De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gravity 3D slipcover of niet?

    Ik zie overal dat Gravity 3D in een slipcover zit. Maar ik krijg er steeds eentje van Bol.com zonder. Volgens mij hoort ie er wel bij bij deze uitgave.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door pjblack : 05-06-2015 om 13:15
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    Voor zover ik weet zat er alleen bij de eerste oplage een slipcover bij......daarna is hij zonder slipcover in de winkels verschenen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Stap 1: je gaat naar de zoekfunctie
    Stap 2: Je klikt op 'Zoek op één afdeling
    Stap 3: Zoek discussies met 'Blu-ray Discussies' en vul bij Sleutelwoord(en) 'Gravity' in en kies 'Zoek alleen op Titel'
    Eureka!


  4. #4

    Standaard

    Dit antwoord past alleen bij jou Rolgue. Niet te filmen bij jou. Kom nou eens een keer met een fatsoenlijk antwoord dan altijd af te zitten zeiken. BAH
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #5

    Standaard

    En Wedlock BEDANKT
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Dit antwoord past alleen bij jou Rolgue. Niet te filmen bij jou. Kom nou eens een keer met een fatsoenlijk antwoord dan altijd af te zitten zeiken. BAH
    Rolgue? Ik voel me beledigd. En wat een taal zeg .

    Omdat in het verleden al herhaaldelijk is gebleken dat je geen gebruik maakt van de zoekfunctie, dacht ik dat ik (i.p.v. een link naar het goede topic) je op deze (voor mij grappige) manier kennis kon laten maken met die zoekfunctie. Maar alweer blijkt dat humor verschillend is: de een zijn Monty Python is dan ander zijn Scary Movie.

    Uit jouw post blijkt dat ik het op een voor jou verkeerde manier gebracht heb, maar misschien kun je je ook afvragen waarom ik het gepost heb? Het is algemeen gebruik op alle fora om de zoekfunctie te gebruiken hoor: dubbele topics over hetzelfde scheppen verwarring. Is het een halszaak? Nee hoor, er zijn wel ergere dingen om je druk te maken en het is mooi weer buiten. Wel grappig om te zien dat je hier héél anders reageert om Roger B die nog een keer hetzelfde moet posten omdat je iets niet goed gelezen hebt. Maar ach, verschil moet er zijn, hij bracht het vast op een leukere manier met vetgedrukte en onderstreepte tekst .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Rolgue? Ik voel me beledigd. En wat een taal zeg .

    Omdat in het verleden al herhaaldelijk is gebleken dat je geen gebruik maakt van de zoekfunctie, dacht ik dat ik (i.p.v. een link naar het goede topic) je op deze (voor mij grappige) manier kennis kon laten maken met die zoekfunctie. Maar alweer blijkt dat humor verschillend is: de een zijn Monty Python is dan ander zijn Scary Movie.

    Uit jouw post blijkt dat ik het op een voor jou verkeerde manier gebracht heb, maar misschien kun je je ook afvragen waarom ik het gepost heb? Het is algemeen gebruik op alle fora om de zoekfunctie te gebruiken hoor: dubbele topics over hetzelfde scheppen verwarring. Is het een halszaak? Nee hoor, er zijn wel ergere dingen om je druk te maken en het is mooi weer buiten. Wel grappig om te zien dat je hier héél anders reageert om Roger B die nog een keer hetzelfde moet posten omdat je iets niet goed gelezen hebt. Maar ach, verschil moet er zijn, hij bracht het vast op een leukere manier met vetgedrukte en onderstreepte tekst .

  8. #8

    Standaard

    lol
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Ik ga die zoekfunctie best wel gebruiken in de toekomst. Dat is het probleem niet Rogue. Maar jouw antwoorden zijn meestal dat ik beter moet kijken zoeken of niet moet vermelden. Well we steken allemaal anders in elkaar en niemand is hier dom of slim. Zit zelf in het ICT wereldje dan krijg ik ook heel wat domme vragen gesteld, maar antwoord alles met respect.

    Overigens klopt het antwoord van Roger B. De slipsleeve wordt niet meer geleverd helaas.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik ga die zoekfunctie best wel gebruiken in de toekomst. Dat is het probleem niet Rogue. Maar jouw antwoorden zijn meestal dat ik beter moet kijken zoeken of niet moet vermelden. Well we steken allemaal anders in elkaar en niemand is hier dom of slim. Zit zelf in het ICT wereldje dan krijg ik ook heel wat domme vragen gesteld, maar antwoord alles met respect.

    Overigens klopt het antwoord van Roger B. De slipsleeve wordt niet meer geleverd helaas.
    Het gaat ook niet om dom of slim; laat minimaal zien dat je in ieder geval moeite hebt gedaan met zoeken en niet meteen een topic gaat openen als je iets wilt weten.
    En dat je leest wat mensen posten; voorbeeld is nu weer dat niet Roger B maar Wedlock een antwoord had gegeven.
    Maar goed, we gaan gaan vrolijk verder .

  11. #11

    Standaard

    Wedlock ja. Fouten kunnen zeker hier niet worden gemaakt he Rogue
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou moet wel eerlijk gezegd worden dat de zoekfunctie niet het sterkste punt van ons forum is, daar willen we echt wat aan doen nog. Maar wel een tool die veel dingen tevoorschijn tovert. Daar maak ik zelfs als crew nog veelvuldig gebruik van.

    Toch domme vragen bestaan niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Tsja, een ongeschreven regel op fora is nou eenmaal dat je zelf eerst gaat zoeken en zeker niet zomaar lukraak topics gaat openen en dat doe je dus wel. Dat geef je ook aan met 'Ik ga die zoekfunctie best wel gebruiken in de toekomst.' Zelf begrijp ik de reacties van rogue wel, bij iemand die niet leren wil daar ga je herhalen. Ik heb leden van de crew dat volgens mij ook al wel eens bij je zien doen. Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie in het vervolg en als er iets is waarom je dat niet lukt wat ons niet aangaat of iets dergelijks laat het dan de crew weten, zodat ze je kunnen helpen of iets dergelijks.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Die zoekfunctie is inderdaad niet het sterkste punt hier. Daar was ik al heel lang achter en helaas is daar al die jaren weinig aan gedaan. Als je het mij vraagt kan dat beter. Maar je weet Peptalk dat ik hier niet zo om wakker lig. Het gaat er meer om hoe hij reageert. Overigens niet alleen naar mij toe. Daar lijkt ie patent op te hebben. Not my cup of tea.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  15. #15

    Standaard

    Je bent me er toch eentje hoor, pjblack . Die eerste post van mij was toch niet zo erg? Kom op, ik heb al gereageerd waarom ik het gepost had. Het grapje is blijkbaar verkeerd gevallen bij jou, dat is inderdaad jammer, maar in de toekomst kun je écht wat aan de zoekfunctie hebben. En als ICT-er moet je toch wel voorstander zijn van structurele i.p.v. eenmalige oplossingen....

    Het blijft wel opvallend dat je nog steeds niet naar jezelf kijkt, maar dat het steeds aan anderen ligt.
    Bijvoorbeeld dat je eerst post:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack
    Ik ga die zoekfunctie best wel gebruiken in de toekomst.
    En na de reactie van Claudio heb je wat munitie gevonden en post je:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack
    Die zoekfunctie is inderdaad niet het sterkste punt hier. Daar was ik al heel lang achter en helaas is daar al die jaren weinig aan gedaan.
    Het probleem is nu opeens dat de zoekfunctie niet behoorlijk werkt en niet dat jij 'm niet gebruikt.
    Vreemd of niet? Ik laat het oordeel aan de lezer van deze post over .

    Ander voorbeeld:
    Je hebt van 3 verschillende bronnen (Kev, Roger B en Hombre zelfs met een externe link) gelezen dat de Duitse Road House Nederlandse ondertiteling heeft. Bevestiging genoeg, zou je denken. Maar nee, dan ga jij toch nog dit posten.
    En als kers op de taart post je (ongetwijfeld goed bedoeld) dan hier de exact zelfde link die Hombre al veel eerder postte.
    Dan komt het toch over alsof je de reacties van de forummers die gereageerd hebben, niet hebt gelezen? Die denken straks dan toch ook dat het geen zin heeft om te antwoorden, omdat je niet leest wat ze posten.
    Vreemd of niet? Ik laat het oordeel wederom aan de lezer van deze post over .

    Ongetwijfeld hebben er hier twee schuld hoor:
    1) ik vind het vreemd dat jij de zoekfunctie niet gebruikt en niet goed leest (zoeken en lezen zijn twee erg handige eigenschappen op een forum imo) en reageer daarop
    2) jij vindt het vervelend 'hoe' ik reageer en waarop ik 'patent op lijkt te hebben'. Ik ben wel nieuwsgierig geworden: kun je uitleggen wat het is, hoe ik reageer wat je vervelend vindt, eventueel met voorbeelden? Dan kan ik daar wat mee. Hou je niet in, ik kan tegen een stootje .

    Als jij dan werkt aan punt 1, dan zijn we al een heel eind .

    En nog veel belangrijker dan dit alles is: er is een lekker zonnetje buiten!

  16. #16

    Standaard

    Daar ga ik ook van genieten, naast de films.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #17

    Standaard

    On topic: heb `m ook ontvangen van bol.com zonder slipcover
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    Misschien dat een mod post 1,2, 5 en die van TheGodfather kan verplaatsen naar het juiste topic en dit topic kan verwijderen, dan zijn we ook van alles af .
    Als pjblack er mee eens is natuurlijk.....

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien dat een mod post 1,2, 5 en die van TheGodfather kan verplaatsen naar het juiste topic en dit topic kan verwijderen, dan zijn we ook van alles af .
    Als pjblack er mee eens is natuurlijk.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Mod-edit: we houden het hier we vriendelijk, want dat blijven Rogue en Peptalk ook.

    Het topic gaat verder ook op slot, omdat de vraag beantwoord is.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-06-2015 om 22:40 Reden: Mod-edit
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •