Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Better Call Saul (AMC/Netflix - 2015)



    Zie ik het goed? Nog geen topic over deze prequel van Breaking Bad die, afgaande op de eerste 9 afleveringen tot nu toe, minstens even goed lijkt te zijn. Toegegeven, het tempo is helemaal anders en we weten natuurlijk al in grote lijnen hoe het Saul/Jimmy vergaat, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik erg geniet van "de aanloop naar". Bob Odenkirk toont zich hierin echt wel van zijn beste kant.

    Ere wie ere toekomt: ook Jonathan Banks' bijdrage is niet te versmaden. Mike Ehrmentraut intrigeerde mij altijd al in BB en om nu ook zijn voorgaande historie te zien is minstens even interessant.

    Ondertussen is een tweede seizoen zo goed als zeker, nog voor de Season Finale wordt uitgezonden. Terwijl verschillende regisseurs uit Breaking Bad reeds afleveringen van Better Call Saul in handen namen zal ook Bryan Cranston naar het schijnt regiewerk voor zijn rekening nemen in dat tweede seizoen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Mike Ehrmantraut for president!!!
    Laatst aangepast door Werner : 08-09-2016 om 09:21
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad een heerlijke serie met veel humor! Bob Odenkirk is op zijn best als de sympathieke Jimmy die zoveel goede bedoelingen heeft, maar niet voor het geluk geboren lijkt te zijn. Ik ben benieuwd of de gebeurtenis in het 9e deel hem doet omtovert naar Saul....waarschijnlijk wel .

  4. #4

    Standaard

    Iemand een idee wat het verschil is tussen de Limited Edition en 'normale' blu-ray uitgave?

  5. #5

    Standaard

    Wordt wss een steelbook met fan-art... (Is toch zo op amazon.co.uk) Afwachten tot het artwork bezchikbaar is.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wordt wss een steelbook met fan-art... (Is toch zo op amazon.co.uk) Afwachten tot het artwork bezchikbaar is.
    Zoiets zat ik ook aan te denken. Bij CHAPPiE had de steelbook nog een bonusdisk, als dat hier niet zo is, dan ga ik voor de standaarduitgave. Past beter bij mijn Breaking Bad uitgaves.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Seizoen 2 is inmiddels begonnen. Ik wacht zelf tot er wat meer delen beschikbaar zijn.


  9. #9

    Standaard

    Eerste aflevering van seizoen 2 was alvast weer geslaagd. Sterke opbouw in het script en gaat in dezelfde stijl verder als seizoen 1.

  10. #10

    Standaard

    Ik moet het eerste seizoen nog zien. Mijn 'mijn lijst' is nog aardig lang met af te kijken serie's en andere programma's.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik moet het eerste seizoen nog zien. Mijn 'mijn lijst' is nog aardig lang met af te kijken serie's en andere programma's.
    Dringend kijken dan, want die is toch echt wel de moeite!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Oooh, deze opende zo goed. Ik zit klaar voor dit nieuwe seizoen hoor. ^^

  13. #13

    Standaard

    Whoops! Moet hier ook nog altijd seizoen 1 kijken! Inhaalslag: aan!

  14. #14

    Standaard

    En weer bij. Seizoen 2 begon erg lekker!

  15. #15

    Standaard

    Zo, dat heb je snel gedaan ....ik heb geduld en wacht nog steeds een paar weekjes tot er meer delen beschikbaar zijn....

  16. #16

    Standaard

    Laatste episode was weer voorbij voor ik t door had zeg. Gedver :P

  17. #17

    Standaard

    Man man ik hoop dat dit niet de cover wordt voor de blu-ray van seizoen 2. Ze hadden echt ene mooie poster die paste bij de vorige en dan komen ze met dit af. Ik weet dat het nog niet officieel is maar de kans is groot dat dit em wordt... Slaat zelfs nergens op. Saul en Mike zijn heel weinig samen te zien in seizoen 2...
    https://www.bol.com/nl/p/better-call...ionType=browse
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #18

    Standaard

    Er stáát zelfs 'voorlopige afbeelding' op de cover, dus alles kan nog. En weet je, dan nog, misschien zou dan juist deze cover briljant kunnen werken. Ze werkten nauwelijks samen, dus is dit een cover van een simpele ontmoeting in de lift, vluchtig zoals een momentje in de lift meestal is. Heb je geen ongemakkelijke verdeelde cover, maar wel je hoofdrollen beiden centraal op de voorkant.

    Overigens, de limited edition van S1 was ook niet zo spectaculair:
    Laatst aangepast door Samba-boy : 10-09-2016 om 05:09 Reden: Ik zat er even helemaal naast

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Waarom staat er een netflix tag achter de titel? Heeft netflix de rechten gekocht ofzo van AMC? Dacht dat dit gewoon een AMC serie was zoals BB, TWD en HoW?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ziezo, de officiële cover in US is bekend;


    (Bron: http://tvshowsondvd.com/news/Better-Saul-Season-2/22667)
    Helaas is cover bij ons om van te huilen. Die voorlopige afbeelding is de officiele geworden.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Helaas is cover bij ons om van te huilen. Die voorlopige afbeelding is de officiele geworden.
    Bron? Pas wanneer ik het final product zie is het 'de officiële' geworden. Zo stond zo'n 5 jaar een verkeerde cover van Goede Tijden - seizoen 4 op Bol vermeld. En ja, die is tussentijds ook aangepast.

  23. #23

    Standaard

    Deze steelbook krijgen ze in de UK.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #24

    Standaard

    Is er eigenlijk hier een retailer waar je die bonusdisk bij krijgt?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Is er eigenlijk hier een retailer waar je die bonusdisk bij krijgt?
    Ja Media Markt. Ik vermoed trouwens dat die bonus disc bij elke retailer in de benelux te verkrijgen is. Deze zit gewoon bij de standaard keepcase versie. Heb deze gisteren gekocht. Er staan maar 2 features.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •