Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 70 van 70 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Guardians of the Galaxy wil never be the same.
    Het is zelfs de vraag of er nog een deel 3 komt. De acteurs/actrices van de films zijn ook niet blij: https://vertigoweb.be/133482-2/
    Ik las gisteren ergens dat 1 of andere groep die Trump steunt de tweets hebben opgespoord en gepubliceerd omdat Gunn anti-Trump zou zijn.

  2. #52

    Standaard

    Die opmerking over Bieber is er eentje die volgens mij wel meerdere comedians hebben gemaakt in Amerika.

    Dan de grap (ja het is een grap) over de video. De desbetreffende video was er een van een Belgisch meisjes koor (Scala en Kolacny Brothers) dat het nummer "I Touch Myself" van the Divinyls zingt. Dat hij het dan weer heeft gekregen van, wat later bleek, een veroordeelde pedofiel staat hier los van.

    Als laatste de 2e link die je aanhaalt in je post, zoek maar eens op de naam Mike (Michael) Cernovich. Hieronder een "leuke" post van de man die deze campagne is begonnen tegen James Gunn.

    DQPaJN9XUAIi8hJ.jpg

    Laten ze in Amerika dit soort figuren aanpakken die willens en wetens leugens verspreiden. Dan heb ik het o.a. over dat deze persoon, Cernovich, Hillary Clinton ervan beschuldigde betrokken te zijn bij een pedofilie netwerk gerund vanuit een pizzazaak (pizzagate).

    Als Disney slim is nemen ze Gunn snel weer aan, want de reden tot ontslag is naar mijn mening belachelijk.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het is zelfs de vraag of er nog een deel 3 komt. De acteurs/actrices van de films zijn ook niet blij: https://vertigoweb.be/133482-2/
    Ik las gisteren ergens dat 1 of andere groep die Trump steunt de tweets hebben opgespoord en gepubliceerd omdat Gunn anti-Trump zou zijn.
    En ik vind Guardians of the Galaxy nou net het tofste van wat Disney & Marvel tot nu toe gedaan hebben.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En ik vind Guardians of the Galaxy nou net het tofste van wat Disney & Marvel tot nu toe gedaan hebben.
    Yep. In een tijd dat Disney vooral films uitbrengt met een veel te één dimensionaal verhaal en Marvel minstens de helft van de films baseert op alleen maar actie scenes waren dit nou net positieve uitzonderingen.

  5. #55

    Standaard

    Goede artikelen. Het wordt voor mij steeds duidelijker dat, ook gezien de originele bron van alle heisa, het toch geen goede beslissing is geweest van Disney.

  6. #56

    Standaard

    De cast van Guardians of the Galaxy neemt het op voor James Gunn: Chris Pratt, 'Guardians of the Galaxy' Cast Call for Reinstatement of James Gunn

    Heel netjes. Disney nu toch wel een beetje in het nauw: ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De cast van Guardians of the Galaxy neemt het op voor James Gunn: Chris Pratt, 'Guardians of the Galaxy' Cast Call for Reinstatement of James Gunn

    Heel netjes. Disney nu toch wel een beetje in het nauw: ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
    Zelfde verhaal, maar dan van Zoe Saldana

    http://collider.com/guardians-of-the...nt-james-gunn/

    Hopelijk wordt ie weer aangenomen.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zal een beetje gaan als bij een ontslagen voetbalcoach. Dat gaat snel over als het om hun centen gaat. Hij wordt echt niet meer aangenomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Ik zie de tweets nu pas. Ik dacht dat het om foute grappen ging maar dit is toch wel bizar. Het zijn geeneens grappen. Ik snap daar niets van. Waarom pleur je dat soort uitspraken op Twitter? Dat is toch commerciële zelfmoord? Als filmmaker wil je dit toch niet aan je broek hebben hangen? Echt heel bizar.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het zou mij verbazen, maar ik hoop het wel. Ik heb geen idee hoeveel invloed het nou heeft dat de gehele cast er achter staat; uiteindelijk hebben zij ook een contract en zijn ze ook gewoon vervangbaar. Zeer benieuwd hoe dit afloopt.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het zou mij verbazen, maar ik hoop het wel. Ik heb geen idee hoeveel invloed het nou heeft dat de gehele cast er achter staat; uiteindelijk hebben zij ook een contract en zijn ze ook gewoon vervangbaar.
    Dan blaas je de serie wel zo'n beetje op denk ik. En da's ook wel een beetje extreme keuze om niet terug te hoeven komen op iets wat ik zo langzamerhand toch wel echt een grote fout wil noemen. Gunn heeft al lang geleden z'n excuses aangeboden voor de grappen, dan kan Disney ook wel minimaal terug komen op een beslissing die ze genomen hebben.

  13. #63

    Standaard

    Bautista wil dat z’n contract wordt ontbonden, als niet het Gunn script voor Vol. 3 wordt gebruikt.

    http://collider.com/dave-bautista-gu...xy-3-contract/

  14. #64

    Standaard

    Er worden blijkbaar gesprekken gevoerd tussen de betrokken partijen en het lijkt wel haast vast te staan dat Gunn's script gewoon gebruikt gaat worden: Marvel May Use James Gunn's Script for Guardians of the Galaxy Vol. 3 After All

    Kort samengevat: Gunn zou weliswaar niet terugkeren als regisseur, maar wel een mooie som geld meekrijgen en de toezegging krijgen dat hij in de toekomst gewoon weer ingehuurd gaat worden door Disney. Blijkbaar zit ie evengoed niet om werk verlegen want zat partijen willen met hem samenwerken.

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Groot nieuws: James Gunn opnieuw aangenomen als regisseur: https://www.slashfilm.com/guardians-...-3-director-2/

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Groot nieuws: James Gunn opnieuw aangenomen als regisseur: https://www.slashfilm.com/guardians-...-3-director-2/
    Goed nieuws, maar wat een afgang voor Disney!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Goed nieuws, maar wat een afgang voor Disney!
    Zeker niet mee eens, ik vind dat Disney lef en b*llen toont om met deze beslissing toe te geven dat ze het fout hadden. Dat gebeurt verder nooit. Dus een afgang? Lijkt mij juist het tegenovergestelde.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zeker niet mee eens, ik vind dat Disney lef en b*llen toont om met deze beslissing toe te geven dat ze het fout hadden. Dat gebeurt verder nooit. Dus een afgang? Lijkt mij juist het tegenovergestelde.
    Ben ik niet me je eens. Disney had nooit zo snel Gunn moeten ontslaan en even pas op de plaats moeten maken. Dan was dit hele gedoe niet nodig geweest. Goed dat ze terug zijn gekomen op hun besluit, maar wat mij betreft een afgang.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben ik niet me je eens. Disney had nooit zo snel Gunn moeten ontslaan en even pas op de plaats moeten maken. Dan was dit hele gedoe niet nodig geweest. Goed dat ze terug zijn gekomen op hun besluit, maar wat mij betreft een afgang.
    Idereen kan een foute beslissing nemen. Het gaat erom wat je ermee doet als je merkt als je merkt dat je die fout he t gemaakt. Dat defineert je. Het aan de zijlijn beoordelen van alleen de fout vind ik te makkelijk. Het gaat om het hele plaatje.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •