Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gisteren in Dolby Cinema gezien.

    Geweldig genoten. Gewoon weer genieten van de mooie beelden, de actie en het geluid. Ja, af en toe wat cliché her en der maar ach, ik ga naar de bioscoop om van de grootse actie te genieten en te worden vermaakt. Dat is met deze film zeker gelukt!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Gisteren in Dolby Cinema gezien.

    Geweldig genoten. Gewoon weer genieten van de mooie beelden, de actie en het geluid. Ja, af en toe wat cliché her en der maar ach, ik ga naar de bioscoop om van de grootse actie te genieten en te worden vermaakt. Dat is met deze film zeker gelukt!
    Sluit ik me bij aan leuk popcorn vermaak voor in de DC.

    Wat me wel opviel is dat er een groot aantal momenten qua scenes en opbouw en compositie van shots regelrechte kopijen zijn van het origineel JP.
    Hommages???
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #28

    Standaard

    Misschien had ik te hoge verwachtingen maar vond m matig. Tuurlijk een hoog fun gehalte, maar sommige dingen had ik meer van verwacht. Bijvoorbeeld een diepere uitwerking voor wat betreft het meisje. De mensen die de film gezien hebben snappen wel wat ik bedoel. Natuurlijk geen geschikt onderwerp voor de doelgroep van deze film... Juist door de openbaring van wie het meisje precies was, had ik hier meer van verwacht. Word vervolgens helemaal niks mee gedaan, behalve een zin wat ze zegt zodra ze op de knop drukt. Het had zoveel dieper en volwassener kunnen gaan na die openbaring met een flashback naar de 2 mannen en hun split. Helaas.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Het had zoveel dieper en volwassener kunnen gaan na die openbaring met een flashback naar de 2 mannen en hun split. Helaas.
    Dat lijkt me niet mogelijk want Richard Attenborough is al overleden .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat lijkt me niet mogelijk want Richard Attenborough is al overleden .
    Ik zou niet weten waarom niet in deze digitale tijd. Dio kan optreden, Arnie kan zoals in T1 rondlopen...

    Vind het jammer, aangezien ze wel beginnen met de vraag: moeten we dieren redden die in eerste instantie al uitgestorven zijn. Ik had wat meer van soortgelijke vragen verwacht. Geeft wat voer voor discussies zonder een duidelijke ja of nee.
    Laatst aangepast door Chris W : 18-06-2018 om 11:11

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ik zou niet weten waarom niet in deze digitale tijd. Dio kan optreden, Arnie kan zoals in T1 rondlopen...
    Hm. Ik krijg hier een griezelige Princess Leia Rogue One-déjavu.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    1 van de grootste Blockbusters van dit jaar en er is nog niet eens een Bioscoop recensie..Das gek
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •