Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 188 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Nav de hele Solo discussie vroeg ik gewoon aan zijn collega (en beste vriend in de film) wat hij van Alden Ehrenreichs prestaties als Han Solo vind: Joonas Suotamo (Chewbacca)
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...amo-chewbacca/

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Nav de hele Solo discussie vroeg ik gewoon aan zijn collega (en beste vriend in de film) wat hij van Alden Ehrenreichs prestaties als Han Solo vind: Joonas Suotamo (Chewbacca)
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...amo-chewbacca/
    Ik had verwacht dat hij zou zeggen dat ie liever Ingruber in die rol had gezien

  3. #78

  4. #79

    Standaard

    Ik wilde die poster ook net posten. Ik vind het er verschrikkelijk uitzien. Die lelijke, gouden gloed maakt het erg goedkoop.
    En zo'n gozertje....das heel geen Han Solo!!

  5. #80

    Standaard

    Lando vind je wel lijken!?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wilde die poster ook net posten. Ik vind het er verschrikkelijk uitzien. Die lelijke, gouden gloed maakt het erg goedkoop.
    En zo'n gozertje....das heel geen Han Solo!!
    Ik blijf het zeggen: men had Ingruber moeten nemen.... maar goed, even afwachten hoe t er in het echt uit ziet.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Lando vind je wel lijken!?
    Alleen Chewie lijkt goed te zijn gecast.

  8. #83

    Standaard

    Ja, die lijkt geen haartje veranderd!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #84

    Standaard

    Dit jaar nog een Solo trailer zou 2017 perfect afsluiten.

  10. #85

    Standaard

    Peter Sciretta van Slashfilm: "Disney and Lucasfilm have confirmed that they didn’t create this Han Solo art."
    Geen bron oid.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik blijf het zeggen: men had Ingruber moeten nemen.... maar goed, even afwachten hoe t er in het echt uit ziet.
    Een lookalike maakt nog geen goed acteur.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Een lookalike maakt nog geen goed acteur.
    Hierboven klaagt men al dat Ehrenreich niet lijkt... en er zijn al verhalen van bij de film betrokken personen die claimen dat hij dramatisch is en niet kan acteren.

    Ingruber lijkt op Ford.... en wie zegt dat hij niet kan acteren?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hierboven klaagt men al dat Ehrenreich niet lijkt... en er zijn al verhalen van bij de film betrokken personen die claimen dat hij dramatisch is en niet kan acteren.

    Ingruber lijkt op Ford.... en wie zegt dat hij niet kan acteren?
    Verhalen...van wie komen die dan? Is dat serieus te noemen? En Ingruber: wie zegt dat hij wel kan acteren? Leuk dat je in ieder geval iemand zou hebben die lijkt maar als hij niet kan acteren zit je alsnog naar GTST te kijken...

  14. #89

    Standaard

    Maar als hij niet lijkt EN niet kan acteren, dan heb je pas echt een groot probleem!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Verhalen...van wie komen die dan? Is dat serieus te noemen?.
    Die verhalen gaan al maanden... of het waar is?

    Een vriend van me zit in de film maar hij mag/wil vanwege de getekende NDA's nog niks vertellen over wat er op de set gebeurd (muv hoe leuk sommige acteurs zijn etc). Snap ik en ik dram ook niet door. De dag na de release krijg ik alle verhalen te horen zei hij... 5 maanden minus 1 dag nog.

    Vorige maand was Joonas Suotamo iig positief toen ik hem sprak (for what its worth, want hij is een directe collega van Alden).

    Ik hoop dat het qua toon een oldskool actie/avonturenfilm wordt zoals er in de 80s veel waren. Niet te zwaar of the episch ingezet maar gewoon goed vermaak... en met Woody H. erin moet het wel goedkomen

  16. #91

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mooi niet dus, maar wel een eerste reactie!?!

    http://theforce.net/story/front/The_...Web_178344.asp
    Laatst aangepast door tmvde : 19-01-2018 om 13:47

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mooi niet dus, maar wel een eerste reactie!?!

    http://theforce.net/story/front/The_...Web_178344.asp
    Ik blijf het mooi vinden: op basis van een reel (die afgaande op de eerdere SW reels pakweg 2,5 minuut duurt en bestaat uit wat snelle shots en plaatjes en BTS stuff van een regisseur die 'action' roept) kan Herr Frick al zeggen dat Ehrenreich en Glover 'amazing' zijn in hun rollen. Verder echt niets inhoudelijks... het was leuk geweest als hij enkele schepen/scenes/weetikwat echt beschreven had. In plaats daarvan somt hij alle namen van de acteurs op (weten we allang), zijn er 2 amazing en heeft eea een oldskool gevoel...

  20. #95
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat vond ik ook wel wat apart toen ik het las...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Geeft aardig mijn gevoel weer: http://flip.it/qK8s0F
    Ik sta er dubbel in.
    Wat hij zegt over Ford klopt helemaal, net als dat Disney zich beter op films los van bestaande filmpersonages kan richten (*kuch* KOTOR is een mooi begin *kuch*).

    Echter: de Han Solo origin story zoals A.C. Crispin deze eind jaren 90 beschreef in de boektrilogie Paradise Snare - Hutt Gambit - Rebel Dawn (Waarin hij eerst een Imperial is, Chewie ontmoet, daarna Lando en van hem de Falcon wint) was absoluut de moeite waard. (deze trilogie is overigens inmiddels 'Legends' en zal nu dus overschreven worden)

    Zoals het allemaal ooit was wordt het helaas toch niet meer en ik ben al blij als deze film niet de SJW kant opgaat zoals de boeken en strips sinds de Disneyovername dat wél doen (en die ik om die reden ook allemaal uit mn kast weer).


    PS: inzake zijn opmerking dat men beter een Lando spin-off had kunnen maken:

  23. #98

    Standaard

    Maandagmiddag (NL tijd) de trailer.... en zondag tijdens de Superbowl een korte versie/aankondiging ervan.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maandagmiddag (NL tijd) de trailer.... en zondag tijdens de Superbowl een korte versie/aankondiging ervan.
    Las het net ook, eindelijk!

    http://collider.com/solo-a-star-wars...e-date/#images

  25. #100

Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •