Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 64 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke digitale aankoop heb je gedaan ?



    Animatie [11,99/HD] via iTunes

    Trailer https://www.youtube.com/watch?v=NETiYgvAH7c

  2. #2

    Standaard

    iTunes UK -
    Battle Royale (4K Dolby Vision) £2,99
    Crash (4K HDR) £2,99
    Demons (4K Dolby Vision) £2,99
    Future Shock! The Story of 2000AD (HD) £2,99
    King of New York (4K Dolby Vision) £2,99

    iTunes NL -
    Once Upon a Time in Hollywood (4K Dolby Vision) €3,99

  3. #3

    Standaard

    iTunes UK -
    Jurassic World: 5-Movie Collection (4K HDR/Dolby Vision) £14,99

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    iTunes UK -
    Jurassic World: 5-Movie Collection (4K HDR/Dolby Vision) £14,99
    Dat is een koopje! Maar blijven die films ook jouw eigendom cq. kun je die ook nog afspelen als je je iTunes-abonnement opzegt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is een koopje! Maar blijven die films ook jouw eigendom cq. kun je die ook nog afspelen als je je iTunes-abonnement opzegt?
    Je hebt geen iTunes abonnement nodig, alleen een account. Dus je hoeft niks op te zeggen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is een koopje! Maar blijven die films ook jouw eigendom cq. kun je die ook nog afspelen als je je iTunes-abonnement opzegt?
    Je hebt geen abonnement nodig om op iTunes iets te kopen. Wel een Brits account (die met wat hulp van Google, vrij makkelijk aan te maken is).
    De films bevatten ook alle extras die op de Blu-rays staan, dus die zou ik eventueel kunnen verkopen/weggeven. Scheelt ruimte in de kast.

    Edit: Meneer Burghout was mij 2 minuten voor.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je hebt geen iTunes abonnement nodig, alleen een account. Dus je hoeft niks op te zeggen.
    OK, maar toch een account. Want downloadt je die films dan naar je PC/Mac, laptop, tablet etc. en speelt je die daarop af of worden die telkens gestreamd? En kun je die films dan ook afspelen zonder account?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK, maar toch een account. Want downloadt je die films dan naar je PC/Mac, laptop, tablet etc. en speelt je die daarop af of worden die telkens gestreamd? En kun je die films dan ook afspelen zonder account?
    Account aanmaken is gratis en heb ik gedaan via mijn gmail adres. Je kunt de films inderdaad in 1080p downloaden naar je PC/laptop. 4K films zijn (momenteel) alleen te streamen.
    Als ze op de PC staan heb je geen account nodig om ze daarop te kijken. Ikzelf heb de Apple TV-app op mijn OLED staan om daarop de 4K films in HDR/Dolby Vision te kijken. Laatst wat films van Arrow Films die Dolby Vision bevatten op iTunes gekocht en die werken niet goed. Is de eerste keer dat dit gebeurt en heb contact met Arrow Films opgenomen, omdat het probleem van hun kant komt. Verder nooit problemen met films via iTunes gehad. Werkt als een trein, zolang je niet het aller-aller traagste internet hebt.
    Oh en als je een film koopt die HD is en in de toekomst 4K wordt, dan wordt die gratis voor je omgezet naar 4K.
    Laatst aangepast door TMH : 28-07-2021 om 10:10

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Account aanmaken is gratis en heb ik gedaan via mijn gmail adres. Je kunt de films inderdaad in 1080p downloaden naar je PC/laptop. 4K films zijn (momenteel) alleen te streamen.
    Als ze op de PC staan heb je geen account nodig om ze daarop te kijken. Ikzelf heb de Apple TV-app op mijn OLED staan om daarop de 4K films in HDR/Dolby Vision te kijken. Laatst wat films van Arrow Films die Dolby Vision bevatten op iTunes gekocht en die werken niet goed. Is de eerste keer dat dit gebeurt en heb contact met Arrow Films opgenomen, omdat het probleem van hun kant komt. Verder nooit problemen met films via iTunes gehad. Werkt als een trein, zolang je niet het aller-aller traagste internet hebt.
    Oh en als je een film koopt die HD is en in de toekomst 4K wordt, dan wordt die gratis voor je omgezet naar 4K.
    ok ik heb ook een apple id, ik heb ook een apple tv app op mijn tv maar... moet je dan een betaald abonnement nemen op apple TV?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    ok ik heb ook een apple id, ik heb ook een apple tv app op mijn tv maar... moet je dan een betaald abonnement nemen op apple TV?
    Nee, dat hoeft niet. Met een abonnement kun je bijvoorbeeld een aantal van hun eigen series kijken (originals), maar zonder abonnement kun je gewoon films kopen die op iTunes staan. Ikzelf vind het een fijn systeem.

  11. #11

    Standaard

    iTunes UK -
    Dumb and Dumber (Theatrical + Unrated Cut) £3,99
    Mary and the Witch's Flower £3,99
    Saw (4K Dolby Vision) £3,99

  12. #12

    Standaard

    iTunes UK -
    Shooter (4K Dolby Vision) £2,99

  13. #13

    Standaard

    Ik heb een NL account, als ik een UK account neem kan ik dan mixen of moet ik dan steeds opnieuw uit en inloggen?
    Ik heb nog wat digital codes van UK liggen, die ik in NL niet kan claimen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb een NL account, als ik een UK account neem kan ik dan mixen of moet ik dan steeds opnieuw uit en inloggen?
    Ik heb nog wat digital codes van UK liggen, die ik in NL niet kan claimen.
    Je kunt schijnbaar je NL account omzetten naar een UK account, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer en dan ben je wel alles wat je op je NL account had kwijt. Zou ik dus niet aanraden en heb ik zelf ook niet gedaan. Heb een nieuw Gmail-account gemaakt (gratis) en vervolgens een UK account aangemaakt. Heb geen UK bankaccount, dus koop elke keer voor £15.00 op Amazon UK een iTunes-card die ik via de e-mail ontvang en dan aan mijn UK iTunes account toevoeg. Moet dus steeds wisselen van account en aankopen doen op mijn UK iTunes account is wat omslachtiger dan via mijn NL account, maar liever dat dan dat ik alles op mijn NL account kwijt zou zijn.

  15. #15

    Standaard

    iTunes UK -
    Almost Famous (Theatrical Cut, 4K Dolby Vision + Bootleg Cut, HD) £4,99
    Watchmen (Ultimate Cut, 4K Dolby Vision + Theatrical Cut, HD) £4,99
    Spaceballs (4K Dolby Vision) £3,99
    Fences (4K Dolby Vision) £2,99

  16. #16

    Standaard

    Ik heb ook enkele titels gekocht na aanschaf apple tv 4k (2021).

    De ondertitels staan helaas veel te hoog op het scherm ver boven de zwarte balken.

    Ik kan enkel het lettertype verkleinen, maar positie van ondertitels niet verlagen?

    Op deze manier is het niet doenbaar.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik heb ook enkele titels gekocht na aanschaf apple tv 4k (2021).

    De ondertitels staan helaas veel te hoog op het scherm ver boven de zwarte balken.

    Ik kan enkel het lettertype verkleinen, maar positie van ondertitels niet verlagen?

    Op deze manier is het niet doenbaar.
    Ik kan niet zeggen dat ik daar last van heb. Je kunt altijd doorgeven bij Apple support.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #18

    Standaard

    Het probleem met ondertitels was vooral bij Atomic Blonde.

    Nu ook op 4K BR gekocht en daar zijn ondertitels ook vrij hoog geplaatst. Toch wel storend...

    Ondertussen ook deze gekocht, omdat er geen fysieke 4K upgrade zit aan te komen:

    - The Legend of Zorro 4K, 9.99€
    - Emma 4K

    Emma is echt wel een aanrader. Ook al is de film misschien niet je ding, visueel een echte topper!

    Van The Legend of Zorro was ik ook vrij tevreden. Ik heb - denk ik - 2 minieme artefactjes gezien.
    Voor een film die men niet fysiek meer gaat uitbrengen moet je waarschijnlijk geen demo-kwaliteit verwachten.

    Het is te lang geleden dat ik de blu-ray nog gezien heb, om een oordeel te vellen of het de upgrade waard is.

    Van het geluid kan ik weinig zeggen, momenteel enkel aangesloten op Hegel stereo-versterker die wel beter klinkt dan mijn vroegere 5.1 opstellingen die nooit high end waren.

  19. #19

    Standaard

    North by Northwest, 4K, 7.99 €
    Tot dusver in het bezit van de oude dvd.
    De blu-ray heb ik niet gekocht omdat deze geen NL-ondertitels had.

    To Catch a Thief, 4K, 7.99 €

    Dora and the Lost City of Gold, 4K, 9.99 €


  20. #20

    Standaard

    iTunes UK -
    Indiana Jones 4-Movie Collection (4K Dolby Vision) £12,99

  21. #21

    Standaard

    HD staat enkel voor blu-ray kwaliteit (1080p)? of valt dvd-kwaliteit ook onder HD bij Apple?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    HD staat enkel voor blu-ray kwaliteit (1080p)? of valt dvd-kwaliteit ook onder HD bij Apple?
    Ikzelf heb nog alleen maar HD en 4K films gekocht op iTunes, dus ga er vanuit dat HD voor Blu-ray kwaliteit staat.
    Veel films kun je specifiek in SD kwaliteit kopen, dus zou het raar vinden als HD films vervolgens in SD kwaliteit vertoont worden.
    Slechte ervaring? Als ik vragen mag.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    North by Northwest, 4K, 7.99 €
    Tot dusver in het bezit van de oude dvd.
    De blu-ray heb ik niet gekocht omdat deze geen NL-ondertitels had.

    To Catch a Thief, 4K, 7.99 €

    Dora and the Lost City of Gold, 4K, 9.99 €

    Ik zie North by Northwest alleen beschikbaar in HD, niet ik 4K.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #24

    Standaard

    Dan moet ik die 4K voor North by Northwest gedroomd hebben

    Heb me ook vergist bij Raya 4k, heb NL zien staan.
    Maar de release is enkel NL gesproken, niet NL ondertiteld.
    Hoe belachelijk toch die Disney-releases, wat een kl*tehouding t.o.v. de nl-talige markt.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dan moet ik die 4K voor North by Northwest gedroomd hebben

    Heb me ook vergist bij Raya 4k, heb NL zien staan.
    Maar de release is enkel NL gesproken, niet NL ondertiteld.
    Hoe belachelijk toch die Disney-releases, wat een kl*tehouding t.o.v. de nl-talige markt.
    Ik zie NbNW ook 'alleen' in HD staan, maar vergeet niet dat die transfer wel van een 4K-restauratie komt (de Blu-ray/HD is heel erg goed vind ik) en het dus goed zou kunnen dat er in de toekomst een echte 4K-tranfer van komt. Nu heb je de HD versie, maar die wordt als er een 4K versie van komt gratis ge-upgraded .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •