De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Boyhood loopt niet synchroon

    Opvallend dat ik deze film hier nog nergens tref, maar goed. Zoals bekend heeft deze film last van een vertraging van het geluid. Het beeld loopt verder dan het geluid en loopt daarom niet synchroon. Ik vroeg mij af of daar nog wat aan te doen is om het geluid te versnellen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    In de recensie wordt hier al melding van gemaakt.
    Er zijn receivers die een vertraging in kunnen stellen tussen beeld en geluid, dat wordt ook wel lipsync genoemd. Bedoeld voor systemen waar de speakers ver weg staan van de luisteraar (wat een lichte vertraging met zich meebrengt).
    Ik ken jouw setup niet, dat zou een optie kunnen zijn. Een Blu-ray/DVD-speler heeft die optie bijna nooit zelf in huis.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Ik moet dit voor bijna elke film aanpassen op mijn setup… Wat is tegenwoordig nog synchroon…

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik moet dit voor bijna elke film aanpassen op mijn setup… Wat is tegenwoordig nog synchroon…
    Dan ben je of supergevoelig voor dit fenomeen of er staat of gaat iets niet helemaal goed in je set-up.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan ben je of supergevoelig voor dit fenomeen of er staat of gaat iets niet helemaal goed in je set-up.
    Achja HD geluid uit een PS4 krijgen is soms een heel gedoe… met de receiver zelf valt het wel mee maar met 3D beelden loopt het beeld flink achter.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Achja HD geluid uit een PS4 krijgen is soms een heel gedoe… met de receiver zelf valt het wel mee maar met 3D beelden loopt het beeld flink achter.
    Aha, geen dedicated BD speler
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Heb wel een optie op mijn bd speler er iets aan te veranderen, maar je blijft het verschil zien. Zelf vind ik het wel storend. Aan de andere kant, het gebeurt gelukkig zelden.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #8

    Standaard

    Op mijn Oppo heb ik hier niks van gemerkt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •