Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 105 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Heb de trailer nu een paar keer gezien en het smaakt naar meer !!!


  2. #52

    Standaard

    Rating wordt PG-13 dus ik verwacht er niet veel van. Nou wil rating niet alles zeggen, maar ik hou m'n hart vast na zien van trailer. Jared Leto lijkt mij wel degene die de show zal stelen, ook de beste acteur van dit stel.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Rating wordt PG-13 dus ik verwacht er niet veel van. Nou wil rating niet alles zeggen, maar ik hou m'n hart vast na zien van trailer. Jared Leto lijkt mij wel degene die de show zal stelen, ook de beste acteur van dit stel.
    Wat een slap gelul dat het om die PG-13 niet meer zo interessant is.

  4. #54

    Standaard

    trailer gisteren in de bioscoop gezien, en kwam to-taal niet over. Ook nauwelijks respons uit de zaal.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    trailer gisteren in de bioscoop gezien, en kwam to-taal niet over. Ook nauwelijks respons uit de zaal.
    Jij verwacht er al niet veel van dus komt die nauwelijks respons toch lekker goed uit.

  6. #56

    Standaard

    Nee hoor, zo kijk ik er niet tegen aan. Ik ga m zeker kijken in de bioscoop en hoop op een goede film. Maar het viel me gewoon op dat er geen reactie was. Vriend van me vond er niks aan.
    Vervolgens kwam de trailer van the nice guys en die kreeg wel goede respons uit de zaal (ok, totaal ander genre).

    De ingredienten zijn aanwezig, van cast, budget tot regisseur. Maar het ziet er allemaal net niet uit in de trailer. Wie weet hebben ze nog veel nawerk te doen, en wordt het een tof uitziende film.

  7. #57

    Standaard

    http://nl.ign.com/movies/86950/video...ng-realistisch

    Ziet er top uit.
    Ja ik begin hier niet aan want ik ken mezelf en dan is er geen eind aan.

  8. #58

    Standaard

    No Deadpool Effect for Suicide Squad, film to get PG-13 rating: https://t.co/TUZ6pfJm1k

    heeft achteraf toch ook geen zin om voor een andere rating te gaan? Voor je start filmen stuur je al in bepaalde richting rating. Taalgebruik en extreem geweld kun je niet nadien nog eens toevoegen. Maar met 250miljoen Dollar budget kan ik me voorstellen dat ze gok niet wagen om voor een R-rating te gaan.

  9. #59
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zou ook een paniek beslissing zijn. Deadpool zet een R-rated trend en iedereen wil volgen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    No Deadpool Effect for Suicide Squad, film to get PG-13 rating: https://t.co/TUZ6pfJm1k

    heeft achteraf toch ook geen zin om voor een andere rating te gaan? Voor je start filmen stuur je al in bepaalde richting rating. Taalgebruik en extreem geweld kun je niet nadien nog eens toevoegen. Maar met 250miljoen Dollar budget kan ik me voorstellen dat ze gok niet wagen om voor een R-rating te gaan.
    Tja, bij Die Hard 4 hebben ze het wel gedaan, wat CGI bloedspetters en wat extra "fucks" via ADR en klaar is kees.

  11. #61

    Standaard

    Er zijn momenteel reshoots gaande om meer humor in de film te brengen: http://birthmoviesdeath.com/2016/03/...-dc-movieverse

  12. #62

    Standaard

    Nieuwe trailer



    Hier kijk ik ook wel naar uit!
    Laatst aangepast door bart22 : 11-04-2016 om 09:26

  13. #63

    Standaard

    Ben ik nu de enige die de 1ste trailer (I started a joke..) absoluut fantastisch vond en elke volgende steeds minder?

  14. #64

    Standaard

    Jep

    ik vindt die met de queen track helemaal te gek
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Jep

    ik vindt die met de queen track helemaal te gek
    ik vindt....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    ik vindt....
    Als je niets anders weet dan schrijf niets.

    Toffe trailer trouwens.

  17. #67

    Standaard

    Sorry hoor
    maar blijft vette trailer
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  18. #68

    Standaard

    Zeker leraar nederlands
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Zeker leraar nederlands
    Als dat zo is dan moet hij zijn werk maar mooi daar houden.

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Suicide Squad Comic Con Trailer https://www.youtube.com/watch?v=69uJpvc8ZcQ De muziek past wat mij betreft perfect bij de film.

    Dit is de film waar ik deze zomer op zit te wachten.

    Laatst aangepast door jeroeni : 25-07-2016 om 20:50

  22. #72

    Standaard

    Who stole the soul of Suicide Squad? I'd say it's Ayer's willingness to go all limp-dick and compromise his hardcore action bona fides for a PG-13 crowdpleaser that would rather ingratiate than cut deep, or even cut at all.
    De eerste reviews zijn niet goed, film schijnt aan alle kanten te rammelen. Na Batman v Superman weer een enorme blockbuster die wordt neergesabeld door de critici (en fans).

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    De eerste reviews zijn niet goed, film schijnt aan alle kanten te rammelen. Na Batman v Superman weer een enorme blockbuster die wordt neergesabeld door de critici (en fans).
    Is het niet beter: wéér een DC film die wordt neergesabeld ? Ook gehoord dat The Joker maar grote een 25 minuten in de film zit... Ik dacht al dat ie weinig in de trailers zat.

  24. #74

    Standaard

    Jammer dat het geen topper blijkt te zijn.

    Ik wil hem zeker op Blu-ray maar tja daar krijg je geen betere film van.

  25. #75
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ach, tegenwoordig doet een DC-film het beter als hij slechte recensies krijgt. Deze film heeft zoveel verwachtingen gecreeërd dat hij wel heel goed moet zijn om de superheldverzadigde-critici de mond te snoeren. Ik ga morgenavond en de dag daarna vertrek ik naar Londen. Iets zegt mij dat hij bij mij niet stuk kan, maar ik zeg altijd maar, "ik ben zwaar gekleurd". Ik denk dat het ook leuker wordt als je Arrow gevolgd heb en het ontstaan van de Suicide Squad. En ik vond BvS ook helemaal niet zo slecht, maar dat zegt wellicht meer over mij dan de film. Ik lees dus helemaal niks en laat me verrassen. Daarna kijk ik wel wat 'men' ervan vond.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •