de nieuwe Spiderman film, vond het niet bepaald goed uitgewerkt waarom IM perse SM erbij moest hebben. Spiderman zelf was niet vervelend ofzo, maar vond het gewoon niets toevoegen.
    - Black Panther....die gast verliest zijn vader en heeft toevallig meteen zo'n pakje klaarliggen om aan te doen?
    **** me gently with a chainsaw.

  16. #41

    Standaard

    De punten die je noemt, vielen mij ook op inderdaad. De film was genietbaar, maar zeker niet zonder gebreken. Echter, als ze de time-jumps meer hadden uitgewerkt, was de film wel op 3 uur gekomen waarschijnlijk. Er is vast en zeker om die reden het nodige weg gelaten. En anders verliest de film ook zijn tempo. Maar inhoudelijk ben ik het met je eens.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #42

    Standaard

    nou ik denk dat black panther wel meer verleden heeft als snel een pakje klaar hebben liggen.

    Maar dat wordt in zijn eigen film wel duidelijk denk ik


    Mvrg,
    RAymen
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #43

    Standaard

    Dat word zelfs in de film verteld:Black Panther bestaat al meerdere generaties en door de dood van zijn vader is hij Black Panther en koning tegelijk.

  19. #44

    Standaard

    Dat zal best, maar ik snap Khonnor's kritiek wel. In de film is het alsof er geen voorgeschiedenis is en hij door de aanslag op zijn vader meteen in The Black Panther veranderd met pak en al. Gaat een beetje snel allemaal.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #45

    Standaard

    Nogmaals:Hij zegt dat hij al Black Panther was.
    De eerste after credit scene maakt dit ook duidelijk.

  21. #46

    Standaard

    Oke, dat ben ik dan even kwijt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •