De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Thunderbirds - De ultieme collectie

    Dag allen,

    Kan iemand me zeggen of de Thunderbirds box van Bridge de serie in originele aspect ratio toont of in 16:9? Op de cover staat er immers breedbeeld, maar nu weet ik niet of dat fout is, of het met zwarte balken langs de zijkant is, of als het inderdaad de versie met afgesneden stukken boven en onder is.

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    De discs zijn identiek aan de DVD's die al sinds 2001 in Nederland worden uitgebracht, dus gewoon 4:3. De melding op de cover is onjuist.

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik zou lekker voor de Blu-Ray collection gaan... Echt gaaf om dit HD te zien..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zou lekker voor de Blu-Ray collection gaan... Echt gaaf om dit HD te zien..
    "Funny. Back in the early 1990s before most people heard of letterbox I had a laserdisc player, and films were kept in original aspect ratio. I would have people over to watch a movie, explain aspect ratio, then start the movie. After all that someone would say "what is up with those black bars?" Many people hated it and preferred the pan and scan on the 4:3 TV's they had then. So then after it finally catches on they make widescreen TV's to accommodate for all the widescreen films. Now they still don't get it and want everything stretched out to fit their screens, fools."

    En die uitspraak omvat het wel een beetje. De Blu-ray is onnodig gecropped, dat vind ik zo'n onzin. Laat de consument lekker zelf beslissen of hij het beeld wil inzoomen of niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •