De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Frozen 2

  1. #1

    Standaard Frozen 2

    Just three days after we reported that Frozen 2 isn't happening quite yet, Disney formally announced plans for the sequel at their annual shareholders meeting in San Francisco today. Frozen directors Chris Buck and Jennifer Lee, who stated earlier this week that the sequel isn't in the works at this time, are currently developing the follow-up, although no plot details were released. The filmmakers are also behind the animated short film Frozen Fever, which will be released in theaters attached to prints of Cinderella, arriving in theaters tomorrow. Here's the official statement from Disney below.
    Winter weather ahead! Frozen 2 is officially in development at Walt Disney Animation Studios with directors Chris Buck and Jennifer Lee and producer Peter Del Vecho, the Oscar-winning filmmaking team behind Frozen.The news was announced at Disney's Annual Meeting of Shareholders this morning by Bob Iger, Chairman and Chief Executive Officer of The Walt Disney Company; John Lasseter, Chief Creative Officer of Walt Disney and Pixar Animation Studios; and actor Josh Gad, who provides the voice of Olaf from Frozen.

    Here's what John Lasseter had to say in a statement.

    "We enjoyed making Frozen Fever so much and being back in that world with those characters. Jennifer Lee and Chris Buck have come up with a great idea for a sequel and you will be hearing a lot more about it and we're taking you back to Arendelle. We are so excited about that."

    A release date and production details are yet to be announced.

    The Frozen 2 doesn't come as too much of a surprise, since the original Frozen took in over $400 million at the domestic box office in 2013, and more than $1.2 billion worldwide. It hasn't been confirmed if Kristen Bell (Anna), Idina Menzel (Elsa),Jonathan Groff (Kristoff) and Josh Gad (Olaf) will be back for the sequel, but since they all returned for the Frozen Fever short film, it's probably a safe bet that they will reprise their voice roles. Are you excited that Frozen 2 is officially happening? Chime in with your thoughts below, and stay tuned for more details on Frozen 2.
    Frozen is tot nu toe 1 van de mooiste animatiefilms die ik ken. Ik kijk daarom ook erg uit naar deel 2.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Heb ook erg genoten van Frozen maar een deel 2 klinkt wel weer als een moetje.

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat het commercieel één van de grootste successen van de studio van de afgelopen tien jaar was.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Bizar.....laatst ook maar eens bekeken. Vond het echt een waardeloze Disney. Zag in dezelfde week Ponyo van Ghibli en wat een verschil. Ponyo vond ik echt een ziel hebben terwijl Frozen op mij overkwam als een slechte Joop van den Ende musical.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik denk dat het commercieel één van de grootste successen van de studio van de afgelopen tien jaar was.
    Ja dus komt er een deel 2.
    Vind het ook al jammer dat Pixar soms met vervolgen werkt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja dus komt er een deel 2.
    Vind het ook al jammer dat Pixar soms met vervolgen werkt.
    Nou Toy Story 2 en 3, Monsters University zijn zeker niet slecht te noemen. Cars 2, nou ja.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Frozen was de mooiste bioscoopervaring die ik met de kinderen heb gehad. Er is nog geen andere film geweest die mijn jongste dochter zo heeft geraakt.
    Echt een Disney film met een hart en een ziel, prachtig.

  8. #8

    Standaard

    Mijn zoontje was in tranen bij Big Hero 6. Een geweldige film.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Mijn zoontje was in tranen bij Big Hero 6. Een geweldige film.
    De mijne bij Aliens.

  10. #10

    Standaard

    Ondanks het feit dat ik "Frozen" lang niet slecht vond, blijft de extreem positieve kritiek mij verbazen. "Verbazingwekkend fris! De formule doorbroken!", "De beste geanimeerde Disneyfilm sinds The Lion King!", "De beste musical sinds Beauty and the Beast!" Neen, ik voel het écht niet. Er rammelt teveel aan. Het bewijst vooral hoe snel mensen verkocht zijn naar aanleiding van een simpele twist. Eéntje die voor mij maar weinig sense maakte. De liedjes ware helemaal niet memorabel met uitzondering van "Let it Go", wat eerder een Glee-versie was van wat een broadway-versie van een schitterende Disney-song zou kunnen zijn. Het blijft mij verbazen hoe "Frozen" bejubeld werd op vlakken waarop "Tangled" (Rapunzel) her en der op afgerekend werd. Ik vond "Tangled" in alle mogelijke opzichten veel straffer. Ik heb eerlijk gezegd niet veel zin in dit verplichte nummertje.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ondanks het feit dat ik "Frozen" lang niet slecht vond, blijft de extreem positieve kritiek mij verbazen. "Verbazingwekkend fris! De formule doorbroken!", "De beste geanimeerde Disneyfilm sinds The Lion King!", "De beste musical sinds Beauty and the Beast!"
    Dat soort buzz genereert Disney zelf bij élke film.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Dit zijn zaken die in talloze reviews te lezen zijn. Gewoon even Rottentomatoes door scrollen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dit zijn zaken die in talloze reviews te lezen zijn. Gewoon even Rottentomatoes door scrollen.
    Een goede ouderwetse Disney Film dat gevoel gaf hij mij.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    De mijne bij Aliens.
    Ja, dat moment dat die ene Aliën zijn moeder sterft. Tranentrekkend....

  15. #15

    Standaard

    Een tijdje terug Frozen gezien. Is gewoonweg klasse gemaakt. Een film die met moderne middelen doet denken aan de oude Disneyfilms. En dan de combi met de liedjes: degene die Let it go heeft geschreven bijv. , daar hoop ik voor dat hij of zij niet gewoon onder contract staat bij Disney, want dan is ie miljonair.

  16. #16

    Standaard

    Idina Menzel (stem Elsa) geeft in juni een concert in Amsterdam.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bizar.....laatst ook maar eens bekeken. Vond het echt een waardeloze Disney. Zag in dezelfde week Ponyo van Ghibli en wat een verschil. Ponyo vond ik echt een ziel hebben terwijl Frozen op mij overkwam als een slechte Joop van den Ende musical.
    Mee eens.

    De teaser was briljant, maar de rest zo gemaakt en zoetsappig geforceerd ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #18

    Standaard

    Ik weet het niet, maar er was toch bij Disney besloten dat er geen vervolgfilms meer gemaakt zouden worden. ( een topman zou dat gezegd hebben) Want van Lion King kwam er ook 2 en 3 . En dat was het ook geval bij meerdere films. Ik dacht dat er toen afgesproken was om gewoon alleen deel 1 te maken.

    Zelf vond ik Frozen niet veel beter dan de andere films. ( meer in trant van, er is niets wat het meer beter zou maken )

    Alhoewel... Peter Pan blijf ik de beste vinden...

  19. #19

    Standaard

    Dat zie je verkeerd, Loader. Er is besloten Disney Toon studios (ooit de cheapquel-fabriek genoemd) te laten stoppen met vervolgfilms te maken op bestaande exemplaren die door Disney Animation Studios gemaakt werden. Disney Toon Studios legt zich nu toe op films als "Planes" en "TinkerBell", waarbij de kwaliteit aanzienlijk gestegen is. En Disney Animation Studios zal dus voor 't eerst een vervolgfilm maken sinds "The Rescuers Down Under" en "Fantasia 2000".

  20. #20

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •