De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch Comic Con - 28/29 maart 2015 Utrecht

    Heb even gezocht, maar kwam hier nog geen topic over tegen.
    Volgend weekend vindt de eerste editie van de Dutch Comic Con plaats in Utrecht.

    Naast verschillende dealers zijn er ook enkele gasten aanwezig.
    http://dutchcomiccon.com/gasten

  2. #2

    Standaard

    Tja, de publiciteit erover is bedroevend slecht. Ben benieuwd of er iemand in cosplay komt, net als de Elfia.
    Ben nog druk bezig mijn favourite PS4 gamer in elkaar aan het zetten, in het zwart in leer... Mijn dochters setjes zijn bijna klaar, de kroon van Thandruil zit al in de papiermache, vandaag nog spuiten.

    T

  3. #3

    Standaard

    gaaf jij gaat verkleed wist niets eens dat mensen dat deden bij beurzen dacht altijd dat, de vekleede mensen ingehuurd waren
    Ik ga ook maar niet verkleed en heb nu denk ook geen tijd meer om iets te maken..

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    RTL Nieuws heeft nu ook een video toegevoegd. Onder andere Claudia Wells (Back to the Future, hoewel ze een clip laten zien uit deel 2 met Elisabeth Shue) en Christopher Atkins zijn even te zien, net als de batmobile uit de originele Batman-serie, ECTO-1 en de DeLorean uit. Back to the Future. Ernie Hudson uit Ghostbusters zou ook aanwezig zijn, maar die heeft moeten afzeggen. De kaartverkoop verliep blijkbaar zo goed dat ze de online voorverkoop hebben stil moeten leggen. Volgend jaar en in 2017 zal er ook een nog een Comic Con plaatsvinden, want er is een contract afgesloten voor 3 jaar. Volgend jaar zal de beurs nog groter worden.

    De video:
    http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binne...utch-comic-con

  6. #6

    Standaard

    Komend weekend vindt de Dutch Comic Con weer plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Kaarten voor zaterdag zijn al een tijdje uitverkocht. Voor zondag zijn er nog steeds kaarten verkrijgbaar. Een paar gasten die aangekondigd waren hebben helaas afgezegd. Daarbij horen acteur Ernie Hudson (Winston Zeddemore uit Ghostbusters) en tekenaar Brian Froud (The Dark Crystal, Labyrinth). Wel aanwezig zijn o.a. Billy Dee Williams (Star Wars: The Empire Strikes Back), Doug Jones (Hellboy) en een aantal acteurs uit Game of Thrones. In verband met de aanslagen in Brussel zullen bij de ingang alle tassen gecontroleerd worden en er zijn ook een aantal eisen gesteld aan de mensen die verkleed naar de beurs komen. En in verband met werkzaamheden aan het station rijden er dit weekend minder treinen naar Utrecht.

    Meer informatie: www.dutchcomiccon.nl

  7. #7

    Standaard

    Ernie Hudson en Anthony Carrigan hebben zich al afgemeld...
    jammer!

  8. #8

    Standaard

    Nieuws over 2019-editie: https://www.superguide.nl/nieuws/rev...aE3j7Qn2IPCqqI

    Ik zag niet zo snel een recentere topic.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •