Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 105 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Opmerkelijk dat de trailer nog niet officeel uit is, gisteren wel vertoon bij Comic Con. Warner Brothers doet dat beter en brengt trailer van Batman vs Superman wel uit. Nu zweven er allemaal bootleg trailers rond op youtube die gefilmd zijn met een iphone.

  2. #27

    Standaard

    Warner is ook verantwoordelijk voor de Suicide Squad trailer hoor.

    Hier moeten we het nog mee doen:http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=44094

    UPDATE:

    Hier kan je een glimp van de trailer vinden http://www.comicbookmovie.com/fansit...news/?a=122711 Van wat ik zie word ik toch al een beetje enthousiast.[Dat shot met Harley Quinn]
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-07-2015 om 10:41

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Opmerkelijk dat de trailer nog niet officeel uit is, gisteren wel vertoon bij Comic Con. Warner Brothers doet dat beter en brengt trailer van Batman vs Superman wel uit. Nu zweven er allemaal bootleg trailers rond op youtube die gefilmd zijn met een iphone.
    Je vergeet datbij BVS in eerste instantie toen ook alleen maar een teasertrailer werd vertoond die later niet eens officieel is uitgekomen (dacht ik)

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    https://youtu.be/PLLQK9la6Go

    In tegenstelling tot de superman vs batman trailer word ik hier niet zo vrolijk van. Margot Robbie lijkt personage geweldig onder de knie te hebben, en ook Jared Leto ziet er veelbelovend uit. Maar verder oogt het allemaal erg schoon en nep kwa decors en make-up/kostuums. Ik mis een filmische look, oogt nu erg studio. Ook jammer dat Will Smith weer Will Smith speelt, had dan een iets andere stem aangemeten ofzo. Nu komt het weer zo cliche over, zoals we hem al zo vaak hebben gezien.

  6. #31

    Standaard

    Je bent nogal negatief. Kan me daar niet in vinden. Ik ben wel enthousiast.

  7. #32

    Standaard

    Geweldig !!!

    Het is zo duidelijk als iets dat Warner de DC films lekker duister wil hebben.2016 het jaar van de DC films.





    Laatst aangepast door jeroeni : 14-07-2015 om 11:49

  8. #33

    Standaard

    De trailer mag dan wel spectaculair zijn, ik weet niet zeker of Jared Leto's Joker mij wel zo goed bevalt. Maar net zoals bij Heath Ledger kunnen we aangenaam verrast worden, dus ik ben toch wel een beetje benieuwd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #34

    Standaard

    Ik ben meer onder de indruk van deze trailer dan die van Batman vs Superman.
    De muziek is goed gekozen in samenhang met de beelden; een aangepaste uitvoering van het nummer van the Bee Gees.....hoe komen ze erop. Nou ja, door de tekst natuurlijk (I started a joke) .

    Ik ben enthousiast geworden voor deze film!

  10. #35

    Standaard

    Top trailer! Dit wordt een knaller

  11. #36

    Standaard

    Vind het wel vet hoop alleen dat het aansluit in het DC universum die nu gezet word met Batman Vs Superman..Ben erg benieuwd naar de rol van de Joker! Ziet er wel tof uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #37

    Standaard

    [/QUOTE]
    In tegenstelling tot de superman vs batman trailer word ik hier niet zo vrolijk van. Margot Robbie lijkt personage geweldig onder de knie te hebben, en ook Jared Leto ziet er veelbelovend uit. Maar verder oogt het allemaal erg schoon en nep kwa decors en make-up/kostuums. Ik mis een filmische look, oogt nu erg studio. Ook jammer dat Will Smith weer Will Smith speelt, had dan een iets andere stem aangemeten ofzo. Nu komt het weer zo cliche over, zoals we hem al zo vaak hebben gezien.[/QUOTE]

    Ik word hier ook niet vrolijk van. Totaal niet onder de indruk van wat ik in de trailer zie. Jared Leto haalt het gewoonweg (in de trailer) niet bij Heath Ledger, Will Smith doet vast zn best maar heeft een te hoog niceguy gehalte, Harley mag wel een tikje gekker en voor de rest: de rest lijkt inwisselbaar. En de trailer zelf: doet gewoon helemaal niets..

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de trailer nu een paar keer gezien en moet zeggen dat het ook echt een erg goede trailer is.Jammer dat het nog een jaar wachten gaat worden.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    De trailer mag dan wel spectaculair zijn, ik weet niet zeker of Jared Leto's Joker mij wel zo goed bevalt. Maar net zoals bij Heath Ledger kunnen we aangenaam verrast worden, dus ik ben toch wel een beetje benieuwd.
    Gelukkig kiest Warner nu dan ook voor een heel ander type Joker die mij wel aan staat.Ledger deed het trouwens top hoor.
    Dat gekke punk achtige past goed bij een personage als de Joker.

  15. #40

    Standaard

    Niet zo zeuren joh mensen, dit wordt een knaller! Knap hoe sommige mensen van alles al weten na een trailer

  16. #41

    Standaard

    Net als die mensen die op basis van diezelfde trailer besluiten dat het een knaller gaat worden?

  17. #42

    Standaard

    Ja inderdaad een trailer is maar een sluier van de film. Soms pakt de film beter uit en anderzijds kan het een echt slechte film zijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Er zijn ook mensen op het web die er een sport van maken om negatief te zijn.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er zijn ook mensen op het web die er een sport van maken om negatief te zijn.
    Dat klopt, maar die hebben hier niet in het topic gereageerd hoor. Net zo goed als ik positief ben na de trailer, kan ik heel goed begrijpen dat iemand anders negatief is gestemd. En die hebben toch net zoveel recht om te reageren lijkt me.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Net als die mensen die op basis van diezelfde trailer besluiten dat het een knaller gaat worden?
    Haha, ik ga liever van het positieve uit in plaats van het negatieve

  21. #46

    Standaard

    Officiele trailer #1 https://www.youtube.com/watch?v=CmRih_VtVAs

    Wat me meteen opvalt, en waar ik me aan irriteer, is die komische ondertoon in de dialogen.
    Verder blijf ik erbij dat de karakters en de productie veel te polished en gladjes vind uitzien. Ik mis een beetje een ruwe en rauwe look. Ik hoop echt dat dit een harde R-rated film gaat worden, en de komische gevatte 'grapjes' uitblijven

  22. #47

    Standaard

    Oh, en deze:
    I like how every actor looks different but Will Smith just looks like Will Smith

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Zeer gaaf
    hier kijk ik naar uit
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  25. #50

    Standaard

    Wederom is de montage bij de muziek passend. Ik moet zeggen, ik kijk hier steeds meer naar uit.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •