De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Fate of the Furious (Fast & Furious 8) (2017)

    Het kon niet uitblijven na het enorme succes van deel 7.....

    It's definite: the next Fast & Furious film will be in 2017, Vin Diesel has revealed...

    And they keep on coming. Even though this summer's Fast & Furious 7 suggested a place to take a breather for the series, Universal - buoyed by a box office take of $1.1bn and growing - is quickly getting Fast & Furious 8 onto the grid.

    Vin Diesel took to the stage at CinemaCon in the US yesterday, and confirmed that the new movie would be in cinemas on April 14th 2017. We're assuming from that that Diesel will be returning, and he's already hinted at a bigger role for Kurt Russell at least in the next movie. It's also rumoured to have a New York setting, at least in part.

    Fast & Furious 7 is currently the seventh biggest grossing film of all time at the worldwide box office, and by distance Universal's top grossing movie.

    It's unclear as of yet whether James Wan will return to direct Fast & Furious 8, but as we hear more, we'll let you know.

    Read more: http://www.denofgeek.com/movies/fast...#ixzz3YFthBTsk
    Laatst aangepast door rogue : 12-12-2016 om 13:43

  2. #2

    Standaard

    Yeah ziet er over de top uit.

    1ste teaser. Maandag trailer
    https://youtu.be/1Y0Yj-TXnfQ

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Ik weet niet wat het is maar bij elk nieuw deel ben ik meer liefhebber aan het worden van de serie.Er is een tijd geweest dat ik het maar niets vond.

  4. #4

    Standaard

    US titel is "The Fate of the Furious"
    NL titel is "Fast & Furious 8"

  5. #5

    Standaard

    De trailer is ondertussen verschenen:


  6. #6

    Standaard

    Tja, beetje teleurstellende en vergezochte opzet IMO. Wat me ook opvalt is dat ze toch niet echt de wens van Paul Walker eren en teruggaan naar pure straatraces, terwijl dit wel grootst werd aangekondigd. Ook merk je dat de bijrolspelers ineens een hoofdrol krijgen. En of dat gaatw erken, het zal me benieuwen. Wel merkte ik ook al in deel 7 dat Vin Diesel wel erg veel screentime opeiste, en dan ben ik erg benieuwd hoe dat in dit deel zal zijn.

  7. #7

    Standaard

    BOOM BAM !!!

    Ik kijk het als hij er is op Blu-ray en verder heb ik er nu niet echt een mening over.

  8. #8

    Standaard

    Is dat nu echt nodig om een trailer van meer dan 3 minuten te maken? Ze zouden maximum maar 2 minuten moeten duren. Leren ze het dan nooit in Hollywood.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is dat nu echt nodig om een trailer van meer dan 3 minuten te maken? Ze zouden maximum maar 2 minuten moeten duren. Leren ze het dan nooit in Hollywood.
    Hij is te lang ja.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb minder moeite met de lengte dan met de inhoud ervan. Daarnast snap ik niet zo goed waarom een trailer maar 2 minuten zou "moeten" duren. Ik vind niet dat er nu veel specifieke plotpunten worden weggegeven. Dus wat dan de reden zou moeten zijn...

  11. #11

    Standaard

    Super Bowl TV Spot:

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Wat een meeeeeegaaaaa lange trailer zeg....3,5 minuut! hoeveel meer kan je weggeven...

  14. #14
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    En toch is de F&F franchise niet hetzelfde zonder Paul Walker.. Wat mij betreft was #7 een mooie afsluiter geweest voor deze serie. Vooral de laatste scene van Paul...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #15

    Standaard

    Ben dat met je eens hoor, maar ik snap Universal wel dat ze na de opbrengst van deel 7 van een miljoen dollar niet zomaar gaan stoppen. Sowiezo waren er al tijdens de productie van 7 al plannen voor deel 8, maar die is natuurlijk nu heel anders geworden. Vind wel dat het thema "family" er in de trailers wat dik op ligt en heb ook mijn twijfels bij Vin Diesel als leading man. Vond Paul Walker toch veel meer charisma en gravitas hebben voor die rol.

  16. #16

    Standaard

    Een trailer van dik drie minuten slaat nergens op.
    Ik vind dat Vin Diesel veel meer de franchise draagt dan Paul Walker dat deed.Het is natuurlijk wel jammer dat Walker er niet meer bij is.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-03-2017 om 06:59

  17. #17

    Standaard

    Vin Diesel trekt de franchise naar zich toe, ik vind hem totaal geen dragende "leading man" in de film. Het is meer een soort one-man show met figuranten. Het begrip "ensemble" kent hij denk ik wat minder Ook wel logisch dat hij de films naar zich toe trekt want hij is producent. Dus het is er hem $$$ aan gekegen dat de films goed gaan lopen.

  18. #18
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ooit in het verleden nog ees een trailer gemaakt voor een race event bij onze club. DMRacing.nl
    Good old days...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •