De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nijntje Viert Feest [DVD]

    Nijntje Viert Feest [DVD]

    Over drie jaar bestaat het fenomeen Nijntje reeds 50 jaar, hoewel Nijntje in de huidige vorm pas in 1963 het levenslicht zag. In deze hoedanigheid groeide Nijntje uit tot een nationaal en internationaal (als Miffy) fenomeen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dit is echt één van de betere films uit mijn collectie.
    En ach dat het beeld niet helemaal perfect is wordt gerechtvaardigd door een erg goed in elkaar gezet plot.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chickendorp
    Dit is echt één van de betere films uit mijn collectie.
    En ach dat het beeld niet helemaal perfect is wordt gerechtvaardigd door een erg goed in elkaar gezet plot.
    Ja, en naar het schijnt zijn uit de UK-versie de naaktscènes en de headbutt-scene geknipt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Iemand al de "Follow The White Rabbit" egg ontdekt?

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    eeeej eeeeej, beetje rustig he . Kijk, ook bij dvd.nl moeten ze af en toe wat makkelijks hebben om te kijken.
    Maar ff serieus weer: toch wel grappig om te weten. Alstie niet te duur is ga ik em misschien kopen voor mijn zus (21). Zit op de pabo en is helemaal gek van dit soort dingen. Dus daarvoor is dit wel makkelijk. En idd dan nu over naar de recensies van LOTR en Star Wars.

  7. #7

    Standaard

    In alle ernst, als ie niet te duur is zal ik hem ook voor ons manneke kopen.
    Zo'n videoband wordt toch aardig transparant na eindeloos te herhalen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Voorthuizen
    En nu graag de reviews van Lord of the Rings DC, en Star Wars Attack of the Clones.
    Wij proberen meerdere doelgroepen te voorzien van informatie. Als je deze review niet interessant vind is er een heel makkelijke optie: Gewoon niet bekijken / reageren.
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Eric, hierbij mijn excuses.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    In alle ernst, als ie niet te duur is zal ik hem ook voor ons manneke kopen.
    Ons manneke (9 mnd) heeft er enorm van genoten. Al werd hij na 4 afleveringen wat onrustig, terwijl zijn vader ze verplicht allemaal even gezien moest hebben.
    Adviesprijs is mij onbekend, maar voor een euro of 15 moet je de afzonderlijke delen kunnen bemachtigen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •