De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Preacher (AMC)

  1. #1

    Standaard Preacher (AMC)

    Ik had geen idee, maar blijkbaar is de TV adaptie van één van de beste comic series ooit, onderweg: Preacher.

    Ik ben wel benieuwd hoe grof de tv-serie wordt t.o.v. de comic; of ze moeten het 18+ maken .

    Het is wel erg vreemd dat Ruth Negga (Raina uit Agents of S.H.I.E.L.D.) Tulip gaat spelen; sowieso qua uiterlijk. Ik geef haar natuurlijk een kans, maar ik heb wel mijn vraagtekens bij de casting. Maar misschien is zij qua acteren meer onderlegd dat ik vermoed.



    Arseface (jawel, zien is geloven) is ook gecast.



    Zie meer info hier

  2. #2

    Standaard

    En de eerste aflevering is uitgezonden.

    Het is wel erg vroeg om op basis van 1 aflevering te zeggen dat dit (voor mij) de beste nieuwe serie van 2016 zal zijn, maar oh, oh, wat een begin.
    De sfeer van de comics hebben ze alvast te pakken. Cooper lijkt een gouden vondst als Jesse Custer, Gilgun als Cassady is een schot in de roos en Tulip wordt (toch een beetje tegen de verwachting in) prima neergezet door Negga. En Arseface ziet er iets anders uit, maar is wel overtuigend qua uiterlijk moet ik toegeven.

    Om trouw te blijven aan de comics zou het geweld niet geschuwd moeten worden en daar hebben ze inderdaad geen moeite mee . Maar het is niet alleen grof. Je hebt ook de innerlijke strijd van Jesse, de twijfel over het geloof, een kijkje onder de beschaafde laag van de samenleving en ook mooie rustige scenes met karakterontwikkelingen.

    Volgende week kijken of deel 2 de sterke lijn kan doorzetten.

  3. #3

    Standaard

    Ik ken de strips helemaal niet maar ik vond de eerste episode geweldig qua sfeer en akteerwerk.Jammer dat er maar elke twee weeken een episode is maar ik ben nu al hooked

    gr,Vince.

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij is er alleen een extra week tussen de pilot en het volgende deel en zou het daarna weer wekelijks worden. Anders help je een serie wel erg snel om zeep.

    Iemand nog behoefte aan een tour door het kerkje ?

  5. #5

    Standaard

    Goed nieuws: tweede seizoen komt er in ieder geval aan; is gemeld door AMC!

  6. #6

    Standaard

    In mijn poging om toch alvast wat series aan te schaffen voordat ze fysiek verdwenen zijn, is de serie Preacher een goed voorbeeld waarom dat nodig is...

    Het is heel lastig om een betaalbare oplossing te zoeken om alle 4 de seizoenen aan te schaffen. Vooral seizoen 3 en 4 zijn minder verkrijgbaar in zowat alle landen. In Engeland zijn bijvoorbeeld alleen seizoen 1, 2 en 4 uitgekomen en hebben ze 3 overgeslagen. In Duitsland zijn ze wel alle 4 uitgekomen, maar zijn of de prijzen nu erg hoog of niet beschikbaar voor verzending naar Nederland.

    Uiteindelijk is het gelukt; seizoen 1 en 2 in Frankrijk en seizoen 3 en 4 in de USA. Als er anderen zijn die deze topserie nog fysiek willen: wacht niet te lang meer.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb van Preacher zelf al in 2019 en 2020 alle seizoenen gekocht. Bij mij kwamen ze uit Frankrijk (1 en 2), Duitsland (3) en de UK (4).
    12 Monkeys heb ik uit UK (1 en 2) en Australië (3 en 4). Het is soms puzzelen inderdaad

  8. #8

    Standaard

    Aha, jij was er op tijd bij . Ik ga voortaan beter opletten met koopjes voor aparte seizoenen, hoewel ik het liefst een compleet serie koop.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •