De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Aanbod Netflix

  1. #1

    Standaard Aanbod Netflix

    Hoi,

    Ik werd door een collega gewezen op de site www.opnetflix.com
    Hier staat volgens mij alles vermeld wat er op Netflix te vinden is, en ook staat het netjes in rubrieken.

    Ik weet niet zeker of alles er op staat, maar het heeft mij geholpen weer een kijklijst te maken.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij bieden zelf ook zo'n lijst met het Nederlandse aanbod.
    http://dvd.nl/Netflix/
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Hoop geld 20 miljoen per Netflix showtje.


    Zeker, comedian Chris Rock kan enorm goed grappen maken. Toch is het bedrag dat Netflix betaalt om twee exclusieve shows van Rock te kunnen uitzenden absurd.
    Chris Rock is in Nederland vooral bekend als presentator van de Oscar-uitreiking. Rock, meervoudig Emmy-winnaar, heeft al 8 jaar geen oneman-show gemaakt. En dat moet veranderen als het aan Netflix ligt. De streaming-gigant heeft volgens de doorgaans zeer goed ingevoerde Hollywood Reporter een enorme zak geld aan Chris Rock geboden als hij twee shows exclusief wil maken voor Netflix.
    Hou je maar even vast: Netflix betaalt 20 miljoen dollar per show! In totaal krijgt Rock dus 40 miljoen dollar. Dat bedrag is fors hoger dan de bedragen die voor andere A-comedians zoals Seinfeld of Amy Schumer wordt betaald.
    De eerste show van Chris Rock wordt in 2017 opgenomen. Netflix is blij met de overeenkomst: “Chris Rock is een geliefde acteur en regisseur. Zijn stand-up-shows zijn enorm goed. Er is niemand zoals hij.”, zegt Ted Sarandos, Netflix chief content officer.
    Er is een ware strijd gaande in Amerika om de rechten van standup-comedy-shows van grote namen. “Netflix biedt een wereldwijd platform en creatieve vrijdheid voor iemand zo veel talent als Chris Rock.”
    Met Chris Rock slaat Netflix een grote slag. Voor Netflix is het van groot belang te boek te staan als de streamingprovider met de meeste goede standup-comedy-show.
    Dit jaar investeert Netflix 5 miljard dollar in eigen content en volgend jaar 6 miljard. Van het totale content-budget gaat nu 5 procent naar in opdracht geproduceerde speelfilms. Netflix is ook bezig met lokale eigen content, onder andere in Frankrijk, Duitsland en Brazilië.
    Netflix zet dus meer en meer in op eigen content. Het onderscheidend vermogen door eigen comedy, series en films wordt zo veel groter. Als iemand weet wat verslavende televisie is, dan is het Netflix wel. Dus daarom is 20 miljoen eigenlijk een schijntje. En dan is het logisch dat er dus minder speelfilms in de catalogus van Netflix te vinden zijn.

  4. #4

    Standaard

    Werkt dit inderdaad op een tv met netflix? Of is het al achterhaald (2016 filmpje)

    manual dns op 206.177.145.30 zetten voor US

    https://www.youtube.com/watch?v=k450Eh4_E1s

  5. #5

    Standaard

    Ik wilde vandaag even kijken of er een nieuwe serie in 4k is toegevoegd. Er was altijd een overzicht van 4k aanbod in de app beschikbaar. Die zie ik niet meer. Is dat overzicht mogelijk verwijderd?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •