De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Geen groen cgi pak , jammer in Green Lantern zag het er zooo goed uit.

  3. #3

    Standaard

    Ondanks dat ik superheldenmoe ben, lijkt dit me best geinig. Zo lang ze er maar geen PG13 van maken.

  4. #4

    Standaard

    Als ik me niet vergis dacht ik dat het ondertussen door Ryan Reynolds bevestigd was dat deze R-Rated wordt.

    Er is trouwens ook een Red Band trailer verschenen. Deze kan je hier bekijken:
    http://www.ign.com/videos/2015/08/05...band-trailer-1

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad R-rated, zie ook hier.

  6. #6

    Standaard

    Gezien. Genoten. Leuke humor. Lekker 4de muren doorbreken. Zoals ik Deadpool in een film zou willen zien! Heerlijk! Al hoop ik dat we ooit nog alle marvels onder 1 dak gaan zien zodat de mutanten zich bij de avengers kunnen voegen.

  7. #7

    Standaard

    Gisteren ook gezien, ik vond hem heel goed. wat me opviel is dat er veel kinderen in de zaal zaten,zelfs onder de tien. Dus er is weinig controle op een R-rated film bij metropolis antwerpen

  8. #8

    Standaard

    De laatste film die ik heb gezien is alweer een tijdje geleden:

    Deadpool
    Het schijnt dat Ryan Reynolds 11 jaar bezig is geweest met het personage Deadpool en om het op zijn manier op het scherm te krijgen. Wat je dan ook mag vinden van het uiteindelijke resultaat, het is wel meer dan duidelijk dat hij hier veel plezier aan heeft beleeft.Hij kan zich helemaal uitleven en dat doet ie dan ook. Hij is dan ook de grote aantrekkingskracht van deze film en brengt vooral veel humor. Het is verademend om te zien hoe regisseur Tim Miller zijn film niet te serieus neemt (dat is al te zien bij de geweldige begintitels). Helaas doet het verhaal zelf er nogal voor onder en is het een origin story zoals we ze al vaker gezien hebben.
    Neemt niet weg dat één van de leukste superhelden films van de laatste jaren is, eentje die je een onbezorgde twee uur in de bioscoop bezorgt.

    8,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Making of Deadpool Soundtrack - Junkie XL:https://www.youtube.com/watch?v=sMx7qUH_DMs

    Heel tof filmpje dit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •