De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: Rebels (blu-ray)

    De eerste release is aangekondigd en net als bij het zesde seizoen van The Clone Wars betreft het een Duitse release op 10 september, Amazon.de.

    Afgaande op de speelduur bevat het seizoen de 4 shorts, de film (dubbele aflevering) en de 13 afleveringen.

    Ik neem aan inclusief originele audio. De Nederlandse nagesynchroniseerde versie kijken op Disney XD was verschrikkelijk wetende dat
    in Amerika onder andere James Earl Jones, Frank Oz, Billy Dee Williams en Anthony Daniels hun stem leenden.
    Laatst aangepast door tmvde : 18-06-2016 om 09:41

  2. #2

    Standaard

    Inmiddels is ook de Amerikaans release aangekondigd voor 1 september, Amazon.com.

  3. #3

    Standaard

    Van de US release is nu een persbericht waarin alle extras zijn aangekondigd.
    Laatst aangepast door tmvde : 28-06-2015 om 14:47

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Van de US release is nu een persbericht waarin alle extras zijn aangekondigd.
    De Duitse release is gelijk aan de US release + Duitse dubs en subs.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De Duitse release is gelijk aan de US release + Duitse dubs en subs.
    geluid DTS 5.1 ? beter dan DD 5.1 maar ook hier geen HD sound ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #6

    Standaard

    Er komt dus nergens een versie met Nederlandse audio uit?
    Toch jammer, aangezien het gewoon wel al bestaat. Dan moet mijn zoontje het maar doen met de uitzendingen op Disney XL...

  7. #7

    Standaard

    Blijkbaar komt er in tegenstelling tot het laatste seizoen van Clone Wars toch ook een UK release.

    Zal bij Amazon UK minder dan GBP 17 moeten kosten, wil ik mijn pre-order bij Amazon DE cancellen.
    Laatst aangepast door tmvde : 16-07-2015 om 09:34

  8. #8

    Standaard

    Vandaag van amazon.de mijn Star Wars Rebels: Staffel 1 ontvangen. Net als bij het laatste seizoen van The Clone Wars selecteer je bij het beginscherm de taal (Engels, Frans, Spaans of Duits) en alle menu's zijn vervolgens in die taal. Een extra die nergens vermeld wordt, is de sneak peak met onder andere Teaser #2 van The Force Awakens in HD.

    Op de teksten op het hoesje, sleeve en de discs in het Duits na is de release exact gelijk aan de US release.

  9. #9

    Standaard

    Alles gekeken en het was een verademing om alles met de originele stemmen te zien.

  10. #10

    Standaard

    is het definitief zeker dat ie in nederland niet zal gaan verschijnen? Met NL audio en NL subs?
    Zo ook Clone wars seizoen 6 The lost missions?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    is het definitief zeker dat ie in nederland niet zal gaan verschijnen? Met NL audio en NL subs?
    Zo ook Clone wars seizoen 6 The lost missions?

    weet iemand of er een NL box zal gaan verschijnen ?

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat die er niet gaan komen. Disney brengt al jaren geen tv series uit op blu-ray in NL.

  13. #13

    Standaard

    Ik denk ook dat je de hoop daarop kunt opgeven; dat heb ik ook gedaan en ik heb inmiddels de UK versie gekocht met Engelse audio en subs.

  14. #14

    Standaard

    Op starwars.com is de blu-ray voor het tweede seizoen aangekondigd voor een release 30 augustus in de VS.
    Dit zal een drie disc release zijn en gezien de talen (English, French, German & Spanish) ook in Europa (UK, Duitsland) verschijnen.
    Seizoen 1 kwam ongeveer twee weken na de Amerikaanse release uit in Duitsland en UK, dus zal nu wel weer vergelijkbaar zijn.

    GIsteren was op Disney XD toevallig de Nederlandse seizoensfinale, maar ik kan niet wachten om de afleveringen in het Engels te zien.
    Laatst aangepast door tmvde : 18-06-2016 om 09:54

  15. #15

    Standaard

    De UK release van seizoen 2 is volgens Amazon op 3 oktober en is te pre-orderen voor £ 17,99.

  16. #16

    Standaard

    Op starwars.com is de blu-ray voor het derde seizoen aangekondigd voor een release 29 augustus in de VS.
    Dit zal een drie disc release zijn en gezien de talen (English, French, German & Spanish, helaas wel weer lossy net als s1 en s2) ook in Europa (UK, Duitsland) verschijnen.

    De extra's zien er goed uit:

    Return To Mandalore
    Explore where Mandalore fits within the Empire’s regime – and whether Sabine can unite her people against the Imperial forces.

    Thrawn: A Legend Reborn
    Learn Thrawn’s significance in Star Wars lore, and what the future may hold for this memorable villain.

    Apprentices to Outcasts: Kenobi And Maul
    Track two adversaries who’ve clashed throughout Star Wars history, and find out why the time was right to conclude their story.

    The Original Rebel: Saw Gerrera Returns – Extended
    Meet the Original Rebel. This exclusive extended version features Forest Whitaker discussing the character he brings to life in both Rebels and Rogue One.

    Five Audio Commentaries
    Featuring Dave Filoni (Executive Producer), Justin Ridge (Supervising Director), Kilian Plunkett (Art Director), Keith Kellogg (Animation Supervisor) and Joel Aron (CG Supervisor: Lighting & FX)

    A Rebel Alliance
    Discover how the formation of the Rebel Alliance in Rebels ties into the Rogue One timeline – and the exciting story possibilities that lie ahead for season 4.

    Rebels Recon
    Go behind the scenes with the cast and crew in 19 entertaining and information-packed episode recaps!

    Op Disney XD alle afleveringen in het Nederlands gezien. Ik kan niet wachten om de afleveringen in het Engels te zien, Thrawn!, Maul!, Saw Gerrera!

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Ik kan veel hebben maar ik vind de stijl van Rebels er te achtehaald uitzien.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    UK release op 2 oktober.
    Heb deze al even in de preorder.

    In de VS is hij al uit.

    Volgende maand gaat het 4e (en tevens laatste!) seizoen van start.

  20. #20

    Standaard

    US release van seizoen 4 al op 31 juli. Specs zijn gelijk aan vorige seizoenen. Aantal interessante extras en 2 discs.

  21. #21

    Standaard

    UK release van het laatste seizoen is op 26 oktober.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •