Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 105 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Suicide Squad [Aug. 2016]

    Suicide Squad [DC Comics]

    Regie: David Ayer [Fury]

    Na Batman v Superman weer een vette DC film [2016]

    Jared Leto als Joker


  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmm, de Joker als punker? Heb toch wat moeite om Heath Legder los te laten.
    Weet ook niet of een film over schurken me wat gaat doen, zeker omdat The Suicide Squad al uitgebreid in Arrow aan bod is gekomen. Krijg een beetje hetzelfde gevoel als de Sinister Six-film. Weet niet of dat voor mij hoeft...


    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hmm, de Joker als punker? Heb toch wat moeite om Heath Legder los te laten.
    Weet ook niet of een film over schurken me wat gaat doen, zeker omdat The Suicide Squad al uitgebreid in Arrow aan bod is gekomen. Krijg een beetje hetzelfde gevoel als de Sinister Six-film. Weet niet of dat voor mij hoeft...


    Vind deze punk stijl echt te gek.

    Heath is geweest dus laat het los.

  4. #4

    Standaard

    Elke Joker is weer anders. Mensen klaagde ook over Ledger in het begin en kijk nu eens.

  5. #5

    Standaard

    Visueel gezien vind ik ook niet meteen wat, maar Leto zal wel overtuigen als acteur, dus het zal wel goed komen.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Ik weet niet of deze film wel direct zo zal aanslaan bij het doorsnee publiek.
    Ik weet niet in hoeverre deze karakters bijvoorbeeld in America bekend zijn vanuit de strips tegenover bijvoorbeeld een Batman en /of Superman. DC comics wil nu ineens in 1 film een heel groep karakters naar het scherm brengen.
    Even kijkend naar het Marvel Universum waarbij je een hele inleiding kreeg : Iron Man, Hulk, Captain America, Thor en toen pas The Avengers.

    Doordat ik in mijn jeugd strips gelezen heb , ken je het een en ander van marvel en dc comics maar bijvoorbeeld Suicide Squad heb ik eerst eens moeten nalezen op internet
    Ik vraag me af of DC comics nu ineens als tegenhanger van Marvel te hard van stapel wil lopen?
    het doorsnee publiek kent inmiddels Batman en The Joker maar of dit ensemble direct de grote publieksaantallen gaat trekken waarop de filmmaatschappij waarschijnlijk mikt??

    Ik vermoed dat je hiervoor toch iets meer een strip /comics en/of misschien gaming achtergrond wilt hebben, wil deze film je naar de bios trekken

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk dat het enige wat uitmaakt is of straks de film simpelweg goed of slecht is en bij voorkeur een beetje uniek. Wellicht in de slipstream van Batman v Superman, Ik laat het maar op me af komen. DC Comics zou natuurlijk ook gek zijn als ze niet dezelfde strategie van Marvel toepassen. Dat was een meesterzet! Ik ben er eigenlijk ook alleen maar blij mee. Je kunt je alleen afvragen of ze niet gewoon te laat zijn begonnen. Het kan vast niet heel lang duren voordat vrijwel iedereen straks een beetje superheld-moe is... Er staat namelijk nog behoorlijk wat op het menu!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik weet niet of deze film wel direct zo zal aanslaan bij het doorsnee publiek.
    Ik weet niet in hoeverre deze karakters bijvoorbeeld in America bekend zijn vanuit de strips tegenover bijvoorbeeld een Batman en /of Superman. DC comics wil nu ineens in 1 film een heel groep karakters naar het scherm brengen.
    Even kijkend naar het Marvel Universum waarbij je een hele inleiding kreeg : Iron Man, Hulk, Captain America, Thor en toen pas The Avengers.

    Doordat ik in mijn jeugd strips gelezen heb , ken je het een en ander van marvel en dc comics maar bijvoorbeeld Suicide Squad heb ik eerst eens moeten nalezen op internet
    Ik vraag me af of DC comics nu ineens als tegenhanger van Marvel te hard van stapel wil lopen?
    het doorsnee publiek kent inmiddels Batman en The Joker maar of dit ensemble direct de grote publieksaantallen gaat trekken waarop de filmmaatschappij waarschijnlijk mikt??

    Ik vermoed dat je hiervoor toch iets meer een strip /comics en/of misschien gaming achtergrond wilt hebben, wil deze film je naar de bios trekken
    Wie had gedacht dat Guardians of The Galaxy zo een groot succes zou worden.

  10. #10

    Standaard

    Precies, wie had, behalve de verstokte comiclezers, gehoord van Guardians? Vrijwel niemand en wat een succes was dat. Ik verwelkom elke comicverfilming, de eerste foto's zien er in ieder geval goed uit.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik weet niet of deze film wel direct zo zal aanslaan bij het doorsnee publiek.
    Ik weet niet in hoeverre deze karakters bijvoorbeeld in America bekend zijn vanuit de strips tegenover bijvoorbeeld een Batman en /of Superman. DC comics wil nu ineens in 1 film een heel groep karakters naar het scherm brengen.
    Even kijkend naar het Marvel Universum waarbij je een hele inleiding kreeg : Iron Man, Hulk, Captain America, Thor en toen pas The Avengers.

    Doordat ik in mijn jeugd strips gelezen heb , ken je het een en ander van marvel en dc comics maar bijvoorbeeld Suicide Squad heb ik eerst eens moeten nalezen op internet
    Ik vraag me af of DC comics nu ineens als tegenhanger van Marvel te hard van stapel wil lopen?
    het doorsnee publiek kent inmiddels Batman en The Joker maar of dit ensemble direct de grote publieksaantallen gaat trekken waarop de filmmaatschappij waarschijnlijk mikt??

    Ik vermoed dat je hiervoor toch iets meer een strip /comics en/of misschien gaming achtergrond wilt hebben, wil deze film je naar de bios trekken
    Ik denk dat je toch iets teveel naar de Nld markt (of Europese markt) kijkt. De Amerikanen zijn veel meer opgegroeid met comics. En wat dat betreft zullen zij veel meer personages kennen waarbij wij zoiets hebben van "Wie zeg je?". Maar inderdaad: ze willen gewoon teveel ineens. Misschien moest de introductie van de Suicide Squad in Arrow het voorbereidende werk doen. Ik heb nog niets gezien van seizoen 3, maar ik vond dat die groep er in s02 echt aan de haren werd bijgesleept. Alsof ze op stel en sprong geintroduceerd moesten worden. Plots was kwam daarna ook de animatiefilm Assault on Arkham waarin de Suicide Squad een hoofdrol speelde.
    M.i. is het allemaal te gehaast. Maar ik hoop dat het toch een goede film wordt.

  12. #12

    Standaard

    Croque ziet er niet uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Guardians heeft natuurlijk het voordeel gehad dat Marvel over de laatste jaren steeds betere films heeft voortgebracht met Avengers en Winter Soldier op dat moment als top. Dat werkt gewoon als reclame.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Guardians heeft natuurlijk het voordeel gehad dat Marvel over de laatste jaren steeds betere films heeft voortgebracht met Avengers en Winter Soldier op dat moment als top. Dat werkt gewoon als reclame.
    DC ook met The Dark Knight,Man of Steel en Watchmen.

    Ik zie het wel zitten een film vanuit het perspectief van slechteriken.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    DC ook met The Dark Knight,Man of Steel en Watchmen.

    Ik zie het wel zitten een film vanuit het perspectief van slechteriken.
    Watchmen moet je van houden (ik wel). Man of Steel was gewoon een slecht ontvangen film dus meer antireclame (imo). The Dark Knight trilogy was goed. Maar das te weinig omdat het zo weinig met de Suicide Squad te maken heeft.

    DC heeft gewoon die boot gemist en wil het in 1 keer inhalen. Bovendien heeft Marvel gewoon veel beter opgebouwd. Watchmen, TDK en Man of Steel hebben gewoon niets met elkaar te maken en dus is er geen opbouw. Je weet gewoon van alle karakters in Suicide Squad absoluut niets. Even er vanuit gaande dat Joker opnieuw geintroduceerd wordt. Bij Avengers en Winter Soldier kende je zowat alle personages al een beetje. Dus konden ze meteen de actie en het verhaal in. Hoe gaan ze dat doen als je de karakters niet kent. Tenzij de episodes in Arrow de introductie waren..

  16. #16
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Misschien moest de introductie van de Suicide Squad in Arrow het voorbereidende werk doen. Ik heb nog niets gezien van seizoen 3, maar ik vond dat die groep er in s02 echt aan de haren werd bijgesleept. Alsof ze op stel en sprong geintroduceerd moesten worden. .
    In seizoen 3 worden The Suicide Squad, Argus en Amanda Waller veelvuldig behandeld en zijn zelfs geheel verweven in de verhaallijnen. Deadshot was al een van de belangrijke sidestories in seizoen twee. In dat seizoen konden we ook als easteregg kennis maken met Harley Quinn, zonder direct beeld te zijn was haar stem direct herkenbaar. Dat maakt dat ik het best jammer vind dat de films en tv-series geheel gescheiden blijven. Arrow en The Flash konden wat mij betreft zo mee in de J.L.-film.

    Toch heb ik ook al enige scepsis, wil ik straks niet gewoon de held zien in plaats van de villian. Dat is wat mij ook een beetje stoort aan een serie als Gotham. Zeker leuk, maar wanneer zien we Batman in vol ornaat, dat gaat niet gebeuren... Wel ging er het gerucht dat Ben Affeck op de set van The Suicide Squad te zien was, wellicht is het niet puur villian wat de klok luidt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In seizoen 3 worden The Suicide Squad, Argus en Amanda Waller veelvuldig behandeld en zijn zelfs geheel verweven in de verhaallijnen. Deadshot was al een van de belangrijke sidestories in seizoen twee. In dat seizoen konden we ook als easteregg kennis maken met Harley Quinn, zonder direct beeld te zijn was haar stem direct herkenbaar. Dat maakt dat ik het best jammer vind dat de films en tv-series geheel gescheiden blijven. Arrow en The Flash konden wat mij betreft zo mee in de J.L.-film.

    Toch heb ik ook al enige scepsis, wil ik straks niet gewoon de held zien in plaats van de villian. Dat is wat mij ook een beetje stoort aan een serie als Gotham. Zeker leuk, maar wanneer zien we Batman in vol ornaat, dat gaat niet gebeuren... Wel ging er het gerucht dat Ben Affeck op de set van The Suicide Squad te zien was, wellicht is het niet puur villian wat de klok luidt.
    Kan ook zijn dat de Suicide Squad wordt ingezet om Batman te bestrijden (ook een leuke twist...) En dat aan het einde van de film dan blijkt dat men de situatie verkeerd heeft ingeschat en slechteriken een manier vinden om los te breken. Ben met je eens dat het wel heel duidelijk moet zijn dat het gaat om slechteriken die gedwongen worden iets goeds te doen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Watchmen moet je van houden (ik wel). Man of Steel was gewoon een slecht ontvangen film dus meer antireclame (imo). The Dark Knight trilogy was goed. Maar das te weinig omdat het zo weinig met de Suicide Squad te maken heeft.

    DC heeft gewoon die boot gemist en wil het in 1 keer inhalen. Bovendien heeft Marvel gewoon veel beter opgebouwd. Watchmen, TDK en Man of Steel hebben gewoon niets met elkaar te maken en dus is er geen opbouw. Je weet gewoon van alle karakters in Suicide Squad absoluut niets. Even er vanuit gaande dat Joker opnieuw geintroduceerd wordt. Bij Avengers en Winter Soldier kende je zowat alle personages al een beetje. Dus konden ze meteen de actie en het verhaal in. Hoe gaan ze dat doen als je de karakters niet kent. Tenzij de episodes in Arrow de introductie waren..
    Dit is exact wat er nu ontbreekt bij DC; de samenhang tussen de films. Marvel heeft dat vanaf Iron Man goed gedaan; steeds door een kleine scene of verwijzing laten blijken dat er een groter geheel is. Natuurlijk al door de scenes bij de aftercredits, maar ook bij Agents of Shield was er vorig jaarde opmaat naar Captain America Winter Soldier, en dit jaar naar Avengers Age of Ultron.
    Daarbij heeft Marvel wel natuurlijk een groot voordeel dat Iron Man het erg goed deed, anders waren alle plannen waarschijnlijk voor niets geweest .

  19. #19

    Standaard

    Ik ben het zeker met jullie eens dat Marvel gewoon een strakker film plan heeft uitgezet.

  20. #20

    Standaard

    Niet alleen een plan maar een volledig verhaal..elk deel volgt de ander wel op..Marvel heeft een sterke universum gecreëerd en elke film volgt daarop. Ik zelf vind dat het Marvel universum een grotere diversiteit aan karakters heeft oa Gotg waar ik voorheen nog nooit van gehoord had of Antman. De DC helden zijn al wel algemeen bekend..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Niet alleen een plan maar een volledig verhaal..elk deel volgt de ander wel op..Marvel heeft een sterke universum gecreëerd en elke film volgt daarop. Ik zelf vind dat het Marvel universum een grotere diversiteit aan karakters heeft oa Gotg waar ik voorheen nog nooit van gehoord had of Antman. De DC helden zijn al wel algemeen bekend..
    - Captain America The First Avenger
    - Iron man 2 & 3
    - Thor Dark World
    Deze Marvel films hebben het bij mij toch niet helemaal waar weten te maken.Dat elk deel het ander opvolgt is leuk maar is geen garantie tot een goede film.
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-05-2015 om 22:57

  22. #22

    Standaard

    De films zijn inderdaad niet allemaal even sterk..maar het universum waar alle films in spelen is goed over nagedacht door Marvel en dat is dan ook wel de kracht.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #23

    Standaard

    Hier een artikel over de achtergronden van Suicide Squad in de comics.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    - Captain America The First Avenger
    - Iron man 2 & 3
    - Thor Dark World
    Deze Marvel films hebben het bij mij toch niet helemaal waar weten te maken.Dat elk deel het ander opvolgt is leuk maar is geen garantie tot een goede film.
    Ik vind dat je CA er eigenlijk niet bij kunt rekenen. Die film moest het helemaal zelf doen zonder opbouw. Gewoonweg omdat het een origin-story was en ook nog eens geen beroep kon doen op de rest van de MCU omdat het anders gewoon niet klopt vanwege de tijd.

    Iron Man 2 was gewoon slecht. Iron Man 3 niet super maar zeker beter dan 2. En Thor 2 vond ik gewoon beter dan deel 1.
    Van mij zouden ze iets meer de tijd mogen nemen. Niet per se 2 Marvel films per jaar oid. Hoeveel keer kun je de wereld in nood zien en dat er dan weer een paar mannen in maillots op komen draven om de boel te redden... Het neigt af en toe naar overkill. Maar: I love the movies

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •