Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Powerbuy] The Wire Complete Series blu-ray




    Aanbod:


    De Zweedse import versie van The Wire de complete serie op blu-ray met Nederlandse ondertiteling.


    Prijs:


    49,95 euro


    Verzending:


    - België: 4,99 euro (Bpack24h Pro met tracking)
    - Nederland: 6,99 euro (Bpack World met tracking)


    Betalingsmogelijkheden:


    Overschrijving, Bancontact, iDeal, Paypal


    Praktisch:


    De box heeft een releasedatum van 1 juni, maar de levering uit Zweden kan natuurlijk wel tot een week op zich laten wachten.


    Annulering:


    U koopt bij een zakelijke verkoper dus u heeft recht op 14 dagen bedenk termijn na de levering, eventuele terugbetalingen zullen gebeuren binnen de 2-3 dagen na ontvangst van de retour in originele staat (dus MET plastic verpakking intact). Bij een retour neemt u eerst contact op via info@tvserieshop.be , u krijgt dan een retourlabel van Bpost dat reeds betaald is (dit is ook geldig voor Nederlandse kopers), bij gebruik van dit label wordt er voor Belgische klanten 5 euro, en Nederlandse klanten 7 euro in mindering gebracht van het retourbedrag. Indien gewenst kan u zelf de verzending betalen bij het postkantoor, echter zal u dan waarschijnlijk duurder uit komen voor dezelfde getraceerde service.
    Laatst aangepast door kristofke : 21-05-2015 om 09:37

  2. #2

    Standaard

    Ehh...gaat het nou over The Wire of over The Sopranos??
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #3

    Standaard

    Ik heb zeker interesse maar waarom een powerbuy als je hem zelf kunt bestellen voor dit bedrag?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #4

    Standaard

    Ikke! Zie PB
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ik doe ook graag mee. Met The Sopranos was het ook allemaal perfect gelopen! Stuur jij een PB met hoe en wat? Of moet ik via de site bestellen? Alavst bedankt.

    Edit: inmiddels via de website besteld.
    Laatst aangepast door korenjw : 20-05-2015 om 20:06

  6. #6

    Cool

    You've got mail.

  7. #7

    Standaard

    Moet je het via de site bestellen of is een gewone PM met je gegevens ook goed?
    Want ik heb ook wel interesse...
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Waarom via PM als je via die site kan bestellen ?

  9. #9

    Standaard

    Interesse
    edit: nevermind, zelf direct besteld
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 20-05-2015 om 19:26

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Interesse
    edit: nevermind, zelf direct besteld
    Ook maar gedaan
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ehh...gaat het nou over The Wire of over The Sopranos??
    Bedankt, die copy paste, ondanks zijn grote titel is mij ontgaan !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Ik heb zeker interesse maar waarom een powerbuy als je hem zelf kunt bestellen voor dit bedrag?
    In principe is deze prijs niet de prijs waar ik deze box voor zou aanbieden daar dit ver onder de prijs van de concurrentie zit. Maar uit de interesse voor de vorige power buy wist ik dat er wel geïnteresseerden zouden zijn. Daar de release zeer dichtbij is, heb ik toch maar besloten om al 30 stuks te bestellen. Het eerst rondvragen en dan pas bestellen zou de zaken wat vertragen.

  12. #12

    Standaard

    Ik gun het liever dat een forumgenoot die de moeite hiervoor wil doen er wat op verdient dan een webwinkel. En in dit geval is het bij mij zeker een troef dat ik hierdoor niet met Bpost te maken krijg - kristofke woont niet zo ver van mij dus ik heb al met 'm afgesproken dat ik de box gewoon kom halen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    In principe is deze prijs niet de prijs waar ik deze box voor zou aanbieden daar dit ver onder de prijs van de concurrentie zit. Maar uit de interesse voor de vorige power buy wist ik dat er wel geïnteresseerden zouden zijn. Daar de release zeer dichtbij is, heb ik toch maar besloten om al 30 stuks te bestellen. Het eerst rondvragen en dan pas bestellen zou de zaken wat vertragen.
    Ah was even niet op de hoogte dat het jouw site is
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #14

    Standaard

    Ben je zeker van de NL ondertiteling? En gaat de box er zo uitzien als op de foto ? Anders heb ik ook wel interesse om eentje op je site te bestellen

  15. #15

    Standaard

    Zoals aangegeven is de Nederlandse ondertiteling bevestigd door Warner aan de leverancier, ik neem aan dat dat een goede bron is. Als u 100 % zekerheid wil over de ondertiteling en het uiterlijk kan u wachten tot deze in voorraad komen.

    U heeft echter gewoon recht op 14 dagen gratis retouren daar u bij een zakelijke verkoper bestelt die de (Belgische) consumentenwetgeving moet naleven.

  16. #16

    Standaard

    @ kristofke. Zal de hoes van de scandinavische versie ook de titel in relief hebben zoals de NL uitgave?

  17. #17

    Standaard

    Kan ik niet op antwoorden, ik heb nog geen voorraad ontvangen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Kan ik niet op antwoorden, ik heb nog geen voorraad ontvangen.
    Wanneer denk je voorraard te ontvangen ?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wanneer denk je voorraard te ontvangen ?
    Wel ik heb ze reeds enige tijd geleden besteld, maar ik denk dat het weer zo een zelfde verhaal wordt als met de Soprano box, dus met enige vertraging. Vandaag heb ik nog navraag gedaan en blijkt dat Warner Bros in Zweden van magazijn aan het verhuizen is waardoor leveringen even stil staan, wat mij een valabele reden lijkt daar ik nog enkele honderden andere Zweedse Warner titels in bestelling heb staan sinds een week zonder dat deze in voorraad komen.

    Als er natuurlijk zijn die niet wensen te wachten kunnen steeds annuleren. Voor zij die nog willen bestellen en besteld hebben denk ik dat een pessimistische voorspelling van de levertermijn ongeveer twee weken zal zijn.

    Tsja, de box wachten we al enkele jaren op die twee weken zullen we wel overleven zeker? Het prijsverschil kan een verzachtende werking hebben.

    btw, andere Scandinavische webwinkels zoals Discshop.se hebben ook geen voorraad, het lijkt dus een algemene vertraging te zijn.

  20. #20

    Standaard

    Voor mij is er geen haast bij.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Bluray.com heeft ook nl subs staan maar we moeten het zien inderdaad.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Wi...lu-ray/120036/
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #22

    Standaard

    Wil hier ook graag aan meedoen. Laat maar even via PB weten hoe je dit bij voorkeur wilt doen.

  23. #23

    Standaard

    Heb hem via je site besteld. Leuke prijs hoor
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    De boxen zijn eindelijk in voorraad bij de leverancier in Zweden. Morgen worden ze verstuurd en ik verwacht deze te ontvangen maandag of dinsdag wanneer ze ook direct verzonden worden naar iedereen.

    Op dit ogenblik zijn er nog drie exemplaren beschikbaar voor de eerste levering, de volgende levering zal weer twee a drie weken duren.

  25. #25

    Standaard

    En gaat het lukken ze deze week te verzenden?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •