Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 188 van 188 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Explain me this:
    De chronologie is toch compleet fucked up? Darth Maul stierf op het einde van Episode I. Er lopen stormtroopers rond, maar die zijn er pas vanaf Episode II. En het Empire is er pas na Episode III. Bovendien, als Han een jongeman is op het moment dat Darth Maul nog leeft, i.e. voor Episode I, en Anakin is nog een snotjong en Luke en Leia nog niet eens geboren, dan is hij normaal tegen Episode IV toch al een ouwe zak?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Explain me this:
    De chronologie is toch compleet fucked up? Darth Maul stierf op het einde van Episode I. Er lopen stormtroopers rond, maar die zijn er pas vanaf Episode II. En het Empire is er pas na Episode III. Bovendien, als Han een jongeman is op het moment dat Darth Maul nog leeft, i.e. voor Episode I, en Anakin is nog een snotjong en Luke en Leia nog niet eens geboren, dan is hij normaal tegen Episode IV toch al een ouwe zak?
    Die leeft inderdaad nog. Dit schept meer duidelijkheid als je de serie Star Wars Clone Wars en Rebels bekijkt. Tijdlijn klopt dus wel hoor. Solo speelt niet af voor ep I maar tussen III en IV.
    BD (1243) What i Watch

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Die leeft inderdaad nog. Dit schept meer duidelijkheid als je de serie Star Wars Clone Wars en Rebels bekijkt. Tijdlijn klopt dus wel hoor. Solo speelt niet af voor ep I maar tussen III en IV.
    Tja, ik heb nooit tijd of moeite geïnvesteerd in die tekenfilmreeksen. Vond ze te lelijk getekend. Hoe dan ook een geval van lame screenwriting.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tja, ik heb nooit tijd of moeite geïnvesteerd in die tekenfilmreeksen. Vond ze te lelijk getekend. Hoe dan ook een geval van lame screenwriting.
    Zo lame is zijn terugkeer niet hoor in de serie. Heeft eigenlijk ook een goed verhaal in Rebels.
    BD (1243) What i Watch

  5. #180
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toch, ondanks The Clone Wars en Rebels had ik toch een hoog 'Nee hè, toch niet weer' -gevoel. Halen ze hem nou weer van stal?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Explain me this:
    De chronologie is toch compleet fucked up? Darth Maul stierf op het einde van Episode I. Er lopen stormtroopers rond, maar die zijn er pas vanaf Episode II. En het Empire is er pas na Episode III. Bovendien, als Han een jongeman is op het moment dat Darth Maul nog leeft, i.e. voor Episode I, en Anakin is nog een snotjong en Luke en Leia nog niet eens geboren, dan is hij normaal tegen Episode IV toch al een ouwe zak?
    Dit is dus exact wat ik medio mei al zei:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Één van de verrassingen heeft (zoals ik al verwachtte) al voor wat verwarring en irritatie gezorgd bij personen die buiten de films SW de laatste 8 jaar niet gevolgd hebben. Benieuwd hoe dat gaat lopen als de film wereldwijd draait.
    Overigens figureerde een vriend van me in de film (o.a. in de Sabacc scene). Hier wat van zijn anecdotes:

    https://www.starwarsawakens.nl/inter...throat-hunter/

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit is dus exact wat ik medio mei al zei:
    Ik heb je posts bewust niet gelezen om spoilers te vermijden. Tja, dan gebeurt dit...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Explain me this:
    De chronologie is toch compleet fucked up? Darth Maul stierf op het einde van Episode I. Er lopen stormtroopers rond, maar die zijn er pas vanaf Episode II. En het Empire is er pas na Episode III. Bovendien, als Han een jongeman is op het moment dat Darth Maul nog leeft, i.e. voor Episode I, en Anakin is nog een snotjong en Luke en Leia nog niet eens geboren, dan is hij normaal tegen Episode IV toch al een ouwe zak?
    Volgens mij wordt zijn naam niet in Solo genoemd, dus men kan denken dat het een ander persoon van zijn ras is. Dat is het eerste wat ik dacht en ik heb alleen de films gevolgd.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb je posts bewust niet gelezen om spoilers te vermijden. Tja, dan gebeurt dit...
    Persoonlijk snap ik ook niet waarom men dit gedaan heeft. Als het nu een bepaald doel had gediend (wat nog wel zou kunnen) dan was het wat anders geweest maar nu zorgt het voor verwarring en voegt het niks toe. Jabba was wellicht beter geweest.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Volgens mij wordt zijn naam niet in Solo genoemd, dus men kan denken dat het een ander persoon van zijn ras is. Dat is het eerste wat ik dacht en ik heb alleen de films gevolgd.
    Tja, maar dan staat er plots op de aftiteling: Maul (Ray Park) Ja, ik ben zo'n kereltje dat tot op het einde van de aftiteling in de zaal blijft...
    Laatst aangepast door Werner : 02-07-2018 om 23:02
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Volgens mij wordt zijn naam niet in Solo genoemd, dus men kan denken dat het een ander persoon van zijn ras is. Dat is het eerste wat ik dacht en ik heb alleen de films gevolgd.
    Wat Werner al zegt (aftiteling) én hij heeft de lightsaber van Maul uit Rebels.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Persoonlijk snap ik ook niet waarom men dit gedaan heeft. Als het nu een bepaald doel had gediend (wat nog wel zou kunnen) dan was het wat anders geweest maar nu zorgt het voor verwarring en voegt het niks toe. Jabba was wellicht beter geweest.
    Helemaal mee eens.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tja, maa dan staat er plots op de aftiteling: Maul (Ray Park) Ja, ik ben zo'n kereltje dat tot op het einde van de aftiteling in de zaal blijft...
    Tja, heb de aftiteling niet afgewacht of anders in ieder geval niet gelezen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #188

    Standaard

    Solo: A Star Wars Story (2018)


    Dit is de eerste SW die ik niet in de bioscoop heb gezien. De kritieken waren gematigd maar ik was toch zeer benieuwd naar de film. Ik heb gewacht totdat de 3D versie voor een leuke prijs te koop was. Mijn verwachting was niet al te hoog maar dat bleek toch wel ongegrond. Ik heb van begin tot het eind genoten. De film was veel te snel afgelopen. Ehrenreich doet het prima als Han Solo. Ik zag hem als een karakter en ik was totaal niet bezig om hem te vergelijken met Ford. Het enige karakter die voor mij op het randje van irritatie zat was de robot L3-37. Die was er iets te duidelijk ingestopt als komische noot. En daar loert af en toe het gevaar op herhaling; weer een robot als side-kick, weer een groot ruimte-monster (ditmaal een gigantische inktvis) waar de Falcon van moet ontsnappen etc. Maar het stoorde me eigenlijk niet.


    Ik kreeg gewoon een heerlijk sci-fi avontuur voorgeschoteld. Laat die spin-offs maar komen. Ik wil best nog een film zien met deze cast. Dit is een film die ik eigenlijk meteen weer wil kijken. Een goed teken. Qua 3D is het prima maar niet uitmuntend. De film is echt heel erg donker. Soms wellicht iets te donker. Je zag echt weinig detail bij personages. En film die me dus zeer positief verraste. Nog een klein jaartje wachten tot er weer een nieuwe SW verschijnt. En laten we hopen dat er dus nog meer spin-offs komen.


    9,0

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •