Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Michiel de Ruyter

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Frank IS een mompelaar al jaren!! En dat geluid niet de sterkste kant is van Ned. films is ook wel bekend. Kijk maar eens naar Spetters. Leveren ze een zeer goede transfer met een bedroevend geluid erbij. Maar muziek moet in Nederland altijd de boventoon voeren jammer!!

    Nog een geluk dat ie is ondertiteld anders zit je naar een stomme film te kijken.
    Je geeft hier wel erg achterhaalde statements! Een film als Michiel de Ruyter vergelijken met Spetters (uit 1980!) De tijden zijn wel veranderd, de afgelopen 35 jaar
    Je gaat de special effects van de oude King Kong-film uit 1975 toch ook niet vergelijken met die van Transformers (om maar wat te noemen)?
    De laatste 10-12 jaar is het geluid van Nederlandse films erg verbeterd.
    En grappig dat je juist de muziek als kritiekpunt noemt. Een Hollywoodfilm bevat voor 85% muziek, een Nederlandse film niet meer dan 45-50, schat ik zo (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
    Dus het voert zelden de boventoon.
    En nu doe je net of er van Michiel de Ruyter niets te verstaan is, wat onzin is. Probeer ook gewoon eens te luisteren i.p.v. dat alles voorgekauwd moet worden. Dan heb je de ondertiteling helemaal niet nodig.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #52

    Standaard

    Ligt het aan mij of lopen bij het eerste hoofdstuk het geluid en beeld niet zo erg synchroon met elkaar ....

  3. #53

    Standaard

    Er zijn ook mensen die minder horen. Dus een ondertiteling is voor mij een absolute must. Spetters is een oudje okay, maar ik sprak in algemeenheid dat muziek voor de boventoon voert en de stemmen vaak slecht zijn al jaren!! Maar goed moet de film nog bekijken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #54

    Standaard

    Ik heb de BD gisteren gekeken. Een aantal keer, tijdens gevechten, ging het beeld haperen. Zou dat door een laagovergang vanwege 12- en 16-versie i.c.m. een oudere speler komen?

  5. #55

    Standaard

    Zo te lezen hier zijn er veel problemen met die Blu-ray, ik ga hem dringend eens moeten bekijken.

  6. #56
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ze - los van verstaanbaarheids issues - niet ervaren. Dus ik vermoed dat het wel los zal lopen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ze - los van verstaanbaarheids issues - niet ervaren. Dus ik vermoed dat het wel los zal lopen.
    Is het echt de verstaanbaarheid qua articuleren of gaat het om de balans met het omgevingsgeluid oid. In dat laatste geval: vroeger loste ik zoiets op door het geluid door zowel de versterker als de tvluidsprekers te laten lopen. Had je net voorin dat beetje meer geluid. Ligt eraan of er veel vertraging is bij het doorgeven van geluid naar de versterker enz.
    Maar: die mix moet gewoon goed zijn. A-film doet dit meestal wel goed, dus dat zal het toch het origineel zijn. Weet iemand of dit in de bios ook al zo was?

  8. #58

    Standaard

    Alleen vandaag bij Bol.com voor 9.99. Aan de EAN te zien dezelfde gelimiteerde versie. Dat hoop ik dan maar..........
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Alleen vandaag bij Bol.com voor 9.99. Aan de EAN te zien dezelfde gelimiteerde versie. Dat hoop ik dan maar..........
    Volgens de omschrijving een amaray.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Volgens de omschrijving een amaray.

    Klopt maar het EAN nummer is exact hetzelfde. Als ik dit intik op internet krijg ik de gelimiteerde versie te zien. Bij Bol.com staat ook niet dat hij niet meer te verkrijgen is. We zullen zien aanstaande dinsdag.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #61

    Standaard

    Volgens mij... is de verpakking alleen veranderd m.a.w. van digibook naar gewone amaray hoes. Maar de discs zijn precies hetzelfde...

  12. #62

    Standaard

    Bij Boekenvoordeel/Free Record Shop stond afgelopen zowel de digibook als de keepcase. Inhoudelijk zijn ze hetzelfde: Blu-ray plus CD. Alleen de verpakking is dus anders. Dit heeft wel als nadeel dat de verpakking geen tracklist meer heeft van de CD.

  13. #63

    Standaard

    Gisteren de film eindelijk eens gezien op BD. Idd soms wat onverstaanbaar door een verkeerde balans oid. Kan normaliter Frank prima verstaan bijv. Vond de film wel soms wat te gehaast. En ook niet alle karakters kwamen even duidelijk uit de verf (Derek de Lint bijv). Maar: ik kijk al jaren geen Nld films vanwege de baggerkwaliteit. En van deze film heb ik geen spijt. Niet perfect, maar zeker voor Nld begrippen een goede film.

  14. #64

    Standaard

    Bol.com heeft de verpakking versoberd maar het boekje is nu ook weg. Eigenlijk schandalig dat Bol.com met een zgn. aanbieding komt van een dag voor een kale versie. Zo kan ik ook adverteren. De normale prijs van 14.99 is dan niet meer relevant. Dus gaat ie gewoon retour richting Bol.com. Gekke is ook dat Bol.com nergens meer iets vermeld over gelimiteerde versie. Hebben ze bewust weg gelaten. Jammer.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  15. #65

    Standaard

    Een gelimiteerde versie is ook op den duur uitverkocht vandaar nu een gewoon blu ray hoesje...dit vind ik verder prima omdat de digibook versie net zo groot was als een DVD uitgave...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bol.com heeft de verpakking versoberd maar het boekje is nu ook weg. Eigenlijk schandalig dat Bol.com met een zgn. aanbieding komt van een dag voor een kale versie. Zo kan ik ook adverteren. De normale prijs van 14.99 is dan niet meer relevant. Dus gaat ie gewoon retour richting Bol.com. Gekke is ook dat Bol.com nergens meer iets vermeld over gelimiteerde versie. Hebben ze bewust weg gelaten. Jammer.
    Dan moet je gaan klagen bij het bedrijf die de BR uitbrengt. Bol gaat niet de verpakkingen staan aanpassen. Ze krijgen gewoon zoals het beschikbaar is door het bedrijf die het uitbrengt. En als de gelimiteerde versie niet meer gemaakt wordt dan krijgt Bol de normale versie. En € 14 lijkt me een normale prijs die je ook voor andere kale BR betaalt.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Bol.com heeft de verpakking versoberd maar het boekje is nu ook weg. Eigenlijk schandalig dat Bol.com met een zgn. aanbieding komt van een dag voor een kale versie. Zo kan ik ook adverteren. De normale prijs van 14.99 is dan niet meer relevant. Dus gaat ie gewoon retour richting Bol.com. Gekke is ook dat Bol.com nergens meer iets vermeld over gelimiteerde versie. Hebben ze bewust weg gelaten. Jammer.
    Geklaag om niks:Er stond duidelijk bij dat het om een amaray verpakking ging.
    Heb ik je ook zaterdag laten weten.

  18. #68

    Standaard

    Dat klopt, maar prijstechnisch hebben ze het raar gedaan. In de aanbieding zetten voor een dag terwijl een dag daarvoor nog gewoon de uitgebreide versie beschikbaar was. In de kantlijn ook nergens iets vermelden dat de gelimt. niet meer verkrijgbaar was. Daarnaast ook dat het EAN nummer exact hetzelfde is.

    Daar hoor ik jullie niet over.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #69

    Standaard

    Dat het EAN-nummer gelijk is heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat alleen de verpakking anders is. De Blu-ray is hetzelfde en ook de CD zit er nog steeds bij. Heeft bij de aanbieding van Bol.com de cover van de gelimiteerde uitgave gestaan? Zo ja, dan heeft Bol.com het verkeerd aangepakt. Zo nee, dan is Bol.com niets te verwijten.

  20. #70

    Standaard

    Toch wel Frank. Dat ie niet meer leverbaar is hebben ze niet vermeld. Bewust of onbewust en door de prijs te verlagen (voor een dag) zijn een hoop mensen op het verkeerde been gezet.

    Inmiddels heb ik toch de gelimiteerde versie binnen, maar niet van Bol.com. Dat wat dat betreft weer helemaal blij.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Toch wel Frank. Dat ie niet meer leverbaar is hebben ze niet vermeld. Bewust of onbewust en door de prijs te verlagen (voor een dag) zijn een hoop mensen op het verkeerde been gezet.

    Inmiddels heb ik toch de gelimiteerde versie binnen, maar niet van Bol.com. Dat wat dat betreft weer helemaal blij.
    Nogmaals:Er heeft duidelijk bijgestaan dat het een amaray verpakking is,zoals ik je ook heb laten weten.Er heeft nergens gestaan dat het de limited edition was.Dat was voor mij ook de reden dat ik hem niet besteld heb.Bol heeft vaak dagaanbiedingen en het is onzin dat ze hiermee mensen op het verkeerde been hebben gezet.

    Bij andere webshops staat ook nergens dat de limited edition niet meer leverbaar is

  22. #72

    Standaard

    Nogmaal prijstechnisch was het een rare aanbieding. Lim verdwijnt daarvoor een goedkope versie met een zgn dagaanbieding

    Nogmaals 2. Normaal staat er in de kantlijn niet meer leverbaar. Dit is ook nergens terug te vinden op de site. Lezen is moeilijk he Roger B. Dat amaray verhaal is mij wel duidelijk, lees de andere punten ook door dan telkens hetzelfde te herhalen. pff
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Nogmaal prijstechnisch was het een rare aanbieding. Lim verdwijnt daarvoor een goedkope versie met een zgn dagaanbieding

    Nogmaals 2. Normaal staat er in de kantlijn niet meer leverbaar. Dit is ook nergens terug te vinden op de site. Lezen is moeilijk he Roger B. Dat amaray verhaal is mij wel duidelijk, lees de andere punten ook door dan telkens hetzelfde te herhalen. pff
    De Blu-Ray kost nu 18 euro,Dus ja het was een aanbieding.
    Er is nergens geadverteerd dat het de gelimiteerde versie is.
    Bij andere webwinkels staat ook nergens dat hij niet meer leverbaar is.
    Jij leest alleen wat jij wil lezen.
    Discusie gesloten.

  24. #74

    Standaard

    On a different note: aan die rukkers van Fnac is toch niet aan uit te kunnen. Voor dat mooie digipack vragen ze 17,99 (wat nog te veel is) maar voor de 'gewone' versie 19,99
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    On a different note: aan die rukkers van Fnac is toch niet aan uit te kunnen. Voor dat mooie digipack vragen ze 17,99 (wat nog te veel is) maar voor de 'gewone' versie 19,99
    Wel die bedenking maakte ik me gisteren ook toen ik in Fnac Wijnegem was.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •