De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Mening over Netflix

  1. #1

    Standaard Mening over Netflix

    Wat missen jullie nog aan Netflix? Laat het weten via deze link. Duurt hooguit 2 minuten.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 20-05-2015 om 15:09

  2. #2

    Standaard

    Voordat je de link hier plaatst, zou je even kunnen uitleggen wie je bent en waar het voor is?
    Registreren om alleen een link te plaatsen voor een onderzoek wordt niet erg gewaardeerd.
    Op zich behoort Netflix tot de interesses van onze bezoekers, maar graag eerst even iets meer informatie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    80 titels nog maar in 4k eigenlijk weinig Ik ga nog niet voor de 4k perse naar het 12 euro abonnement (je krijgt dan wel 4 schermen i.p.v.2 dus als je deelt is het geen punt).

    http://www.whats-on-netflix.com/list...es-on-netflix/

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hendrik2015 Bekijk bericht
    Wat missen jullie nog aan Netflix? Laat het weten via deze link. Duurt hooguit 2 minuten.
    Ik mis te veel en daarom wil ik het niet.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik mis te veel en daarom wil ik het niet.
    Maar wat mis je dan? Wat is je verwachting van netflix? Ik heb het voor de kinderen én voor series en daar voldoet het voor mij ruimschoots aan.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar wat mis je dan? Wat is je verwachting van netflix? Ik heb het voor de kinderen én voor series en daar voldoet het voor mij ruimschoots aan.
    Laat ik een ding vooropstellen dat het voor kinderen zeker ideaal is.Mijn kinderen[honden] kijken alleen geen tv.

    Ik hoef hier geen discussie meer te voeren over het feit dat de kwaliteit niet kan tippen aan Blu-ray [films] denk ik zo.

    Weet niet hoe het nu zit maar staat bv elke blockbuster meteen met de blu-ray release op Netflix ?

    Nog een ding:Een jaar geleden stond de laatste Batman trilogy er nog niet eens volledig op.

    Nou moet ik wel zeggen dat ik verder niet echt een serie kijker ben dus dan word het ook al een stuk minder interessant.

    Ik kijk een film dus alleen op Blu-ray !
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-01-2017 om 15:13

  7. #7

    Standaard

    Ik kijk enkel series op Netflix en dan welbepaald exclusives van Netflix. Zelden tot nooit een film.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Laat ik een ding vooropstellen dat het voor kinderen zeker ideaal is.Mijn kinderen[honden] kijken alleen geen tv.

    Ik hoef hier geen discussie meer te voeren over het feit dat de kwaliteit niet kan tippen aan Blu-ray [films] denk ik zo.

    Weet niet hoe het nu zit maar staat bv elke blockbuster meteen met de blu-ray release op Netflix ?

    Nog een ding:Een jaar geleden stond de laatste Batman trilogy er nog niet eens volledig op.

    Nou moet ik wel zeggen dat ik verder niet echt een serie kijker ben dus dan word het ook al een stuk minder interessant.

    Ik kijk een film dus alleen op Blu-ray !
    Er zijn ook geregeld films met honden te zien (zoals bijvoorbeeld 101 Dalmatiers), dus zelfs voor je hondjes is er wat !

    De kwaliteit zal je misschien nog wel verbazen, al is een blu-ray wel beter. Natuurlijk staat niet elke blockbuster er meteen op, dat kan niet voor dat tientje per maand. Maar zeker Disney films staan er vrij snel op tegenwoordig. Ook staan er aardig wat documentaires op, maar ik geloof niet dat daar je interesse ligt.
    Als je geen series kijkt, is het wellicht niet echt de moeite waard (afhankelijk van wat voor soort films je kijkt natuurlijk). Daarnaast geloof ik dat jij veel tijd aan gamen kwijt bent, dus misschien heb je ook geen tijd ervoor.

    Je kunt altijd een gratis maand nemen om te kijken of het wat voor jou is .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er zijn ook geregeld films met honden te zien (zoals bijvoorbeeld 101 Dalmatiers), dus zelfs voor je hondjes is er wat !

    De kwaliteit zal je misschien nog wel verbazen, al is een blu-ray wel beter. Natuurlijk staat niet elke blockbuster er meteen op, dat kan niet voor dat tientje per maand. Maar zeker Disney films staan er vrij snel op tegenwoordig. Ook staan er aardig wat documentaires op, maar ik geloof niet dat daar je interesse ligt.
    Als je geen series kijkt, is het wellicht niet echt de moeite waard (afhankelijk van wat voor soort films je kijkt natuurlijk). Daarnaast geloof ik dat jij veel tijd aan gamen kwijt bent, dus misschien heb je ook geen tijd ervoor.

    Je kunt altijd een gratis maand nemen om te kijken of het wat voor jou is .
    Ik heb trouwens met Daredevil nog eens een check gedaan maar daar bleef het dan ook bij.Ik ben zo af en toe juist meer geïnteresseerd in documentaires dan in series.

    Verder gaat veel tijd op aan gamen ja.
    Neemt niet weg dat ik in de toekomst graag een video service zou zien die ook aan de wensen voldoet die ik al beschreef.

    Film en games zijn wat dat betreft wel prima te combineren.

    Dit nog over de kwaliteit: Met de Daredevil check had ik natuurlijk ook een film check gedaan en moet zeggen dat het gewoon bij lange geen Blu-ray kwaliteit is.

    Naast films & games ben ik ook nog eens groot muziekliefhebber.Ook daar luister ik alles op CD.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-01-2017 om 20:18

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik kijk enkel series op Netflix en dan welbepaald exclusives van Netflix. Zelden tot nooit een film.
    Idem. En zelf vind ik de documentaire's ook leuk. Er zitten soms aardige bij.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •