Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Volgens mij is de ondertiteling gelijk aan de losse seizoenen en dat zou voor de eerste twee seizoenen NL subs betekenen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens mij is de ondertiteling gelijk aan de losse seizoenen en dat zou voor de eerste twee seizoenen NL subs betekenen.
    Wel, dat zou AFAIK net niét het geval zijn. De losse seizoenen zijn van Universal maar de box van Mill Creek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Ik heb de box toch echt thuis, geen NL ondertiteling, wel Engels (geldt voor alle seizoenen).
    Laatst aangepast door jeroen0007 : 12-08-2020 om 21:54

  4. #29

    Standaard

    Box besteld via amazon.nl (rarewaves usa)m, behoorlijk goedkoper dan via amazon.com
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #30

    Standaard

    ik heb al een hele tijd Seizoen 1 en 2 in huis.
    Bij bol gekocht toen maar seizoen 3 en 4 zijn nooit uitgebracht hier in Nederland... dat vind ik zo stom.. krijg je nooit de serie compleet.

  6. #31

    Standaard

    Mijn amazon.nl order is inmiddels gecanceled. Het was - denk ik - iets te duur voor rarewave usa, vanwege lage prijs.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    Ik heb nu het eerste seizoen bekeken. In het verleden heb ik 2 pogingen gedaan om de serie te bekijken, de eerste keer kwam ik tot iets van 3 delen, de tweede keer tot 6-7 delen.

    Nu ik de box van Mills Creek had gekocht, toch even verder gekeken (1e seizoen) en ja, het spreekt mij toch wel aan. Wat mij de vorige pogingen het meest stoorde waren de acteurs zelf die wat irritant waren én dat ik bleef vergelijken met de film. Dat eerste had ik nu in het begin ook wel, maar dat dat werd steeds minder hoe meer je kijkt tot ik er eigenlijk geen last meer van had. Het verhaal gaat steeds meer boeien en ik vind al die kleine plotjes die ze steeds uitzetten (Witness, Red Forest etc) erg leuk.

    De eerste twee delen van het tweede seizoen beloven een meer leuks en hebben eigenlijk al een deel afgerond. Ik ben vooral erg benieuwd hoe ze dan de komende seizoenen verder gaan invullen, ik neem aan dat ze dit seizoen op zoek gaan naar alle Messengers , maar dan....

  8. #33

    Standaard

    De serie krijgt steeds meer een eigen mythologie waar ik in ieder geval steeds meer in werd gezogen. In de loop van seizoen 2 zit nog een verrassende cameo!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De serie krijgt steeds meer een eigen mythologie waar ik in ieder geval steeds meer in werd gezogen. In de loop van seizoen 2 zit nog een verrassende cameo!
    Dat belooft nog wat dan, ik ben benieuwd! Vind het wel positief dat ze niet te langdradig zijn met die plotjes trouwens. Sommige series zouden dat helemaal gaan uitbuiten.

  10. #35

    Standaard

    Seizoen 2 bekeken en het wordt zeker niet minder! Inderdaad een hele leuke cameo, heel mooi gedaan. Ik ben benieuwd of er nog meer opduiken in seizoen 3 maar ik laat mij graag verrassen.

    Verhaal gaat lekker rap voort met steeds maar nieuwe interessante ontwikkelingen en aanwijzingen. Ook hier weer allerlei verrassingen, al zag ik de cliffhanger wel een beetje aankomen.
    Die webisodes vind ik trouwens wel een leuke toevoeging; ze hebben niet veel impact op het verhaal, maar toch.

    Ik ben inmiddels aan het derde seizoen begonnen en ze gaan meteen weer lekker door.....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •