De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Phantom of the Opera at the Royal Albert Hall (2011)



    Vraagje omtrent deze Blu-ray. Heeft iemand problemen ondervonden met de Dolby 5.1 track? Ik lees op verschillende forums dat de center speaker niet naar behoren werkt en je best de musical bekijkt met de standaard 2.0 track. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb namelijk deze musical aangekregen en ga hem vanavond met de familie bekijken op groot scherm als afsluiter van een feest. Ik zou graag de beste kijkervaring hebben.

    Alvast bedankt,
    Mementi

  2. #2

    Standaard

    De recensie op Blu-ray.com maakt hier melding van (na berichten van forumleden):

    Update: Several of our members have posted asking about the center channel on this release. It is not missing, though it is used differently than center channels regularly are. Once I noticed the postings, I went back and actually put my ear next to the center channel to discern what's going on. It is in fact inactive in the opening Prologue, no doubt contributing to the inadequate levels I note with regard to the Auctioneer below. But it does kick into action during the Overture and stays regularly active after that. At times it seems over-reverbed, as if it's being used mostly for ambient hall effect rather than actual direct audio feed. I've slightly lowered the audio score after revisiting this aspect.

  3. #3

    Standaard

    Welke audio versie zal dan het beste zijn?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Welke audio versie zal dan het beste zijn?
    Geen idee. Ik heb de Blu-ray niet. Misschien een stukje uitproberen en zelf kijken welk audiospoor het beste klinkt.

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •