De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Schilderij 60x80, wat zouden jullie willen?

    Zijn er hier forumleden die graag een "eigen" en uniek schilderij willen hebben?
    Ik ben op zoek naar ideeën/inspiratie wat jullie graag zouden zien. Je kunt dus zelf aangegeven wat je op het doek wil hebben.
    Het doek is 60x80 en ik schilder met acryl.
    WIl je Rambo of Frdo op doek het kan allemaal.
    De eerste twee schilderijen mogen weg voor 75 euro als ze bevallen, vindt je hem niet mooi dan neem je niet af. Ik doe niets weg waar iemand ontevreden over is.

    Hier een recent schilderij van mij:
    Laatst aangepast door Cor H. : 16-04-2015 om 15:58


  2. #2

    Standaard

    ZIet er mooi uit Cor, maar zou je de afbeelding iets kleiner kunnen maken? Het is te groot voor dit forum en de beeldschermen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    ZIet er mooi uit Cor, maar zou je de afbeelding iets kleiner kunnen maken? Het is te groot voor dit forum en de beeldschermen.
    Valt zat mee hoor met mijn nieuwe 27Monitor.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Valt zat mee hoor met mijn nieuwe 27Monitor.
    Als jij er voor zorgt dat iedereen een 27" monitor krijgt dan vind ik het prima
    Zolang je daarmee bezig bent is het toch beter om de afbeelding wat kleiner te maken
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •