Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 273 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Waarom kunnen Nld topclubs zelf geen spits meer opleiden? Dit gaat echt een probleem worden straks (eigenlijk nu al ) voor bijv. het nld elftal.
    Al jaren geen zelfopgeleide spits gezien bij PSV, en ook bij Feyenoord niet. En Ajax heeft sinds Kluivert ook voor die positie niets interessant kunnen opleiden.

    Zag net dat de KNVB een technisch directeur heeft in de vorm van v Breukelen. Als die nu een s met de clubs om de tafel gaat zitten om minder snel mensen te halen uit het buitenland die niets toevoegen. Eerst talent uit de opleiding, dan pas aankopen uit het buitenland!

  2. #227
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk omdat die ook al op zeer jonge leeftijd worden weggekaapt. Wij leiden op voor het buitenland en wat overblijft is gewoon niet goed genoeg meer. En dan ga je er maar vanuit dat de scouting nog een beetje kijk heeft op talent. Veel wordt ook niet ingezien of gevonden. Als het er al is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #228
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Twente na tweede beroep toch weer in de eredivisie.

    http://www.vi.nl/nieuws/beroep-fc-tw...eredivisie.htm
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Waarom kunnen Nld topclubs zelf geen spits meer opleiden? Dit gaat echt een probleem worden straks (eigenlijk nu al ) voor bijv. het nld elftal.
    Al jaren geen zelfopgeleide spits gezien bij PSV, en ook bij Feyenoord niet. En Ajax heeft sinds Kluivert ook voor die positie niets interessant kunnen opleiden.

    Zag net dat de KNVB een technisch directeur heeft in de vorm van v Breukelen. Als die nu een s met de clubs om de tafel gaat zitten om minder snel mensen te halen uit het buitenland die niets toevoegen. Eerst talent uit de opleiding, dan pas aankopen uit het buitenland!
    Bij PSV speelt Locadia toch al een paar jaar veel duels....
    En inzake 'eerst talent uit de opleiding': dan moeten de toppers niet op 16 jarige leeftijd worden weggekaapt door buitenlandse clubs.....en met alleen talent uit eigen opleiding red je het niet meer internationaal (kijk naar Ajax); PSV bewees dit seizoen dat je echt gerichte aankopen nodig hebt om mee te draaien (Guardado, Moreno, etc)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Twente na tweede beroep toch weer in de eredivisie.

    http://www.vi.nl/nieuws/beroep-fc-tw...eredivisie.htm
    Conclusie: ga lopen janken, plaats een advertentie in de krant en je komt er af met een boete van 180k.
    6 jaar lang zwendel (met als resultaat een titel en beker) wordt niet bestraft.

    Ik ben echt allesbehalve een Feyenoorder, maar deze uitspraak van een supporter van die club is gewoon de waarheid:
    Wij hebben jaren aan de bedelstaf gezeten en onder elk vergrootglas van de KNVB gelegen waardoor er helemaal niets kon. Nu blijkt dus dat we beter de hele boel hadden kunnen besodemieteren. Dan word je kampioen, bouw je een nieuw stadion en haal je spelers die eigenlijk ver boven je begroting gaan. Die twee ton boete was voor Blokland cs een stuk makkelijker op te brengen geweest dan de investeringen die ze nu hebben moeten doen.
    Sjoerd Mossou:
    Sjoerd Mossou ‏@sjoerdmossou 3 uur3 uur geleden
    Van harte Tukkers. Nooit meer zeuren nu. Zo keihard de hele bende belazeren, en dan zo wegkomen. Knapste prestatie sinds de titel van 2010.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-06-2016 om 17:53

  5. #230

    Standaard

    Begint nu echt een lachfilm van het type comedy capers te worden, dat verhaal van Twente. Maar eigenlijk denk ik wel dat ze gelijk hebben: de club heeft naar mijn idee alles gedaan om te voldoen aan de voorwaarden die door de KNVB werden gesteld. De schande van het verleden blijft ook. Men zou misschien de titel die men behaalde kunnen afnemen, maar daar schiet ook niemand iets mee op.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Begint nu echt een lachfilm van het type comedy capers te worden, dat verhaal van Twente. Maar eigenlijk denk ik wel dat ze gelijk hebben: de club heeft naar mijn idee alles gedaan om te voldoen aan de voorwaarden die door de KNVB werden gesteld. De schande van het verleden blijft ook. Men zou misschien de titel die men behaalde kunnen afnemen, maar daar schiet ook niemand iets mee op.
    AGOVV, Haarlem, RBC en Veendam hebben voor minder de licentie verloren....

    Maar idd: ze zijn de paria van het betaald voetbal. Komend seizoen Ziyech weg.....dan blijven spelers van het kaliber Peet Bijen over. Verder kan het in september alsnog einde oefening zijn: dan is het volgende meetmoment. Als ze dan weer in categorie I zitten (dat zou dan de 9e keer op rij zijn) is dat het einde. (volgens de regels dan he)

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    AGOVV, Haarlem, RBC en Veendam hebben voor minder de licentie verloren....

    Maar idd: ze zijn de paria van het betaald voetbal. Komend seizoen Ziyech weg.....dan blijven spelers van het kaliber Peet Bijen over. Verder kan het in september alsnog einde oefening zijn: dan is het volgende meetmoment. Als ze dan weer in categorie I zitten (dat zou dan de 9e keer op rij zijn) is dat het einde. (volgens de regels dan he)

    Ja, ik kan me de reactie van Mossou/Feyenoord ook wel indenken.
    Eerlijk zou zijn om die titel en bekerwinst uit de boeken te schrappen, maar zit daar iemand op te wachten? Ajax? Het is als met de wereldtitel van Argentinië uit 1978. Pasarella heeft eens gezegd dat hij zijn medaille en daarmee ook die titel liever zou inleveren, maar spelers van het Nederlands elftal lieten weten dat ze daar niet op zaten te wachten. Wat heb je aan een wereldtitel na al die jaren?

  8. #233

    Standaard

    In plaats van deze belachelijk lage geldboete hadden ze Twente beter met 15 of 20 punten aftrek aan het nieuwe seizoen in de eredivisie moeten laten beginnen, zoals ze ooit in Italië hebben gedaan. O ja, en De Graafschap moet niet zeuren. Gedegradeerd is gedegradeerd, eigen schuld dikke bult.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In plaats van deze belachelijk lage geldboete hadden ze Twente beter met 15 of 20 punten aftrek aan het nieuwe seizoen in de eredivisie moeten laten beginnen, zoals ze ooit in Italië hebben gedaan. O ja, en De Graafschap moet niet zeuren. Gedegradeerd is gedegradeerd, eigen schuld dikke bult.
    Gedegradeerd is idd gedegradeerd. Maar hoe zou jij het vinden als er een vette worst zoals promotie voor je gehouden wordt en hij wordt ineens weggehaald? En dan nog om een flutreden. Echt ik ben blij voor de Twente-fans. Maar is dit gerechtigheid: absoluut niet... Het is een teken van zwakte van de KNVB..Twente heeft eigenlijk totaal geen straf gekregen in mijn ogen.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In plaats van deze belachelijk lage geldboete hadden ze Twente beter met 15 of 20 punten aftrek aan het nieuwe seizoen in de eredivisie moeten laten beginnen, zoals ze ooit in Italië hebben gedaan. O ja, en De Graafschap moet niet zeuren. Gedegradeerd is gedegradeerd, eigen schuld dikke bult.
    Dat is natuurlijk ook onzin. De Graafschap is volkomen terecht gedegradeerd laat dat duidelijk zijn, maar de KNVB had niet tijdens de nacompetitie al moeten roepen dat in eerste instantie Willem II, daarna De Graafschap of zelfs Cambuur de plek van Twente over zou nemen. Ze hebben in dit geval De Graafschap ook nog een maand in onduidelijkheid laten zitten. Die hebben wat mij betreft alle recht om nog een procedure te starten al was het alleen al een manier dat de KNVB alsnog ter verantwoording geroepen kan worden. Want nu Twente gered is, schijnt dat ook niet meer belangrijk te zijn.

    Ik ben het wel met je eens dat de straf voor Twente belachelijk laag is voor wat ze gedaan hebben. De punten aftrek en het niet spelen van Europees voetbal waren een wassen neus en de eerste boete is al door de supportersvereniging betaald en ook deze wordt in ieder geval voor de helft door een sponsor betaald. Ondertussen zijn ze al weer druk bezig om spelers aan te treken ondanks dat ze geen geld hebben en nog steeds in categorie 1 zitten, waar ze ook voor september uit moeten zijn anders wordt alsnog volgens de regels de licentie ingetrokken.

  11. #236

    Standaard

    Zit nu Kroatië - Portugal op het EK 2016 te kijken, maar deze wedstrijd is tot nu toe net zo rampzalig slecht als het gros der wedstrijden op dit EK. Tempo is bedroevend laag, geen één speler is in staat om een bal in één keer te raken, passes over twintig meter komen niet aan en om de haverklap storten spelers theatraal ter aarde. Tot nu toe amper een vloeiende aanval gezien, omdat het positiespel en de baltechniek van de spelers zwaar te wensen over laat. Ik denk dat ik de tweede helft maar wat anders ga doen, want dit is echt bedroevend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #237
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik moet zeggen ik kijk steeds minder, want het is echt dramatisch. Nederland had met gemak meegekund. Waarom overigens niet in het voetbaltopic?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #238
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik moet zeggen ik kijk steeds minder, want het is echt dramatisch. Nederland had met gemak meegekund. Waarom overigens niet in het voetbaltopic?
    Kun je nagaan hoe slecht Nederland is.. Als ze zo blijven spelen, plaatsen ze zich niet eens voor WK 2018
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Kun je nagaan hoe slecht Nederland is.. Als ze zo blijven spelen, plaatsen ze zich niet eens voor WK 2018
    Dat lijkt me ook. De tegenstanders zijn o.m. Frankrijk en Zweden. De Zweden waren niet geweldig, maar ik zie Nederland echt niet van Frankrijk winnen. Het niveau van landen als Duitsland, Spanje, België (tot nu toe overigens nogal wisselvallig) halen we zeker niet.

    Over het toernooi: Het is zeker niet groots, maar het niveau is ongeveer dat van het WK. Ik denk dat men het WK anders beleefde omdat Nederland wel meedeed en goed presteerde. Ik woon in België, waar het toernooi wèl leeft, en was in de afgelopen weken enkele dagen in Engeland en Tsjechië: het verschil in beleving was opmerkelijk, in Tsjechië leefde het veel minder omdat de Tsjechische ploeg zwak presteerde, in Engeland merkte ik een opkomende EK-koorts (naast een referendum-koorts) omdat de nationale ploeg het beter deed dan verwacht.

  15. #240
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar dat is al jaren het gekke van Nederland. Op een toernooi presteren ze altijd wel. Ik weet zeker nu ook. En dan hadden we ze hier in Nederland tot favoriet gebombardeerd. Om vervolgens net voor het einde te stranden. Maar na het zien van dit toernooi schatte ik ze zeker niet kansloos om minimaal mee te kunnen..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #241

    Standaard

    Jeffrey Bruma definitief weg bij PSV, gaat naar VFL Wolfsburg. Ben benieuwd wie we halen ter vervanging.

  17. #242

    Standaard

    Eindelijk een België op het EK gezien dat iets uitstraalt. Een sterke overwinning op Hongarije en ze hadden het in de eerste helft al helemaal af moeten maken.
    Maar zo bleef het wel lekker spannend tot een kwartier voor tijd
    Als ze zo blijven spelen komen ze nog een heel eind.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar dat is al jaren het gekke van Nederland. Op een toernooi presteren ze altijd wel. Ik weet zeker nu ook. En dan hadden we ze hier in Nederland tot favoriet gebombardeerd. Om vervolgens net voor het einde te stranden. Maar na het zien van dit toernooi schatte ik ze zeker niet kansloos om minimaal mee te kunnen..
    *kuch* EK 2012 *kuch*
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #244

    Standaard

    We eindigden in de kwalificatie achter Tsjechië, IJsland en Turkije. Oké, IJsland heeft het goed gedaan, maar Tsjechië en Turkije hebben geen pepernoot geraakt en zijn al lang weer thuis. Er lijkt me weinig reden om te veronderstellen dat Oranje op dit EK plots de geest zou hebben gekregen.

  20. #245

    Standaard

    Had niet gedacht dat de Brexit al zo snel uitgevoerd zou worden , maar de Engelsen zijn er verdiend tegen de IJslanders uitgevlogen. Wat een zielige vertoning was dat, op het eerste kwartier na dan. Fantasieloos voetbal van de Britten, in een veel te laag tempo uitgevoerd. Het leek wel of de wil ontbrak. Rooney had echt al veel eerder van het veld gemoeten dan tien minuten voor tijd. Maar de rest was ook niet veel soeps. Geen spelinzicht, matige balbehandeling, zo kan ik nog wel even doorgaan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #246

    Standaard

    Net Polen - Portugal zitten kijken, maar wat een ongelooflijk saaie wedstrijd was dat zeg!
    De angst om te verliezen was tien keer groter dan de wil om te winnen.
    Eigenlijk verdienden geen van beide ploegen om door te gaan. Wat een anti-voetbal.
    Hopelijk wordt het morgen leuker met Wales en België.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #247
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En overmorgen de klassieker Italië - Duitsland.

    Maar Portugal halve finalist terwijl ze nog geen wedstrijd gewonnen hebben? Ik zit me af en toe echt af te vragen waar we naar kijken. Het algehele niveau op dit EK is echt bedroevend. Alhoewel ik de eerste helft vanavond nog wel vond gaan.., enigszins.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #248

    Standaard

    Bedroevend niveau... Tja... Vind je het gek als half Europa mee mag doen. Waarom schaffen we die kwalificatiewedstrijden niet af? Gaan we lekker elke vier jaar met alle 54 landen het "hoofdtoernooi" in. Mogen landen als San Marino, Liechtenstein en Malta ook eens het genot van een Europees Kampioenschap meemaken...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #249

    Standaard

    Net terug van een weekje vakantie in Frankrijk (Elzas) en me erover verbaasd dat het EK voetbal daar (tenminste in die regio) helemaal niet leeft. Nergens versieringen of uitbundige Franse vlaggen op straat zoals bij ons, in de winkels zie je nergens EK-attributen liggen, in de cafés bijna geen tv-schermen met het EK-voetbal en als het al aan staat kijkt vrijwel niemand. Zelfs als Frankrijk speelde hoorde je geen lawaai op straat bij een doelpunt. Echt bizar. Of zijn wij in Holland als enigen altijd zo extreem overdreven bezig met dit soort voetbaltoernooien?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 01-07-2016 om 07:47
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Bedroevend niveau... Tja... Vind je het gek als half Europa mee mag doen. Waarom schaffen we die kwalificatiewedstrijden niet af? Gaan we lekker elke vier jaar met alle 54 landen het "hoofdtoernooi" in. Mogen landen als San Marino, Liechtenstein en Malta ook eens het genot van een Europees Kampioenschap meemaken...
    Tja, Dennis, als 90% van de voetballers die daar rond lopen gespeend is van enig talent, durf, balvaardigheid, spelinzicht, doorzettingsvermogen, conditie en intelligentie, dan krijg je dat. Om over kleinzeerderigheid en theatraal gedoe nog maar te zwijgen. Als je haar maar goed zit en je lichaam maar zo veel mogelijk volgekliederd is met tatoeages, dan is het goed. Voetbal is kennelijk maar bijzaak. Misschien een beetje ongenuanceerde reactie, maar van de huidige generatie verwende voetballertjes heb ik geen enkele hoge pet op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •