Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 188 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    en (maar dat is persoonlijk) het wegvegen van het oude Expanded Universe is ook niet succesvol.
    Als het een troost mag zijn: dan zijn we al met twee!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als het een troost mag zijn: dan zijn we al met twee!



    De oude EU had absoluut enkele flaters/missers en heeft zichzelf meer dan eens tegengesproken/in de nesten gewerkt qua continuiteit... maar de pieken (looking at you Thrawn Trilogy) waren van het formaat Mt. Everest. Nu is het allemaal vlakjes, politiek correct.

    Mbt Solo:
    But others on the project say they pushed too far. It wasn’t just a question of tone. The variations added up to significantly change the story. They may have been brought aboard to give young Han Solo a wiseacre vibe and an irreverent style, but Lucasfilm still felt the directors had a responsibility to tell the story as written.

    When dailies began rolling in featuring improvisation from the actors and new ideas from the directors that significantly parted ways with the script, the relationship with the home office at Lucasfilm became fraught. As principal photography for the movie approached its end, it became clear that the filmmakers and producers did not share the same vision for some critical scenes.
    http://ew.com/movies/2017/06/22/ron-...han-solo-film/

    Is dit hét bewijs dat Lucasfilm geworden is waar George Lucas altijd tegen gevochten heeft?

    Hij heeft Lucasfilm juist opgericht omdat hij geen interventie van een grote studio wilde en vrijheid in het maken van zijn films. Pure ironie.

    (Zelf vermoed ik dat de voornaamste reden dat men zich zo strikt aan het script moest houden de diverse tie-ins zijn. Rondom elke film brengt men namelijk een zwik (lees)boeken en comics uit die allemaal aan de film verbonden zijn. Het is dus voor de studio van groot belang dat de continuiteit niet teniet wordt gedaan door aanpassingen in het verhaal)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 23-06-2017 om 10:21

  4. #54

    Standaard

    Overigens waren er ook problemen met de regisseur van Roge One.
    Die is in de laatste fase van pre-productie ook vervangen...
    "A man's got to know his limitations", ...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Overigens waren er ook problemen met de regisseur van Roge One.
    Die is in de laatste fase van pre-productie ook vervangen...
    Je bent wellicht in de war met de spinoff (over Fett) die ook gepland stond: Josh Trank was aangenomen maar werd van het project afgehaald en vervolgens werd ook de hele film (voorlopig?) geschrapt.
    Voor Rogue One is Gareth Edwards altijd de regisseur geweest; wel zijn de reshoots voor deze film door Tony Gilroy geregisseerd, maar dat was ver na pre-productie.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Overigens waren er ook problemen met de regisseur van Roge One.
    Die is in de laatste fase van pre-productie ook vervangen...
    Nuja niet echt vervangen... Die reshoots kwamen er volgens mij gewoon omdat ze tot op het laatste moment beslist hebben om iedereen te laten sterven.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nuja niet echt vervangen... Die reshoots kwamen er volgens mij gewoon omdat ze tot op het laatste moment beslist hebben om iedereen te laten sterven.
    Er is geen einde opgenomen waarin iedereen/enkelen het overleefden.
    Wel was het zo dat in een van de eerste scripts niet iedereen zou sterven. Dit was omdat men dacht dat LFL/Disney niet accoord zou gaan met een einde zonder overlevenden van het team. Toen LFL/Disney hiervoor wél groen licht gaf is men met een script zonder overlevers verdergegaan.

    According to Edwards, the ending of the film was also subject to a number of changes. Initially, they had allowed several of the film’s main characters to survive the film, hedging that Disney might not allow for such a dark ending. Disney and Lucasfilm opted to go ahead with the darker overtones, and the film ended up with the entire team getting killed in the final Scarif battle. This all happened before cameras started rolling
    In de reshoots is o.a. de inmiddels legendarische Vader scene waarin hij flink tekeer gaat toegevoegd.

  8. #58

    Standaard

    Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe de credits gaan worden voor regie voor deze film. Krijgen Lord en Miller nog een credit, denk niet een solo credit want daar is het nieuws van het ontslag te groot voor. Zal wellicht een gedeelde credit zijn met Howard.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nuja niet echt vervangen... Die reshoots kwamen er volgens mij gewoon omdat ze tot op het laatste moment beslist hebben om iedereen te laten sterven.
    It’s not clear exactly when Disney stepped in, but Page Six reported at the end of May that Disney executives were “not fully satisfied with the first cut” of the film, and ordered reshoots shortly thereafter. Bringing in talent such as Tony Gilroy demonstrated that Disney had some real concerns and worked hard to retool parts of the movie.

    https://www.theverge.com/2017/1/15/1...ds-tony-gilroy

    However, what Edwards may not have planned was the entrance of someone else managing the reshoots.

    http://www.businessinsider.com/star-...true&r=US&IR=T
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #60

    Standaard

    En ook de originele componist van RO is net voor het eind vervangen ....
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    It’s not clear exactly when Disney stepped in, but Page Six reported at the end of May that Disney executives were “not fully satisfied with the first cut” of the film, and ordered reshoots shortly thereafter. Bringing in talent such as Tony Gilroy demonstrated that Disney had some real concerns and worked hard to retool parts of the movie.
    Dit is wat anders dan:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Overigens waren er ook problemen met de regisseur van Roge One.
    Die is in de laatste fase van pre-productie ook vervangen...
    Overigens zijn de reshoots door Gilroy én Edwards gedaan...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    En ook de originele componist van RO is net voor het eind vervangen ....
    Vanwege de reshoots was het hele post-productie schema anders en was Desplat (originele componist) niet meer beschikbaar...

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    John Powell (How to Train Your Dragon, Pan, The Bourne Identity, X-Men: The Last Stand, Shrek, Kun Fu Panda) gaat de muziek schrijven voor de film.

    http://www.starwars.com/news/john-po...han-solo-movie

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    John Powell (How to Train Your Dragon, Pan, The Bourne Identity, X-Men: The Last Stand, Shrek, Kun Fu Panda) gaat de muziek schrijven voor de film.

    http://www.starwars.com/news/john-po...han-solo-movie
    Nice!

  15. #65

    Standaard

    Ron Howard blijft er de laatste tijd vrolijk op los twitteren.

    https://mobile.twitter.com/realronhoward/media
    Laatst aangepast door tmvde : 07-09-2017 om 21:44

  16. #66

    Standaard

    En de titel is bekend!

    Solo: A Star Wars Story

    http://www.slashfilm.com/han-solo-movie-title/

    Tja....

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    En de titel is bekend!

    Solo: A Star Wars Story

    http://www.slashfilm.com/han-solo-movie-title/

    Tja....
    Topic naam aangepast. Dat het zo lang geduurd heeft om de deze eenvoudige titel te onthullen, vind ik wel enigszins apart.

  18. #68

    Standaard

    Raar(?) maar waar: ik kijk hier meer naar uit dan naar TLJ.

    Mn enige vrees is Ehrenreich (ik had liever Anthony Ingruber gezien -m.i. de enige juiste keus-) maar verder:
    -Woody Harrelson!
    -Lando!
    -Han!
    -setting vlak voor de OT
    -Woody!
    -Een regisseur die bekend is met Lucas(film)
    -Harrelson!
    -Geen politiek correct gecaste rollen!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mn enige vrees is Ehrenreich (ik had liever Anthony Ingruber gezien -m.i. de enige juiste keus-)
    Daar snap ik persoonlijk helemaal niks van. Ingruber is een soort van Harrison Ford imitator, die nou niet bepaald een indrukwekkend CV heeft. We gaan het zien

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Daar snap ik persoonlijk helemaal niks van. Ingruber is een soort van Harrison Ford imitator, die nou niet bepaald een indrukwekkend CV heeft. We gaan het zien
    Mark Hamill, Daisy Ridley, John Boyega, Hayden Christensen, Harrison Ford en Carrie Fisher hadden ook geen indrukwekkend CV voordat ze destijds gecast werden.

    Ingruber kan zonder problemen doorgaan voor een jonge Ford en dat is denk ik het voornaamste wat deze film kan opbreken: dat men gaat afhaken omdat Ehrenreich in de verste verte niet op Ford/Solo lijkt en hem niet accepteerd (al weet ik uiteraard niet hoe hij er exact in de film uit gaat zien; makeup kan wonderen doen).

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mark Hamill, Daisy Ridley, John Boyega, Hayden Christensen, Harrison Ford en Carrie Fisher hadden ook geen indrukwekkend CV voordat ze destijds gecast werden.

    Ingruber kan zonder problemen doorgaan voor een jonge Ford en dat is denk ik het voornaamste wat deze film kan opbreken: dat men gaat afhaken omdat Ehrenreich in de verste verte niet op Ford/Solo lijkt en hem niet accepteerd (al weet ik uiteraard niet hoe hij er exact in de film uit gaat zien; makeup kan wonderen doen).
    Op Ford na, waren deze acteurs voor hun eerste Star Wars film jonger dan Ingruber, die 'al' 27 is en op iemand lijken, vind ik nou niet bepaald een kwaliteit om in een film gecast te worden. Mijn angst bij deze film is vooral dat het niet als een geheel gaat aanvoelen door de regisseurswissel. We gaan het zien in mei.

  22. #72

    Standaard

    Ik zit ook meer op deze film te wachten dan op TLJ als ik heel eerlijk ben.

    Sowieso wil ik even kwijt dat ik Rogue One de beste Swar Wars film vind.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Op Ford na, waren deze acteurs voor hun eerste Star Wars film jonger dan Ingruber, die 'al' 27 is en op iemand lijken, vind ik nou niet bepaald een kwaliteit om in een film gecast te worden.
    Wat doet die leeftijd er toe?
    Sigourney Weaver was 29 toen Alien verscheen; daarvoor had ze een figurantenrol in Annie Hall en dat was het. Wat had Alan Rickman op zijn CV toen hij 30 was? Of toen hij 40 was? Stallone was 30 ten tijde van Rocky en Morgan Freeman was de 50 gepasseerd toen hij doorbrak.

    Over Ingrubers acteerkwaliteiten valt weinig te zeggen; in Age of Adaline heeft hij een kleine rol (prima gespeeld) en verder heeft hij wat onbekende producties gedaan. Om hem bij voorbaat af te schrijven als louter een imitator en te oud gaat mij te ver; zijn acteerprestaties kunnen wij niet beoordelen (ik gok dat 99% 1 of 0 films van hem gezien heeft) en leeftijd heb ik hierboven eea over gezegd.
    Ik had hem in ieder geval een kans gegeven (auditie laten doen) en op basis van wat ik weet/hoor/lees heeft hij die niet gehad.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-10-2017 om 22:53

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat doet die leeftijd er toe?
    Sigourney Weaver was 29 toen Alien verscheen; daarvoor had ze een figurantenrol in Annie Hall en dat was het. Wat had Alan Rickman op zijn CV toen hij 30 was? Of toen hij 40 was? Stallone was 30 ten tijde van Rocky en Morgan Freeman was de 50 gepasseerd toen hij doorbrak.

    Over Ingrubers acteerkwaliteiten valt weinig te zeggen; in Age of Adaline heeft hij een kleine rol (prima gespeeld) en verder heeft hij wat onbekende producties gedaan. Om hem bij voorbaat af te schrijven als louter een imitator en te oud gaat mij te ver; zijn acteerprestaties kunnen wij niet beoordelen (ik gok dat 99% 1 of 0 films van hem gezien heeft) en leeftijd heb ik hierboven eea over gezegd.
    Ik had hem in ieder geval een kans gegeven (auditie laten doen) en op basis van wat ik weet/hoor/lees heeft hij die niet gehad.
    Met de leeftijd wilde ik aangeven dat het van die andere acteurs logisch was dat ze nog geen grote CV's hadden, ze waren net begonnen. Ingruber is al ruim 10 jaar aan het acteren en heeft bijna geen rollen gehad, in mijn ogen wil dat toch wel wat zeggen.

    We gaan het er niet over eens worden denk ik Hopelijk wel in mei dat we er weer een goeie Star Wars film bij hebben gekregen

  25. #75

    Standaard

    Tja, beide acteurs zijn beide redelijk onbekend natuurlijk. Ze hebben in elke geval dezelfde leeftijd. Ehrenreich heeft wel wat meer films op zijn naam staan dan Ingruber (19 om 15) en heeft wel in een film van de Coen broers gespeeld (Hail! Ceasar). Ingruber heeft voornamelijk in korte films en TV-series gespeeld. Ingruber heeft wel weer als voordeel dat hij al eens een jongere versie van Ford heeft gespeeld (in Age of Adeline). Maar goed, buiten het uiterlijk kan je nou niet echt zeggen dat Ingruber persé de betere keuze zou zijn als acteur. Maar om nu iemand alleen op zijn uiterlijk te selecteren is ook wel erg kortzichtig. Aan de andere kant, Ehrenreich is gekozen door de twee regisseurs die ontslagen zijn van de productie. Dan kan je meteen ook vraagtekens zetten bij andere keuzes zetten, zoals de casting van hem.
    Dus voor beide kampen valt wat te zeggen. Het enige wat je nog kan zeggen is dat Ron Howard wel heeft gekozen voor dit project, inc de casting van Ehrenreich. Dus dat zegt ook wel wat en tot de tijd dat we het allemaal zelf kunnen aanschouwen moeten we er maar wat vertrouwen in hebben dat het goed komt, toch?

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •