De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Friday the 13th part 3 tot 8 regiovrij?

    Op 8 september komen in Amerika 6 delen van Friday the 13th uit.Weet iemand of deze regiovrij worden uitgegeven?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink Bekijk bericht
    Op 8 september komen in Amerika 6 delen van Friday the 13th uit.Weet iemand of deze regiovrij worden uitgegeven?
    Zo te zien worden ze uitgegeven door Warner, dus 99,9% kans dat ze regiovrij zijn.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco van den brink Bekijk bericht
    Op 8 september komen in Amerika 6 delen van Friday the 13th uit.Weet iemand of deze regiovrij worden uitgegeven?
    Zijn dezelfde discs als in de volledige US boxset. Ik heb de US boxset in mijn bezit & alle discs zijn regiovrij.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zijn dezelfde discs als in de volledige US boxset. Ik heb de US boxset in mijn bezit & alle discs zijn regiovrij.
    Klein off topic vraagje wellicht aan Kev : Als ik het 6e deel kijk ''Jason Lives'', dan wordt er een stukje ge-skipt in het begin. Je ziet Tommy & zijn kameraad aankomen op het kerkhof en ze lopen naar het graf. Vervolgens springt dus het beeld vooruit, tot het graf open is, en je Jason ziet liggen.

    Het stukje daartussen mis ik dus, en kan ik dus niet bekijken.

    Dit probleem heb ik op 2 verschillende spelers, de overige delen kan ik probleemloos bekijken.

    Ik vroeg me af of jij dat skip probleem in het begin van deel 6 ook hebt Kev.

    Ik vind het erg vervelend, want dat deel kan ik dus niet volledig bekijken.

    Ik denk dat ik dan maar deel 6 los opnieuw erbij koop, en die dan in de box er bij doe.

  5. #5

    Standaard

    Dan kan ik ze bestellen! Bedankt voor de info!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klein off topic vraagje wellicht aan Kev : Als ik het 6e deel kijk ''Jason Lives'', dan wordt er een stukje ge-skipt in het begin. Je ziet Tommy & zijn kameraad aankomen op het kerkhof en ze lopen naar het graf. Vervolgens springt dus het beeld vooruit, tot het graf open is, en je Jason ziet liggen.

    Het stukje daartussen mis ik dus, en kan ik dus niet bekijken.

    Dit probleem heb ik op 2 verschillende spelers, de overige delen kan ik probleemloos bekijken.

    Ik vroeg me af of jij dat skip probleem in het begin van deel 6 ook hebt Kev.

    Ik vind het erg vervelend, want dat deel kan ik dus niet volledig bekijken.

    Ik denk dat ik dan maar deel 6 los opnieuw erbij koop, en die dan in de box er bij doe.
    Zal hier morgen eens voor kijken.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zal hier morgen eens voor kijken.
    Alvast bedankt voor de moeite

  8. #8

    Standaard

    wanneer komen ze eindelijk eens uit in nederland?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    wanneer komen ze eindelijk eens uit in nederland?
    Niet, denk ik.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •