De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ergernissen aan online winkelen, voorstellen verbetering, ....

    Wat zijn jullie grootste ergernissen bij online kopen? Wat is voor jouw de beslissende factor om voor een bepaalde webwinkel te kiezen? Is dat puur op basis van product- en verzendkosten of komt er ook een stukje reputatie en service bij kijken?

    Zoals enkelen al wel weten ben ik momenteel bezig met de uitbreiding van mijn webwinkel naar een volledig aanbod op een nieuwe site. Het lijkt mij belangrijk om te weten hoe kopers van fysieke media hun keuze maken waar en waarom ze iets kopen.

    Op vlak van de inhoud van de BD of DVD kan ik natuurlijk niets wijzigen (ik ben van mening dat in een uitstervende markt je net die fysieke media kopers extra moet verwennen en net op de details moet letten ipv slechte kwaliteit op de markt te brengen... maar wie ben ik), maar de aankoop ervaring heb ik natuurlijk wel deels in de hand.

    Alle opmerkingen zijn welkom.

  2. #2

    Standaard

    Ik ben echt een koopjesjager en neem dan een aantal ongemakken voor lief, zoals bij zavvi en Barnes & Noble of laat bijvoorbeeld een bestelling van amazon.co.uk naar mijn familie in de UK sturen om geen verzendkosten hoeven te betalen. Wil ik iets echt snel hebben dan kan het wel zo zijn dat ik bij bijvoorbeeld een bol.com of amazon.co.uk bestel en dan de extra kosten of hogere prijs voor lief neem. Toch moeten de goedkopere shops niet te vaak fouten maken want dan is het wel over. Ik ben zelf niet zo om snel bij een relatief onbekende shop wat te bestellen of er moet een bepaald vertrouwen van de site uit gaan, maar dat is moeilijk uit te leggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Online koop ik vooral BD / DVD en filmboeken. Voor mij is zeer belangrijk hoe betrouwbaar een winkel is. Bij onbekende online winkels heb ik eerder een terughoudende houding noem het gerust wantrouwen. Daarom is dit forum ideaal.om ervaringen te delen. Heel belangrijk voor mij is de verzendmethode. Als ik de verpakkingen van Amazon vergelijk met Zavvi dan weet ik het wel. De komende Hobbit - Battle of the five armies extended edition ga ik dit jaar niet aankopen bij Zavvi wegens slechte ervaringen met het verzenden van steelbooks. Dan betaal ik liever iets meer bij een Amazon wetende dat daar de verpakking quasi perfect zal zijn. Filmboeken koop ik bijvoorbeeld het liefst bij Amazon.de want als ik de verzending vergelijk met bijvoorbeeld Bol. Daar wordt het boek gewoon in een enveloppe geplaatst en is de kans op beschadiging veel groter. Dit had ik voor met 'the making of star wars.' Besteld bij Bol omdat het goedkoper was maar kwam licht beschadigd aan door de manier van verpakking. Wat jouw online store betreft Kristofke heb ik nog maar 2 ervaringen en die ervaringen waren allebie perfect dus ik sta zeker open voor meer aankopen als je aangepaste store van start gaat. Ik ben wel 2 maal mijn bestelling komen halen bij je thuis maar als ik de ervaringen lees van de andere forumleden dan zit de verzending en naservice bij jou wel goed.

  4. #4

    Standaard

    Ik koop met regelmaat online, en de grootste ergernis is als er nergens melding staat v/d ondertitels.
    Gewoon een site met filter op prijs + taal subs zou al veel helpen.
    DVD & Blu-Ray collectie

  5. #5

    Standaard

    Duidelijke en vooral juiste info over subs is inderdaad zeker een must

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •