Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik bestelde al regelmatig films via het buitenland. Had Intestellar digibook in de pre-order staan en wilde Birdman bestellen via Amerika. Maar sinds de wisselkoersen niet zo gunstig zijn als voorheen laat ik het ook maar even zitten. Media Markt Utrecht heeft nog een goed aanbod en leuk personeel die er wat van af weet.

  2. #27

    Standaard

    Een daling in aanbod in de winkels, inderdaad het is mij sinds ditjaar ook opgevallen. Niet alleen het aanbod trouwens ook de service in dewinkels zelf is aanzienlijk gedaald.

    Ik bezoek zeer frequent de Mediamarkten in Antwerpen, Wilrijk, Schoten,Mechelen en af en toe Dordrecht.

    Vooral in Schoten viel me de vermindering van aanbod onlangs op. Vroegerhad je een lange wandelgang met links en rechts Blu-ray’s. Enkele weken terugwas er nog maar één kant gevuld met Blu-ray’s de andere kant was nu een tafelgeworden met midprice Blu-ray’s.

    Ook in Antwerpen is er een verschil merkbaar en hier heeft de serviceook een enorme deuk gehad ook al zijn het dezelfde verkopers als vroeger. Zoblijven ze bijvoorbeeld beweren dat er van Dracula untold geen steelbook verkrijgbaaris. Terwijl die steel wel degelijk in Wilrijk en Mechelen verkrijgbaar is.

    Het aanbod in Mechelen en Dordrecht is verwaarloosbaar, daar is geenverandering merkbaar hun aanbod was altijd al magertjes.

    Wilrijk blijft mijn favoriere Mediamarkt uit de regio Antwerpen. Nietzozeer qua aanbod maar eerder voor het regelmatig veranderende aanbod vangoedkope Blu-ray’s.

    Een vermindering van aanbod is mij dus ook opgevallen maar ik blijf tochnog genieten van mijn wekelijkse bezoekjes aan de fysieke winkel. Vooral als ikbijvoorbeeld de vergelijking maak met sommige online stores. Afgelopen weekendkocht ik 3 films en 1 serie voor 52€. Bij Bol zou me dit 77€ gekost hebben.Online stores hebben nog altijd een zeer groot aanbod maar ik merk dat bijvoorbeeldbij Bol een behoorlijke prijsstijging heeft plaatsgevonden de laatste maanden.

    Ik deel ook de mening van vele forumbezoekers dat de filmmaatschappijenons doen downgraden in plaats van upgraden. Ik erger me enorm aan het feit dat bepaalde films en vooral series niet opBlu-ray verschijnen in België. Voorbeeld hiervan is de serie Banshee.Importeren is de enige optie maar dan zitten we weer met het niet beschikbaarzijn van NL subs. Ik heb dan ook met tegenzin de DVD versie gekocht. Een andervoorbeeld is de serie Boardwalk Empire, alle seizoenen beschikbaar maken opBlu-ray behalve het eerste seizoen. Ik weiger dan ook principieel toe te gevenen blijf hopen dat ze ooit dat eerste seizoen nog in high definition uitbrengenof een volledige box met alle seizoenen.




  3. #28

    Standaard

    Het ligt zowel bij de consument als bij de distributeurs. Ikzelf heb er nu geen last van aangezien ik tegenwoordig meer en meer uit het buitenland bestel. In het begin was dit uit noodzaak omdat het goedkoper was en er toch vaak NL sub opstond, maar tegenwoordig is dit uit noodzaak omdat er gewoon geen release uitkomt hier. Ik kijk dan nu vooral de richting van Disney uit. Nightcrawler en Lone Survivor komen hier niet uit door hun VOD beleid nu en dan ga ik deze wel gaan zoeken in andere landen. Al zijn er nog die bepaalde releases hier niet brengen omdat ze bestempeld zijn als niet genoeg opbrengend en dus de moeite niet waard zijn om te drukken met NL sub.
    En doordat NL sub me nu niet meer boeit is dit veel handiger. Ik koop wat ik wil en waar ik wil. Soms veel mooiere edities en voor vaak mindere prijzen dan hier. Alhoewel de euro/dollar/pond nu niet echt gunstig staan.

    Ik zie de daling niet echt vlug veranderen. Spijtig aan de ene kant, maar ook normaal aan de andere kant. Illegaal downloaden en VOD-diensten maken het voor de gewone mens makkelijker om iets te bekijken zonder meer uit te geven.
    Voor ons liefhebber is dit natuurlijk jammer. Ik blijf liever een fysieke disc in handen hebben dan iets die ergens op een server staat. Zoals bv. bij Netflix verdwijnen soms programma's en films en dan is het toch leuker als ik die heb op disc.

    En ook ik merk dat de interesse en het enthousiasme bij sommige werknemers in bepaalde winkels, waaronder MM, enorm gedaald is. Ofwel krijg je kort antwoordt dat het niet binnen is, niet bestaat of net verkocht is. En dit allemaal uit het hoofd, terwijl er een computer voor hen staat die alles bevat in hun database. Het is maar een paar klikken verwijderd en toch vertikken ze het om de consument deftig te helpen. Ik blijf het liefst gaan naar MM Oostakker en Korenmarkt in Gent aangezien ze daar altijd vriendelijk en hulpvaardig zijn. Dit is natuurlijk een heel ander onderwerp.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik bestelde al regelmatig films via het buitenland. Had Intestellar digibook in de pre-order staan en wilde Birdman bestellen via Amerika. Maar sinds de wisselkoersen niet zo gunstig zijn als voorheen laat ik het ook maar even zitten. Media Markt Utrecht heeft nog een goed aanbod en leuk personeel die er wat van af weet.
    Birdman heb ik dan wel besteld en is onderweg, maar de digibook van Interstellar heb ik geannuleerd. Maar ik had al opgemerkt dat de Britse pond de laatste tijd veel duurder is geworden, maar afgelopen week viel mij dat ook bij de dollar op...
    Heb Interstellar maar bij Bol besteld (23 euro mét nl subs en n tweede disc vol met extra's).

    Netflix gebruik ik niet meer sinds ergens eind vorig jaar. Films kijken was geen doen met de chromecast (geluid valt veel te vaak weg, ook bij mijn omgeruilde versie) en ik heb een kast vol met films die ik graag vaker dan 1 keer bekijk.
    Downloaden doe ik nog mondjesmaat, alleen series die ik volg kijk ik zo.

    Ik zat heel toevallig afgelopen week nog te denken welke muziek/film-zaken er nog bestaan in het straatbeeld. In mijn gemeente alleen de Blokker en Boekenvoordeel/FRS, masr die kan je niet serieus nemen (alleen de aanbiedingen van oude titels), en de Media Markt in Rotterdam, samen met Velvet n stukje verderop, maar daar betaal je ook een flinke prijs voor.
    Volgens mij is het film-aanbod bij MM Rotterdam Centrum al een aantal jaar stabiel, en ook in Venlo waar ik pas geleden was, is er nog een aardig aanbod.
    Zelfs de LP's blijven.met een klein, maar prijzig aanbod aanwezig (terwijl tegenwoordig bijna elk nieuwe album ook op lp verkrijgbaar is!).

    Een film (net als bij muziek) heeft bij mij pas echte waarde in zijn fysieke vorm.

  5. #30

    Standaard

    Er verschijnen tegenwoordig weinig Nederlandse uitgaves, dus moet ik ze zowiezo online in het buitenland bestellen. De laatste Nederlandse uitgave die ik kocht was Star Trek The Next Generation - Seizoen 7 (Blu-ray). Bij de Mediamarkt ligt deze uitgave voor rond de 65 Euro in de schappen, bij bol.com kun je hem bestellen voor 32 Euro. Je begrijpt wel dat mijn keuze viel op bol.com. Ik ben toch niet gek !

  6. #31

    Standaard

    Fijn om onder verzamelaars en liefhebbers van kwaliteit te zijn

    Inderdaad minder Blu ray aanbod, minder winkels en in de winkels vaak maar een mager aanbod.

    Ook ik mis de FRS, niet hun service en vingerafdrukken, maar wel het lekker kunnen spitten in hun bakken,
    en eerlijk, ze hadden best wel leuke aanbiedingen, al moest je bij de nieuwste uitgaven vaak niet bij hun zijn.
    Het was een concurrent voor de MMs en Saturns.

    Ja.... minder aanbod, ja.... ook ik koop wel eens op het internet en in het buitenland, vaak noodgedwongen,
    hier niet te verkrijgen, of belachelijk duur. Als steeds minder mensen kopen in de winkel, ja dan zakt het aanbod.

    Ik vraag mij ook wel eens af, waarom kopen de mensen steeds minder Blu rays, recessie oke.... geen werk, geen/
    minder geld. Maar dan de mensen die nog wel wat te besteden hebben..... downloaden is gratis, internet verbindingen
    zijn steeds sneller, je hebt hele goede multimedia spelers en de downloads kunnen van uitstekende kwaliteit zijn.

    Zelf houd ik niet van downloads, al heb ik daar wel de mogelijkheid voor, zeer snelle internet verbinding en kwalitatief
    hoogwaardige multimediaspeler, het is gewoon mijn ding niet....

    Ja waarom ook niet downloaden, je koopt het origineel voor de hoge kwaliteit, dan zet je dat op om van de film te gaan
    genieten, MIS. De heren fabrikanten gooien je dood met reclame voor nieuwe films die je ook nog van hun kopen kan.
    Dan geven ze BAF en BREIN nog even de ruimte om je te treiteren, om vervolgens als Nederlandse fabrikant je een
    nep DTS HD MA schijf in je mik te drukken omdat dat goedkoper is dan de kwalitatief betere Dolby uitgave. Vervolgens
    vergeten ze extra's op de schijf te zetten, scheelt ook weer rechten en ruimte op de schijf. Al gehoord van Atmos? Daar
    moeten die schijven bakkers extra voor betalen.... ach weet je wat, die zuinige sukkels in NL weten toch niet wat het is,
    we drukken er wel een goedkoop DTS HD MA audio trackie op.

    Ja, en bieden ze kwalitatief(beeld en geluid) wel iets aan zoals het hoort, zoals bijvoorbeeld bij de laatste Ninja 3D, dan vragen ze er prijzen
    voor die een niet verstandelijk gehandicapte er echt niet voor gaat geven.(inhoudelijk schijnt het verhaal nog niet een euro
    waard te zijn, maar voor plastic wordt tegenwoordig schijnbaar duur betaald.)

    Ja, ben een verzamelaar, waarschijnlijk nog maar een kleintje in dit liefhebbers groepje, en ik wil betalen voor kwaliteit, maar niet de hoofdprijs.

    De hoofdprijs, die de uitgevers willen hebben..... ja dat remt in mijn geval wel heel erg, niet dat ik het niet zou willen betalen, maar kom, een
    een jaar later ligt het bijna voor niets in de bak, 2 a 3 jaar later vind ik het hier op het forum of op Marktplaats voor weinig, mijn investering
    is niets waard lijkt het wel.

    Mij maakt het niet uit, ik verkoop uit mijn eigen verzameling eigenlijk bijna niets, vind het verlies teveel pijn doen en houd het daarom
    liever zelf.

    Ja steeds minder nieuw aanbod, maar bij gebruikt kan je nog wel schatten vinden, en het aanbod daar lijkt wel groeiender

    Ik word zelf al iets ouder, niemand die de hobby overneemt, ik ga nu ook minderen en alleen bij zaken waar ik echt van houd
    iets meer betalen, heb momenteel ook nog eens de luxe dat ik een paar jaar nog te zien in huis heb.....

    Jammer, dat verlaagde aanbod, maar dan vooral voor de aankomende kopers, zij die nu gaan verdienen en wat kunnen kopen,
    er is bijna niets meer te koop, zelf heb ik op film en serie gebied amper genoeg leven meer over om alles nog eens een keer te kunnen
    zien.....

    Ja medeverzamelaars, ik houd ook van kwaliteit en wil het in de hand kunnen houden, het wachten van ons is op de leveranciers,
    immers aan ons ligt het niet

    De leveranciers maken zelf meer kapot dan zij denk ik kunnen beseffen, laat ze eerst eens voor de eend gaan ipv een Mercedes
    te willen, ik ga toch echt niet zelf om om maar een film te kunnen kopen. (geintje... heb echt geen topklasse auto en geef daar
    ook niet om, wel om films, maar wil mijn brikkie er ook niet om laten staan)
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Aanbod van fysiek product en dan met na in HD is bedroevend en op sterven na dood.

    Gisteren tegen beter weten in bij V&D en die boeken FRS geweest, want MM zit bij mij 25-30km enkele reis (+ pp-kosten vandaan).
    - FRS ca. 20-25 individuele BD titels (dubbelingen, 3D versies ed. niet meegeteld)
    - V&D ca. 30-40 individuele BD titels (dubbelingen, 3D versies ed. niet meegeteld)
    Beide met prijzen van 25-40% hoger dan online.
    Verder laat ik de status van de verpakking en technische kwaliteit van het schijfje, maar even buten beschouwing.

    Dus hoe laat je een markt doodbloeden ...

    Wat daarbij ook opvalt is dat voorheen op MP je makkelijk 4000+ hits kreeg op 2e hands BD's, is dat nu 200-400 (niet gerelateerde zaken van ca. 100-150 items meegeteld).

    "BD = in NL op sterven na dood"
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #33

    Standaard

    Dvd is weer tot leven gewerkt, bij Boekenvoordeel word er veel reclame hierop gemaakt maar ook het aanbod is groter aan het worden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Is het niet gewoon te wijten aan het feit dat de blu-ray te snel na de dvd kwam en ten opzichte van de dvd niet nieuw genoeg is in vergelijking tot de dvd en de vhs?

  10. #35

    Standaard

    Blu-ray kwam absoluut te snel na de DVD. Niet zo zeer de introductie van DVD maar wel de totale acceptatie er van. Zo gaat dat, op een gegeven moment zijn de patenten op en moet er iets nieuws gemaakt worden.


    In een notendop. Toen ik in de AV/ Entertainment branche ging werken, eind vorige eeuw, waren alle techneuten al bezig met het opzetten van VoD. En toen we HD gingen doen, werd er al gesproken over UHD. HD was het logische vervolg op SD. Niemand dacht eigenlijk dat na de DVD nog een fysieke drager zou komen. Zeker omdat VoD veel verder was bij de introductie van Blu-ray dan bij de introductie van DVD. Dus de volgende stap voor DVD was niet per definitie Blu-ray. Toen uiteindelijk de tv in HD ging uitzenden en ook hun VoD activiteiten in HD werden aangeboden, was er voor de massa dus geen enkele reden meer om nog schijfjes op het duurdere BD formaat aan te schaffen. Zeker niet van dingen die ook bij UPC onDemand te kijken waren. Inmiddels is de kwaliteit en het aanbod op een iTunes of NETFLIX best goed te noemen. Misschien niet voor de verzamelaar maar wel voor de massa.


    Dus waarom het BD aanbod steeds kleiner wordt in de winkels. Geen vraag meer naar. De verzamelaar geeft het eigenlijk zelf al aan, "ze zijn bereid te betalen voor kwaliteit". De massa dus niet. Ze hebben de film al eens gezien of al op DVD in een doos liggen. Als ze hem dan toch kopen dan zo goedkoop of makkelijk mogelijk. Ik zie het aan mijn kinderen, ze kijken liever NETFLIX. Lekker mobiel.


    Ik stam nog uit het VHS tijdperk. Toen was Nederland al niet echt een HomeEntertainment land. Ik heb het nodige geld uitgegeven om mijn VHS collectie om te zetten naar DVD en verder uit te breiden. Bij de BD had ik in het begin die drang ook maar na een paar jaar was dat weg. Veel pareltjes zijn nog niet eens uit in HD of voegen zo weinig toe dat ik het inmiddels wel goed vind. We kunnen boos doen tegen de DFW's en A-Films of het faillissement van FreeRecordShop de schuld geven, maar als de vraag afneemt waarom zou je het dan nog blijven maken. Zal fysiek ooit helemaal verdwijnen? In ieder geval wel in de meeste winkels. CD, DVD, BD of UHD schijfjes zullen misschien blijven bestaan zoals de LP nu ook nog bestaat. Lekker duur en voor de liefhebber/verzamelaar.

  11. #36

    Standaard

    Is mij niet opgevallen, de MM in Zwijnaarde en Oostakker hebben nog een rits aan blu-rays. Denk zelfs dat Oostakker uitgebreider is dan die in Zwijnaarde.

    Natuurlijk is er nog het 'fysiek' aspect, in deze tijden van 'streaming' en ''cloud' dat misschien achterhaald blijkt te zijn.

    Maar ik herinner me nog eind jaren '80/ begin jaren '90 toen de CD opkwam, en het vinyl ten dode was opgeschreven.
    En kijk nu ondanks CD/Mp3/iTunes... is vinyl 'hotter' dan hot, gewoon om het 'fysiek' aspect. Denk dat ik ook zal terugkomen bij de DVD/BLR binnen 10 jaar.
    DVD & Blu-Ray collectie

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    En kijk nu ondanks CD/Mp3/iTunes... is vinyl 'hotter' dan hot, gewoon om het 'fysiek' aspect. Denk dat ik ook zal terugkomen bij de DVD/BLR binnen 10 jaar.
    CD is natuurlijk ook fysiek, en dat is ook zo goed als dood. Vinyl is hot, maar nog veel meer een nichemarkt dan BD. En toch vooral nostalgie.
    Ik zie echter niet snel de VHS-banden weer hot worden (hoewel musicassettes ook weer een revival hebben). Een mooi verzamelformaat qua film is de Laserdisc, maar dan vanwege de hoezen, want af te spelen zijn ze niet meer. DVD is toch vooral een goedkoop massaproduct met in de huidige ogen inferieure beeldkwaliteit; voor veel mensen goed genoeg, maar 'veel' is in dit verband betrekkelijk. Wie koopt er nu nog een film op DVD?
    Laatst aangepast door Oakey : 25-03-2015 om 20:42

  13. #38

    Standaard

    Het overgrote publiek heeft geen blu-ray speler en bijgevolg is DVD nog goed genoeg. Ze streamen ook liever hun films dan ze invidiueel te kopen op fysieke dragers wat de DVD/blu-ray markt limiteert tot verzamelaars. Ik koop meer en meer special editions van labels die passie tonen voor de films die ze uitbrengen, en niet zomaar een barebones versie uitbrengen met weinig overtuiging.

    Wat de winkels betreft, het is me ook opgevallen dat DVD/blu-ray rayons een spookstad geworden zijn en ik zie ze niet lang meer blijven in de mediamarkt om eerlijk te zijn. De winkels kunnen ook niet meer concurreren met internetprijzen en ik koop nog zelden een blu-ray in de winkel daar ik hem goedkoper met verzending online kan bestellen. Ik ben recent nog in de MM in Maastricht geweest waar het blu-ray aanbod ingekrompen is en DVD ongeveer gelijk is gebleven. Wat de werknemers betreft in mediamarkt, verwacht geen grote filmkennis of expertise, dit zijn mensen die afwisselen tussen GSM / wasmachines / ... afdelingen en bijgevolg gewoon zorgen dat de rekken bijgevuld zijn en meer niet.

  14. #39

    Standaard

    Vandaag bij de MM in Utrecht geweest. Ze zijn daar nu bezig met een verbouwing. De hele hoek met blu ray is vervangen door Playstation. Er zijn nog enkele schappen met blu ray maar veel minder dan voorheen. Wel heel veel dvd's, vooral in de series- vorm.

  15. #40

    Standaard

    Waarom niet gewoon lekker shoppen op het wereldwijde web?......

    Alles wat je hartje begeert is er te krijgen.

  16. #41

    Standaard

    Wat is er mis met een DTS HD MA geluidstrack?....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Fijn om onder verzamelaars en liefhebbers van kwaliteit te zijn

    Inderdaad minder Blu ray aanbod, minder winkels en in de winkels vaak maar een mager aanbod.

    Ook ik mis de FRS, niet hun service en vingerafdrukken, maar wel het lekker kunnen spitten in hun bakken,
    en eerlijk, ze hadden best wel leuke aanbiedingen, al moest je bij de nieuwste uitgaven vaak niet bij hun zijn.
    Het was een concurrent voor de MMs en Saturns.

    Ja.... minder aanbod, ja.... ook ik koop wel eens op het internet en in het buitenland, vaak noodgedwongen,
    hier niet te verkrijgen, of belachelijk duur. Als steeds minder mensen kopen in de winkel, ja dan zakt het aanbod.

    Ik vraag mij ook wel eens af, waarom kopen de mensen steeds minder Blu rays, recessie oke.... geen werk, geen/
    minder geld. Maar dan de mensen die nog wel wat te besteden hebben..... downloaden is gratis, internet verbindingen
    zijn steeds sneller, je hebt hele goede multimedia spelers en de downloads kunnen van uitstekende kwaliteit zijn.

    Zelf houd ik niet van downloads, al heb ik daar wel de mogelijkheid voor, zeer snelle internet verbinding en kwalitatief
    hoogwaardige multimediaspeler, het is gewoon mijn ding niet....

    Ja waarom ook niet downloaden, je koopt het origineel voor de hoge kwaliteit, dan zet je dat op om van de film te gaan
    genieten, MIS. De heren fabrikanten gooien je dood met reclame voor nieuwe films die je ook nog van hun kopen kan.
    Dan geven ze BAF en BREIN nog even de ruimte om je te treiteren, om vervolgens als Nederlandse fabrikant je een
    nep DTS HD MA schijf in je mik te drukken omdat dat goedkoper is dan de kwalitatief betere Dolby uitgave. Vervolgens
    vergeten ze extra's op de schijf te zetten, scheelt ook weer rechten en ruimte op de schijf. Al gehoord van Atmos? Daar
    moeten die schijven bakkers extra voor betalen.... ach weet je wat, die zuinige sukkels in NL weten toch niet wat het is,
    we drukken er wel een goedkoop DTS HD MA audio trackie op.

    Ja, en bieden ze kwalitatief(beeld en geluid) wel iets aan zoals het hoort, zoals bijvoorbeeld bij de laatste Ninja 3D, dan vragen ze er prijzen
    voor die een niet verstandelijk gehandicapte er echt niet voor gaat geven.(inhoudelijk schijnt het verhaal nog niet een euro
    waard te zijn, maar voor plastic wordt tegenwoordig schijnbaar duur betaald.)

    Ja, ben een verzamelaar, waarschijnlijk nog maar een kleintje in dit liefhebbers groepje, en ik wil betalen voor kwaliteit, maar niet de hoofdprijs.

    De hoofdprijs, die de uitgevers willen hebben..... ja dat remt in mijn geval wel heel erg, niet dat ik het niet zou willen betalen, maar kom, een
    een jaar later ligt het bijna voor niets in de bak, 2 a 3 jaar later vind ik het hier op het forum of op Marktplaats voor weinig, mijn investering
    is niets waard lijkt het wel.

    Mij maakt het niet uit, ik verkoop uit mijn eigen verzameling eigenlijk bijna niets, vind het verlies teveel pijn doen en houd het daarom
    liever zelf.

    Ja steeds minder nieuw aanbod, maar bij gebruikt kan je nog wel schatten vinden, en het aanbod daar lijkt wel groeiender

    Ik word zelf al iets ouder, niemand die de hobby overneemt, ik ga nu ook minderen en alleen bij zaken waar ik echt van houd
    iets meer betalen, heb momenteel ook nog eens de luxe dat ik een paar jaar nog te zien in huis heb.....

    Jammer, dat verlaagde aanbod, maar dan vooral voor de aankomende kopers, zij die nu gaan verdienen en wat kunnen kopen,
    er is bijna niets meer te koop, zelf heb ik op film en serie gebied amper genoeg leven meer over om alles nog eens een keer te kunnen
    zien.....

    Ja medeverzamelaars, ik houd ook van kwaliteit en wil het in de hand kunnen houden, het wachten van ons is op de leveranciers,
    immers aan ons ligt het niet

    De leveranciers maken zelf meer kapot dan zij denk ik kunnen beseffen, laat ze eerst eens voor de eend gaan ipv een Mercedes
    te willen, ik ga toch echt niet zelf om om maar een film te kunnen kopen. (geintje... heb echt geen topklasse auto en geef daar
    ook niet om, wel om films, maar wil mijn brikkie er ook niet om laten staan)

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Wat is er mis met een DTS HD MA geluidstrack?....
    OP bedoelt waarschijnlijk in verhouding tot een Atmos-track. Ik heb een vermoeden dat het hier over Mockingjay gaat...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    OP bedoelt waarschijnlijk in verhouding tot een Atmos-track. Ik heb een vermoeden dat het hier over Mockingjay gaat...
    Ah, ok!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Vandaag bij de MM in Utrecht geweest. Ze zijn daar nu bezig met een verbouwing. De hele hoek met blu ray is vervangen door Playstation. Er zijn nog enkele schappen met blu ray maar veel minder dan voorheen. Wel heel veel dvd's, vooral in de series- vorm.
    Is deels waar. Natuurlijk wordt het minder, maar waar eerst de Ps4 titels stonden, staan nu de blu-rays. Er werd gezegd dat hier meer plek voor was dan waar ze eerst stonden.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Die enkele keer dat ik nog bij de MM in Heerlen kom bekruipt mij iedere keer weer het gevoel dat ze er ook met de pet naar gooien. Personeel zonder passie of kennis van film, zoals bij meerdere MM's de bd en dvd bij elkaar. Een zooitje ongeregeld, kan er niets anders van maken. Verder is er in Heerlen nog weinig ander aanbod van bd's.

    Dan de MM Herzogenrath, waar ik geregeld kom voor de duitse steelbooks. Maar ook hier een interne verhuizing, die het er niet beter op maakt. Kan niet zomaar zeggen dat daar de bd-markt kleiner is geworden, maar het oogt allemaal chaotischer. Het personeel probeert er in ieder geval iets van te maken, en heeft hier over het algemeen genomen wel nog kennis en passie voor film.

    Zelf bestel ik daarom ook noodgedwongen steeds meer online, als ze tenminste te vinden zijn. Blij wordt ik in ieder geval niet van de huidige gang van zaken.
    De MM Heerlen is inderdaad al een paar jaar slechter aan het worden qua aanbod en sortering. De laatste keer dat ik bij de MM Herzogenrath was (in december) ben ik me wezenloos geschrokken t.o.v de vorige keer dat ik er was. Damn wat was dat een puinhoop geworden, een paard zou er de hik van krijgen. Maar snel doorgelopen.
    Inderdaad één van de redenen (naast de nog steeds schandlig hoge prijzen) dat ik films bijna alleen nog maar online koop.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #46
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Gister in de mediamarkt Duiven geweest en ook hier vond ik het aanbod heel erg klein en waren sommige prijzen gewoon niet meer reëel. Veel oudere titels gewoon nog 18 euro voor durven vragen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •