Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Meld je ook iedereen die een film illegaal download dan? Of sites zoals Popcorn Time? Daar maakt een videotheek ook verlies op. Meer zelfs dan een paar knakkers die wat zelfgebrand spul proberen te verkopen.
    Wie heeft het er over dat ik wat meld, het gaat over jouw opmerking man.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    het downloaden en illegaal branden is niet tegen te houden. maar als ik dat niet wil kopen op ebay/marktplaats of wat dan ook, hoef ik het ook niet tegen te komen. zeker als je denkt een originele te kopen en bij aankomst blijkt het niet zo te zijn, kijk je raak op. en marktplaats vind het allemaal wel prima zo. ze maken zelfs reclame dat we als koper moeten opletten dat de prijs niet ongeloofwaardig is: nou als er 45 films voor 13,49 wordt aangeboden..... is dat niet ongeloofwaardig?
    tja, dan weet ik het niet meer. en als je verder gaat kijken zie je zoveel advertenties waarin zelfs wordt gezegd dat het om een kopie gaat. nee, marktplaats is erg fout bezig. erg jammer.
    Laatst aangepast door edwinvb : 28-05-2015 om 08:46

  3. #28

    Standaard

    Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België kan je als koper van namaakspul ook strafbaar verklaard worden!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    En als een marktplaats medewerker hier niets illegaals in ziet, dan is het een dom persoon die geen verstand heeft van deze handel...
    Beetje kort door de bocht...
    Omdat wij hier op het dvd-forum nog een klein beetje verstand hebben van (oude) dvd's, zien wij dat het niet helemaal klopt.
    Maar heb jij verstand van fotocamera's, horloge's, parfums, etc? Weet jij het verschil tussen bijvoorbeeld een echte Diesel horloge en een eenvoudige replica(waarbij de kleine wijzertjes niet draaien)en een schitterende replica(waarbij ook die kleine wijzers draaien)? Als zelf een bevriende horlogemaker mij het verschil nauwelijks kan aantonen, hoe moet een markplaatsmedewerker het dan weten? Wat zou dan verboden moeten worden en waarom?
    Ik als liefhebber weet ondertussen dat onder het motto 'Als het te mooi is om waar te zien, is het niet waar' zo'n goedkoop horloge mij niet bekoort. Ik heb er dan geen cent voor over. Collega's op mijn werk vinden het echter schitterend, eentje heeft elke week een ander om. Leuk toch?
    En terwijl wij meestal duidelijk het verschil zien tussen een dvd en een blu-ray, hecht de rest van Nl daar totaal geen waarde aan en is soms geïnteresseerd in kopietjes van een habbekrats.
    Wie weet kopen ze later nog eens de originelen.
    Ik wel.

  5. #30

    Standaard

    helemaal niet kort door de bocht. er behoren mensen te zitten die weten wanneer iets illegaal is en/of niet klopt. als ik na 3 mail wisseling met betreffende medewerker nog steeds het antwoord krijg dat hij niets er in ziet, is het voor mij duidelijk dat hij geen verstand heeft van dit gebeuren. dan behoort hij daar niet te zitten. marktplaats behoort zijn werk te doen en op te letten voor dit soort praktijken. zo moeilijk is dat niet!

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In de ideale wereld wel, maar we weten natuurlijk dat we daar niet in leven (lees: FIFA). Ik geef je gelijk dat het eigenlijk niet kan, maar kan me goed voorstellen waarom er weinig mee gebeurt en daarmee zeg ik niet dat ik het goed keur, maar dat dingen soms zijn zoals ze zijn. Vandaag dit oplossen is je morgen weer - onnodig - druk maken om weer wat anders. Ik heb wel medelijden met degene die die miljoenen advertenties moet nalopen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Als ik zo'n advertentie zie, negeer ik het. Dit soort advertenties houd je niet tegen. Het enige wat je kan, is ze negeren. Als ik geen foto zie, ga ik nog niet eens erop in. En soms zie je al aan de omschrijving of de prijs dat het niet kan kloppen.

  8. #33

    Standaard

    Wel, dan heb ik het gevoel dat medewerkers van o.a. marktplaats toch een beetje zouden mogen luisteren naar de experts in kwestie. Voor dvd's: wij dus, voor namaakhorloges allicht iemand anders...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Op zicht niet eens gek, want dan zijn ze snel klaar. De meesten melden pas wat als ze zelf gedupeerd zijn en experts zijn anno 2015 nog op één hand te tellen, helemaal die de drang hebben om onrecht te melden, zegt mijn gevoel. Daarnaast is het ook een beetje aan de koper om zich eerst goed te laten informeren. Sterker nog, dat moet je ook bij nieuwe producten, want zelfs daar zitten weleens adders onder het gras.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #35

    Standaard

    Ik meld het altijd aan marktplaats en brein als ik zo iets zie. Meestal doen ze er dan wel wat aan is mijn ervaring. Meestal gaat het dan om films die nog niet eens in de winkel liggen. Ik denk dat we allemaal wel mensen in onze omgeving hebben die illegaal films kijken. Moet je daar een melding van maken? Ik niet, dat gebeurt nu eenmaal... Waar ik echter niet tegen kan is als mensen geld verdienen met het werk van iemand anders, en dit is dus precies wat deze mensen op marktplaats doen.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zolang ze dit in hun advertentie zetten heb ik er geen probleem mee. Vaak kun je ze er toch al zo uitpikken aangezien ze films verkopen die vaak nog nog niet eens te koop zijn en als je slim bent vraag je natuurlijk of het de originelen betreft. Wat betreft de 3 uitgaves 1 film, dat staat me niet zo goed meer bij? Link?
    Kun je wel vragen als het originele NL uitgaven zijn.. het is puur een vertrouwenskwestie aangezien er mensen bestaan die zeggen dat iets origineel is of nieuw in seal en dat na levering gewoon niet is. En dan ?
    Pagina 54, direct na mijn post je vertelde zelf waar mensen zich druk om kunnen maken in deze discussie, moest ik even daaraan denken

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    het downloaden en illegaal branden is niet tegen te houden. maar als ik dat niet wil kopen op ebay/marktplaats of wat dan ook, hoef ik het ook niet tegen te komen

    nee, marktplaats is erg fout bezig. erg jammer.
    Beetje rare uitspraak. Omdat jij iets niet wil zien, moet het maar niet gebeuren? De wereld draait niet om jou.

    En ook is marktplaats niet fout bezig. Marktplaats is enkel een platform wat mensen de gelegenheid biedt om spullen aan te bieden. Als iemand daar misbruik van maakt, is dat niet de schuld van Marktplaats, maar van de verkoper.

    Ook verdient marktplaats er geen geld aan om advertenties te verwijderen waar mogelijk sprake is van namaak. Ze bieden echter wel rechthebbende, in dit geval Disney, de keus advertenties te laten verwijderen dmv een merkhouders formulier te versturen waarna de advertentie wordt verwijderd. De enige die er baat bij heeft om deze advertenties te laten verwijderen is Disney zelf.

    Als koper wordt er overigens van je verwacht dat je zelf ook nadenkt, als er 5 Disney films op 1 dvd staan, weet je dat dit geen originele uitgave betreft. Het woordje 'oplichting' wat je eerder aanhaalde is hier totaal niet van toepassen. Oplichting is iets heel anders. Dit is hooguit misleiding, maar zelfs dat betwijfel ik.
    Laatst aangepast door Deerect2007 : 28-05-2015 om 16:30

  13. #38

    Standaard

    Verzoek aan één van de moderatoren: Kan deze discussie svp verplaatst worden naar het subforum (Internet) winkels > Info over (internet)winkels en handelaren? Ik zie niet wat deze discussie met Blu-rays te maken heeft.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verzoek aan één van de moderatoren: Kan deze discussie svp verplaatst worden naar het subforum (Internet) winkels > Info over (internet)winkels en handelaren? Ik zie niet wat deze discussie met Blu-rays te maken heeft.
    Ik denk dat een moderator dat zelf wel kan bepalen.

    Ik snap overigens ook niet hoe jij er last van kan hebben dat dit topic hier staat..
    Dat is altijd zo typisch van deze site, altijd van die leden die ook moderator willen spelen.

  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, soms is een beetje hulp wel welkom en ik denk niet zo zeer dat hij zich er aan stoort, maar simpelweg meldt. Marcel heeft natuurlijk een punt, dus bij deze...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Dan verzoek ik dan maar om het hele topic te sluiten.
    Ik word behoorlijk aangevallen dat ik niet zo moet aanstellen.
    idd de wereld draait niet om mij, was wel leuk geweest. dan leefde ik in een ideale wereld.
    Marktplaats is wel fout bezig om illegale handel toe te staan.
    En dan nog dat medewerkers het niet zien dat er iets fout is, terwijl dit zo duidelijk is, vind ik niet kunnen.
    Ik als koper denk wel degelijk na, maar ben al verschillende keren bedonderd door kopers op marktplaats.
    En dan bedoel ik met nep blu rays en ook de ex rentals van videotheken ( wat niet illegaal is, maar niet wordt aangegeven in advertentie)
    Ik heb niet zo zin in discussies die mij zo neerzetten, dat ik me maar niet zo druk moet maken.
    Prima, sluit dan deze topic.... dan heb ik er geen last meer van.

  17. #42
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Waarom? Je snijdt toch een goed punt aan. Dat niet iedereen je mening direct deelt is eigenlijk niet meer dan een gezonde discussie en niemand zegt dat je je niet aan moet stellen. Men reageert gewoon op jouw stelling. Soms wat (te) direct, maar wel inhoudelijk. Daar hoef je natuurlijk niet eens op te reageren of aangevallen door te voelen en anders springen wij wel in de bres voor je. Men vindt dit toch een interessant onderwerp gezien de reacties. Jij geeft gewoon jouw mening en de ander weer zijn mening, meer niet, dacht ik... Zo lang we elkaar niet proberen te overtuigen van ons gelijk is er toch niets aan de hand.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Waarom? Je snijdt toch een goed punt aan. Dat niet iedereen je mening direct deelt is eigenlijk niet meer dan een gezonde discussie en niemand zegt dat je je niet aan moet stellen. Men reageert gewoon op jouw stelling. Soms wat (te) direct, maar wel inhoudelijk. Daar hoef je natuurlijk niet eens op te reageren of aangevallen door te voelen en anders springen wij wel in de bres voor je. Men vindt dit toch een interessant onderwerp gezien de reacties. Jij geeft gewoon jouw mening en de ander weer zijn mening, meer niet, dacht ik... Zo lang we elkaar niet proberen te overtuigen van ons gelijk is er toch niets aan de hand.
    bedankt voor de steun.

    ik dacht ook dat ik een punt had
    en ik weet niet iedereen ziet het zo
    ik wilde aangeven dat het vreemd was dat marktplaats er niets mee doet als een `aangifte` gedaan word en zelfs na meerdere mails wisselingen met bewijs het nog steeds niet ziet
    heb ook op aangeven van een mede forumlid brein en disney benaderd....
    ik weet dat er veel kopie rond gaan, maar het is toch niet de bedoeling dat een site zoals marktplaats overspoelt wordt door dit
    althans, ik zou het heel jammer vinden en ook zeer ongepast
    daarom doe ik bijna niets meer met marktplaats
    ebay heel af en toe nog, mits ik met paypal kan betalen
    als het dan niet goed is kan ik geld terug vragen zonder problemen
    kan bij marktplaats niet, daar krijg je te horen dat het tussen koper en verkoper is, en trekken ze handen er van af
    maar weer terug op topic.....
    laat maar open voor discussie voor het punt wat ik aangaf in de titel....

  19. #44

    Standaard

    Ik geef je toch ook geen ongelijk in je betoog hoor, Edwin
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    En ook is marktplaats niet fout bezig. Marktplaats is enkel een platform wat mensen de gelegenheid biedt om spullen aan te bieden. Als iemand daar misbruik van maakt, is dat niet de schuld van Marktplaats, maar van de verkoper.

    Ook verdient marktplaats er geen geld aan om advertenties te verwijderen waar mogelijk sprake is van namaak. Ze bieden echter wel rechthebbende, in dit geval Disney, de keus advertenties te laten verwijderen dmv een merkhouders formulier te versturen waarna de advertentie wordt verwijderd. De enige die er baat bij heeft om deze advertenties te laten verwijderen is Disney zelf.

    Als koper wordt er overigens van je verwacht dat je zelf ook nadenkt, als er 5 Disney films op 1 dvd staan, weet je dat dit geen originele uitgave betreft. Het woordje 'oplichting' wat je eerder aanhaalde is hier totaal niet van toepassen. Oplichting is iets heel anders. Dit is hooguit misleiding, maar zelfs dat betwijfel ik.
    Als iets in hun regels staa (http://help.marktplaats.nl/help/bele...gendomsrechten) en een medewerker na een melding kan inschatten dat het niet deugt dan horen ze conform de regels te handelen. Ik negeer dit soort advertenties maar Marktplaats hoort haar medewerkers te instrueren dat 5 films op 1 schijf niet gebruikelijk is en dus verdacht. Ik moet ook zeggen dat het betreffende antwoord ook riekt naar gebrek aan algemene kennis van de betreffende medewerker.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Beetje kort door de bocht...
    Omdat wij hier op het dvd-forum nog een klein beetje verstand hebben van (oude) dvd's, zien wij dat het niet helemaal klopt.
    Maar heb jij verstand van fotocamera's, horloge's, parfums, etc? Weet jij het verschil tussen bijvoorbeeld een echte Diesel horloge en een eenvoudige replica(waarbij de kleine wijzertjes niet draaien)en een schitterende replica(waarbij ook die kleine wijzers draaien)? Als zelf een bevriende horlogemaker mij het verschil nauwelijks kan aantonen, hoe moet een markplaatsmedewerker het dan weten? Wat zou dan verboden moeten worden en waarom?
    Ik als liefhebber weet ondertussen dat onder het motto 'Als het te mooi is om waar te zien, is het niet waar' zo'n goedkoop horloge mij niet bekoort. Ik heb er dan geen cent voor over. Collega's op mijn werk vinden het echter schitterend, eentje heeft elke week een ander om. Leuk toch?
    En terwijl wij meestal duidelijk het verschil zien tussen een dvd en een blu-ray, hecht de rest van Nl daar totaal geen waarde aan en is soms geïnteresseerd in kopietjes van een habbekrats.
    Wie weet kopen ze later nog eens de originelen.
    Ik wel.
    Nou ik moet zeggen: als je wilt KUN je vaak weten dat het geen eerlijke handel is. Maar het is ook vaak aanvoelen. Een combi van weinig info, slecht Nederlands of een prijs die eigenlijk gewoon niet kan, onduidelijke gebruikersnaam (bijv alleen een voornaam), niet een adres ergens in een uithoek van het land (zodat je niet makkelijk langs kunt), verwijzingen naar vaag uitziende sites.. En dan nog bijv. frilms verkopen die nog draaien of nét de bios uit zijn . Je kunt dan toch een bruin vermoeden krijgen.

    Volgens mij was er op mp toch ook ergens een feature waarbij je kunt kijken of een koper slecht bekend staat oid? Ik heb MP weleens aanbevolen om net als bij Ebay een feedbacksysteem in te voeren. Zou handig zijn.

    Overigens lijkt dit wel op het idee van emailscams: iedereen leest erover en weet dat het er is, maar toch tuinen er tig mensen in. Hoe kan dat? Want als je die mails goed gaat lezen kom je er toch vaak op uit dat het gewoon niet kan. Bijv. een collega die om geld vraag omdat ie op vakantie is en zn cc kwijt is. (deze week nog zo'n mail gehad). Met een beetje nadenken kom je toch tot bep. conclusies? Zelfde geld zo ongeveer voor illegale kopiën

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Als iets in hun regels staa (http://help.marktplaats.nl/help/bele...gendomsrechten) en een medewerker na een melding kan inschatten dat het niet deugt dan horen ze conform de regels te handelen. Ik negeer dit soort advertenties maar Marktplaats hoort haar medewerkers te instrueren dat 5 films op 1 schijf niet gebruikelijk is en dus verdacht. Ik moet ook zeggen dat het betreffende antwoord ook riekt naar gebrek aan algemene kennis van de betreffende medewerker.
    Marktplaats hoort haar medewerkers te instrueren dat 5 films op 1 dvd verdacht is? Kom op zeg, als marktplaats medewerkers dat allemaal moeten weten en marktplaats ieder voorbeeld moet geven wat er bestaat van mogelijk verdachte producten, dan kunnen ze er wel een 4 jarige opleiding aanhangen om bij marktplaats te mogen werken.

    Daarnaast zijn er ook legale uitgaves die 5 films op 1 dvd hebben. Ik heb een 50 horror films boxset, waar geloof ik wel 10 films op 1 dvd staan.

    Wij zijn film liefhebbers en weten daarom dat disney geen 5 films op 1 dvd heeft uitgebracht, maar je mag niet verwachten dat anderen die zich niet in films interesseren daar ook van op de hoogte zijn.

    En nogmaals, het levert marktplaats niets op om hier tijd en geld in te investeren en het is niet hen verantwoordelijkheid. Dus ik snap niet hoe mensen in dit topic kunnen vinden dat marktplaats hier iets aan zou moeten doen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    als marktplaats medewerkers dat allemaal moeten weten en marktplaats ieder voorbeeld moet geven wat er bestaat van mogelijk verdachte producten, dan kunnen ze er wel een 4 jarige opleiding aanhangen om bij marktplaats te mogen werken.
    Dat zouden ze inderdaad behoren te weten.

    En nogmaals, het levert marktplaats niets op om hier tijd en geld in te investeren en het is niet hen verantwoordelijkheid.
    Jawel; hun reputatie gaat compleet naar de knoppen. Als straks marktplaats synoniem is van nep en vervalsing dan mag de laatste het licht uitdoen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat zouden ze inderdaad behoren te weten.

    .
    Wat een onzin zeg.

    Dus als jij bij marktplaats zou werken en er biedt iemand een nagellak potje aan van een bepaald merk in de kleur roze rood, maar dit merk verkoopt alleen de kleur donker rood en niet roze rood, dan zou jij het normaal vinden dat een marktplaatsbezoeker zou vinden dat jij deze advertentie moet verwijderen omdat jij bij marktplaats werkt en zou moeten weten dat dit merk de kleur roze rood niet verkoopt?

    Want wat je zegt gaat dan namelijk op voor ieder namaak product.

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het lijkt me wel dat de werknemers überhaupt iets moeten doen bij Marktplaats! Advertenties controleren is wel een minimum. Wat doen ze daar anders nog meer? Het zal gewoon een - gedoog - bedrijfspolicy zijn om niet te strikt te kijken. Facebook kan bijvoorbeeld veel meer verkeer beoordelen, net zoals YouTube, dus als Marktplaats dat echt zou willen kan dat gewoon. Het is gewoon een kwestie van prioriteit en waar men minimaal aan moet voldoen. Ook als Helpdeskmedewerker.

    Het is dus zeker geen onzin. Als je personeel aantrekt mag je minimaal verwachten dat ze weten hoe een Google search werkt, want dan vind je alles. Of dat haalbaar is heeft weer met die prioriteit te maken, maar onzin is het zeker niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •