Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 188 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik merk ook heel erg dat deze film niet bepaald leeft bij veel fans (inclusief mezelf).
    Steeds meer fans lijken in te gaan zien dat de 'George Lucas jaren' (waarin oa de prequels vaak bekritiseerd werden) nog niet zo slecht waren en er zijn er ook genoeg die de oude expanded universe (waarin alles post-ROTJ anders was, de Death Star plannen door Kyle Katarn werden gestolen ipv Jyn Erso, etc) beter vonden (ik ben er 1 van).
    Dan ben ik nummer 2.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan ben ik nummer 2.
    En hier nummer 3. De eerste 6 zijn voor mij speciaal, echte Star Wars. TFA en alles wat daarna komt zijn leuke sci-fi films, maar ik mis dat speciale.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik merk ook heel erg dat deze film niet bepaald leeft bij veel fans (inclusief mezelf).
    Steeds meer fans lijken in te gaan zien dat de 'George Lucas jaren' (waarin oa de prequels vaak bekritiseerd werden) nog niet zo slecht waren en er zijn er ook genoeg die de oude expanded universe (waarin alles post-ROTJ anders was, de Death Star plannen door Kyle Katarn werden gestolen ipv Jyn Erso, etc) beter vonden (ik ben er 1 van).
    Dat roep ik al sinds TFA T helpt ook niet dat SW op game gebied keihard onderuit gaat onder de vlag van EA. Iedereen begint af te haken en elk jaar een film werkt ook vermoeiend. Net zoals bij de Marvel films. Naast dat hebben de verhalen relatief weinig om het lijf en lijkt het veel op "safe" te spelen met een hele berg aan PC karakters om zich zelf in te dekken. Vrouwelijke lead? Check. Aziaat? Check. Afrikaan? Check. Geen-sexy-stuff-want-is-vrouw-onvriendelijk-#mebullshit? Check. Naast dat de industrie om zeep wordt geholpen voor de mensen die de films/series maken, is het als kijker ook niet meer ontzettend leuk. En dan moet je vooral Disney aan het roer hebben. Koning kind vriendelijk en tere zieltjes beschermen...
    Laatst aangepast door Chris W : 04-03-2018 om 20:54

  4. #129

    Standaard

    Ik merk dat deze film en die van Marvel erg leeft bij mensen die wat jonger zijn dan de mensen die als puber ooit in een grijs verleden de eerste Starwars films in de bios hebben bekeken (inclusief mezelf).
    Ik kijk er opnieuw naar uit en blijf ze verrassend vinden.
    En wat waren die delen 1, 2 en 3 uit de "George Lucas jaren' toch slecht.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    En dan moet je vooral Disney aan het roer hebben. Koning kind vriendelijk en tere zieltjes beschermen...
    Niet geheel eens gezien de 'Game of Thrones' formule die men toepast (en waarover George Lucas discipel Dave Filoni (van Clone Wars en Rebels) al een sneer naar Disney heeft uitgedeeld) en waarbij zowat alles en iedereen RIP gaat.

    In 1e instantie was ik positief... maar toen eea bezonken was schreef ik dit:
    https://starwarsawakens.nl/artikelen...ll-your-idols/

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    En wat waren die delen 1, 2 en 3 uit de "George Lucas jaren' toch slecht.
    Die hadden qua inhoud meer te bieden dat wat nu verschijnt (wat eye candy is maar verhaaltechnisch te wensen overlaat en veelal op safe speelt)
    NB: Met 'George Lucas jaren' doel ik niet alleen op de films maar alles wat van 1977-2013 verscheen, dus 3 TV series, 1 webserie, een enorme zwik boeken, strips, games... zeg maar alles wat door hem is 'goedgekeurd'.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-03-2018 om 06:17

  6. #131

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Dat roep ik al sinds TFA T helpt ook niet dat SW op game gebied keihard onderuit gaat onder de vlag van EA. Iedereen begint af te haken en elk jaar een film werkt ook vermoeiend. Net zoals bij de Marvel films. Naast dat hebben de verhalen relatief weinig om het lijf en lijkt het veel op "safe" te spelen met een hele berg aan PC karakters om zich zelf in te dekken. Vrouwelijke lead? Check. Aziaat? Check. Afrikaan? Check. Geen-sexy-stuff-want-is-vrouw-onvriendelijk-#mebullshit? Check. Naast dat de industrie om zeep wordt geholpen voor de mensen die de films/series maken, is het als kijker ook niet meer ontzettend leuk. En dan moet je vooral Disney aan het roer hebben. Koning kind vriendelijk en tere zieltjes beschermen...
    Maar denk je nou nooit dat wat jij PC noemt, uit een vreemde situatie voortkomt? Als bijvoorbeeld meer dan de helft van de wereldbevolking in Azie woont en globaal 1/7 in Afrika, dan is het duidelijk dat Hollywood erg achterloopt en veelal in het verleden leeft qua rolverdeling. Het klopt gewoon niet. Om maar te zwijgen om de verhouding man/vrouw.....
    Het eerste wat mijn dochter van 9 wil weten als we film gaan kijken, is of er ook een sterk meisje meedoet .

  8. #133

    Standaard

    @Chris: als je vind dat TLJ PC was... dan adviseer ik je om geen enkel Star Wars strip of leesboek dat sinds de overname is verschenen te lezen

    Mijn persoonlijke mening is dat dat daar titels tussen zitten die vele, echt VELE malen erger zijn. Auteurs die hun persoonlijke agenda's er doorheen duwen (meest bizarre dat men gedaan heeft is het feit dat Tarkin een relatie heeft met een stormtrooper op de Death Star. Ja, een auteur wilde wel héél graag een statement maken. Of wat te denken van het feit dat Han voor ANH een schijnhuwelijk had met een dame die ook een relatie met een nieuw vrouwelijk personage had... en die op haar beurt weer aanpapt met een vrouwelijke imperial. Wellicht begeef ik me nu op glad ijs, maar imo veelsteveel geforceerde en over-the-top statements).

    Dit alles is in de nieuwe tijdlijn die er sinds de Disney overname is. Zoals bekend is alles wat van 1978-2014 verschenen op boek en stripgebied is 'Legends'; Disney heeft heel deze tijdlijn weggeveegd om zelf opnieuw te kunnen beginnen.
    Het hele boek/comic gedeelte van SW is hierdoor voor mij helaas een no-go area geworden. Mijden als de pest die zooi. Gelukkig is er in de pakweg 35 jaar daarvoor dermate veel (goeds) verschenen (meer dan ik ooit zal lezen) dus deert dat niet zo.

    Inzake je comment
    Geen-sexy-stuff-want-is-vrouw-onvriendelijk-#mebullshit? Check.
    heb je wel gelijk: Disney heeft namelijk Slave Leia in de ban gedaan en zal niet meer gebruikt worden in uitingen/op verpakkingen/als merchandise/etc etc.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-03-2018 om 20:07

  9. #134
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    OMFG. the killed the falcon.

    Het lef om mijn geliefde Falcon te vernaggelen. BOOS! Dat doe je gewoon niet!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    OMFG. the killed the falcon.

    Het lef om mijn geliefde Falcon te vernaggelen. BOOS! Dat doe je gewoon niet!!
    Verklaar je nader. Waar refereer je naar?

  11. #136

    Standaard

    En anders een hele dikke spoiler??

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Verklaar je nader. Waar refereer je naar?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En anders een hele dikke spoiler??
    Ik gok dat Claudio doelt op de nieuwe Falcon... die blauw/wit is en een dichte voorkant heeft.
    Dit is overigens al enige tijd bekend.
    De disc is ook anders en de binnenkant doet eerder denken aan de Enterprise uit de Star Trek reboot dan de Falcon zoals we die kennen.
    De dichte voorkant (de opvulling is een compartement dat los kan) vernaggelt overigens ook alle omschrijvingen van het soort schip dat de Falcon is (YT-1300 light freighter) uit de pre-Disney periode (de open voorkant had een functie daar het schepen waren die cargo vooruit konden duwen)

    2df003adba5f4ab34e9fc7cb934c78f1.jpg

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  13. #138
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yep! Als dit als soortgelijk voertuig ernaast zou introduceren zou ik er minder moeite mee hebben, maar de Falcon is heilig. Maar goed, zal wel een eerste reactie van mij zijn. Zag het ook pas, probeer voorlopig gepaste afstand van deze film te bewaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    OMFG. the killed the falcon.

    Het lef om mijn geliefde Falcon te vernaggelen. BOOS! Dat doe je gewoon niet!!
    En als de uiterlijke verandering deel uitmaakt van het verhaal? Tenslotte was StarWars de eerse science fiction film, waar dingen er oud en gebruikt uitzagen.
    Ik zeg maar wat........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Lijkt er dus op dat het verhaal start met een nieuwe Falcon, en er gaande weg wat dingen gaan verslijten-afvallen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Lijkt er dus op dat het verhaal start met een nieuwe Falcon, en er gaande weg wat dingen gaan verslijten-afvallen.
    Han wint de Falcon van Lando en zoals hij in ANH zegt:" I've made some special modifications" wat de looks verklaart.
    In ESB zei Lando "what have you done to my ship" wat ook aangeeft dat de Falcon er ooit veel anders uitzag aan de buitenkant.

  18. #143

  19. #144

  20. #145

  21. #146

    Standaard

    Ik krijg er steeds minder zin in !

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik krijg er steeds minder zin in !
    Ik steeds meer

  23. #148

  24. #149

    Standaard

    http://www.slashfilm.com/solo-early-buzz/

    Eerste reacties zijn positief, erg positief zelfs!

  25. #150

    Standaard

    Ik zie 'm aanstaande donderdag... toch wel zin in. :P

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •