Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 273 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Feyenoord had een makkelijke middag vandaag tegen een jong en onervaren Twente:5-0, en behaalde daarmee zijn grootste overwinning vh seizoen.
    twente had nog een rode wissel in huis na 74 minuten. Maar de rode kaart vond ik wel overdreven en onnodig.
    Geel was meer op zijn plaats.

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goede uitslag voor Feyenoord, maar wat is dat FC Twente ver weg gezakt zeg. En PSV blijft ook verbazen, ze hadden zelfs gelukt met een goedgekeurde buitenspel goal. Ajax laat geleidelijk steeds beter voetbal zien. Het houdt nog niet over, maar er zit wel verbetering in. Maar misschien ben ik wel te kritisch na de koppositie en een fantastische doelsaldo. Ik vind over het algemeen dat het niveau van andere teams wel iets beter is dan afgelopen jaren. Niet fantastisch, maar het is gelukkig wel een beetje afgelopen met de doldwaze knotsgekke uitslagen en hebben we weer een traditionele top drie, maar het leukste is dan het spannend blijft en er geen een met kop en schouders bovenuit steekt. Het is niet of de beslissing al bijna gevallen is.

    En dan de kraker in Spanje. Barcelona was echt op dreef en degradeerde Real tot een schim van zichzelf. Knap dat ze het niveau toch vrijwel consequent vasthouden en dat al jaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Ik had wel zoiets verwacht in de Classico. Ik zat een paar weken geleden te kijken naar Real - PSG in de Champions League en ze maakten een erg tegenvallende indruk. Het elftal is er flink op achteruit gegaan terwijl Barça vooral aanvallend geweldig draait. Neymar, die wat aanpassingsproblemen had, lijkt nu echt het niveau te bereiken dat hem werd toegedicht. Een fantastische speler.

    In Nederland lijkt Ajax dit jaar te doen waar PSV vorig jaar in uitblonk: de punten pakken, ook als er niet denderend gespeeld wordt. Zo word je kampioen, al denk ik dat het toch nog een hele race wordt met PSV en Feyenoord. En Twente, ja, ik vind het pijnlijk om te zien. Als Ziyech verdwijnt, en daar lijkt het wel op, is de jonge ploeg een serieuze degradatiekandidaat.

  4. #54
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik mag NEC en Heracles ook nog wel even noemen. Prima prestatie tot nu toe.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #55

    Standaard

    Draak van een wedstrijd, maar daar zullen ze in Eindhoven niet om malen.

    Gefeliciteerd PSV.
    Zoals gezegd was het matig, maar het was wel knap hoe de ploeg zich herstelde na die klap van de penalty en de 0-1. Normaal is het op zo'n moment over en uit.

    Voor Louis zijn het donkere tijden in Manchester, ik ben benieuwd of hij dit overleeft.

  6. #56

    Standaard

    Het was vanavond met de billen tegen elkaar, maar PSV eindelijk weer eens verder.
    En ook verdiend, al was het niet de beste wedstrijd van de laatste tijd. Maar de spanning (en uiteindelijk het resultaat) maakt veel goed.
    Tegen zo'n stugge Russische ploeg is het zelden sprankelend voetbal. PSV heeft weinig weggegeven, maar kon zelf ook te weinig kansen creëren.
    De goal van Pröpper was mooi en zorgde voor een grote ontlading. Tenminste, bij mij
    De buren zullen wel denken...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #57

    Standaard

    Ajax out, toch wel een teleurstelling in deze niet al te sterke groep.

    Die UEFA League is de Champions' League niet en inspireert ploegen blijkbaar niet, maar ik vind dat een mager excuus voor ondermaats presteren. Zo goed als Ajax presteert in de Nederlandse competitie, zo zwak waren ze Europees. Voor PSV geldt min of meer het tegendeel.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wellicht wisten ze dat het kansloze missie was, maar dan nog was het echt een slechte wedstrijd. Ze hebben het natuurlijk wel al eerder laten liggen. Ik heb maar half gekeken, zo slaapverwekkend was het. Het lijkt wel of de Boer steeds de verkeerde combinatie van poppetjes bij elkaar zet. Van Rijn liet met hart en ziel zien hoe Tete al gemist werd.

    Erg knap wat PSV heeft laten zien. Ze hebben het Nederlandse voetbal nog een beetje gered. Althans, als we uitgaan van de gedachte dat een Nederlandse ploeg nog wat te zoeken heeft in Europa. Hopelijk liggen ze er niet gelijk naar de eerste knockout-wedstrijd er uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Erg knap wat PSV heeft laten zien. Ze hebben het Nederlandse voetbal nog een beetje gered. Althans, als we uitgaan van de gedachte dat een Nederlandse ploeg nog wat te zoeken heeft in Europa. Hopelijk liggen ze er niet gelijk naar de eerste knockout-wedstrijd er uit.
    Hopelijk niet, maar daarvoor is wel een stunt nodig. Als je ziet tegen welke ploegen ze kunnen loten, dan zijn de mogelijkheden om door te gaan niet zo heel erg groot.
    Maar wie weet kunnen ze voor een verrassing zorgen. Barcelona, Real Madrid of Bayern Munchen lijken me te hoog gegrepen, maar tegen de rest is een stunt mogelijk.
    Qua voetbal en sfeer hoop ik alleen niet dat ze tegen Zenith St Petersburg moeten. Dan maar liever strijdend ten onder tegen een Spaanse of Engelse ploeg.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #60

    Standaard

    Merkwaardig weekend in de Nederlandse competitie met puntverlies voor de Top Drie.

    PSV leek de verliezer van het weekend te worden na een draak van een wedstrijd tegen Roda, maar wordt uiteindelijk nog een beetje de winnaar na het verlies van Ajax en het gelijke spel van Feyenoord. Ajax leek de laatste weken echt op stoom te geraken, maar Angstgegner Utrecht was blijkbaar een te hoge horde. Volgens teletekst was het eveneens een draak van een wedstrijd.

    En ja, Roda is ook een Angstgegner, maar dan van PSV - zou het daar allemaal aan gelegen hebben?

    Hoe dan ook: het blijkt dat ze alle drie wisselvallig en daardoor erg kwetsbaar zijn, een wedstrijdje zomaar op klasse en routine in de zak steken is er niet meer bij.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Merkwaardig weekend in de Nederlandse competitie met puntverlies voor de Top Drie.

    PSV leek de verliezer van het weekend te worden na een draak van een wedstrijd tegen Roda, maar wordt uiteindelijk nog een beetje de winnaar na het verlies van Ajax en het gelijke spel van Feyenoord. Ajax leek de laatste weken echt op stoom te geraken, maar Angstgegner Utrecht was blijkbaar een te hoge horde. Volgens teletekst was het eveneens een draak van een wedstrijd.

    En ja, Roda is ook een Angstgegner, maar dan van PSV - zou het daar allemaal aan gelegen hebben?

    Hoe dan ook: het blijkt dat ze alle drie wisselvallig en daardoor erg kwetsbaar zijn, een wedstrijdje zomaar op klasse en routine in de zak steken is er niet meer bij.
    Zou toch niet willen beweren dat PSV "een beetje heeft gewonnen". Thuis tegen Roda is toch wel wat anders dan uit naar Utrecht of Groningen (in Euroborg nog ongeslagen). Beide ploegen staan ook aanzienlijk hoger in de ranglijst.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zou toch niet willen beweren dat PSV "een beetje heeft gewonnen". Thuis tegen Roda is toch wel wat anders dan uit naar Utrecht of Groningen (in Euroborg nog ongeslagen). Beide ploegen staan ook aanzienlijk hoger in de ranglijst.
    Klopt, ik had het misschien anders moeten verwoorden. Het leek een rampweekend te worden: met respectievelijk 4 en 6 punten achterstand op Feyenoord en Ajax zou de ploeg voorlopig zijn terug geworpen en er zal dus zeker een zucht van verlichting zijn geslaakt vanmiddag in Eindhoven. Er worden dit jaar, als ik me niet vergis, minder punten verspeeld dan in de afgelopen jaren, en daardoor is een achterstand van een punt of zes relatief groter.

  13. #63

    Standaard

    Iets wat off topic wellicht, Na de laatste wedstrijd van PSV voor de winterstop zijn Maxime Lestienne & Jeroen Zoet gearresteerd s'nachts op het Stratumseind : http://www.telegraaf.nl/telesport/vo.../227/fixtures/

  14. #64

    Standaard

    Laatste wedstrijd voor de feesten, alvast wat dieper dan gewoonlijk in het glaasje gekeken?
    Bij Lestienne zijn wellicht de spanningen van de laatste maanden er ineens uitgekomen. Niet goed te praten natuurlijk, maar het zou een verklaring kunnen zijn.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Laatste wedstrijd voor de feesten, alvast wat dieper dan gewoonlijk in het glaasje gekeken?
    Bij Lestienne zijn wellicht de spanningen van de laatste maanden er ineens uitgekomen. Niet goed te praten natuurlijk, maar het zou een verklaring kunnen zijn.
    Of er zullen wellicht nare verwisselingen richting Maxime zijn gedaan (met betrekking tot zijn ouders die kort na elkaar zijn overleden?), en dat ie daarom uit z'n pan is geschoten, en Jeroen hem wilde helpen.

    Ik vind het een schandalig machtsvertoon van die agentjes, dat ze Jeroen met 4 man moeten vasthouden etc, willen tonen dat ze heel wat uitstralen in die pakjes.

    Maar goed, inmiddels hebben ze een gesprek gehad met de club : http://www.omroepbrabant.nl/?news/24...Eindhoven.aspx, en kan dit vergeten worden.

  16. #66

    Standaard

    Moet je zelf eens als agent op z'on uitgaansavond met al die dronken lui gaan lopen en gelukkig gelden voor iedereen dezelfde zero tolarance regels. Je moet gewoon verstandig zijn na zo veel waarschuwingen, ook al is het voor te stellen wat er gebeurd kan zijn. Waarschijnlijk worden ze daarom ook niet vervolgd.
    Laatst aangepast door peptalk : 21-12-2015 om 09:33
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard

    Is dit een nieuwe trend aan het worden? Dit weekend ook Kenny Tete opgepakt. Het voorval schijnt zich al eerder deze maand hebben voorgedaan.
    Dat hij nu pas wordt opgepakt beloofd niet veel goeds voor hem.

    Bron: NOS.nl
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Ik vind het een schandalig machtsvertoon van die agentjes, dat ze Jeroen met 4 man moeten vasthouden etc, willen tonen dat ze heel wat uitstralen in die pakjes.
    Die agent wilde Zoet gewoon laten zien wat 'klemvast' inhoudt

    Er zou idd iets over een ziekte en de ma van Lestienne geroepen zijn.

    Snap ergens ook niet wat je als speler op Stratumseind gaat doen. Je weet dat je daar herkend wordt en dit soort dingen gebeuren.

  19. #69

    Standaard

    Tete schijnt betrokken te zijn geweest bij een vechtpartij in een coffee shop en vervolgens verzet te hebben gepleegd bij zijn aanhouding.

    Ik vind het wat al te gemakkelijk om de schuld zuiver bij de agenten te leggen. Ik neem aan dat iemand van de agenten Lestienne en/of Zoet wel zal hebben herkend, en dus zullen ze niet zomaar zijn overgegaan tot hardhandige maatregelen. Ik ga hierin eerder mee met the Thin White Duke: Stratumseind is niet echt een plaats waar men zich als bekende voetballer moet vertonen, de meeste personen die er rondlopen hebben 's avonds laat een glaasje op en dan word je als bekende figuur al snel geviseerd. Het is, zoals gezegd, begrijpelijk dat Lestienne reageert op uitlatingen over zijn moeder, maar juist in de huidige omstandigheden had hij een plaats als Stratumseind beter kunnen mijden.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind het een schandalig machtsvertoon van die agentjes, dat ze Jeroen met 4 man moeten vasthouden etc, willen tonen dat ze heel wat uitstralen in die pakjes.
    Je was erbij?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Je was erbij?
    Er circuleert een video van...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Er circuleert een video van...
    Heb de video gezien, maar dat zegt an sich niet veel over wat er plaats heeft gevonden en wat er is gezegd.

  23. #73

    Standaard

    Gelukkig zijn we weer begonnen.

    Na de zege van PSV in De Kuip ziet het eruit dat we een tweestrijd krijgen tussen Ajax en PSV.
    Ik wil niet zeggen dat Feyenoord geheel is uitgeteld, maar het zal toch lastig worden om opnieuw aansluiting te vinden.

    Zege van PSV leek, afgaande op de samenvatting bij Studio Sport, een beetje gelukkig, maar niet onverdiend. Het overwicht van Feyenoord resulteerde nauwelijks in kansen en PSV leek op de counter gevaarlijker. PSV lijkt me trouwens nog steeds een ploeg die het van een snelle omschakeling en tegenstoten moet hebben, en dat verklaart misschien het puntverlies tegen kleinere ploegen.

    Arias had na 20 minuten een tweede gele kaart kunnen krijgen (al was die tweede overtreding niet al te zwaar) en dan krijg je natuurlijk een ander verhaal. In de tweede helft had een Feyenoorder (ik weet niet meer wie) overigens rood moeten hebben voor een overtreding op, uitgerekend, Arias.

  24. #74

    Standaard

    Domper voor Feyenoord, al zou ik het ook nog niet helemaal op willen geven. Ajax krijgt als ik mij niet vergis nu ook twee lastige (uit)wedstrijden achter elkaar. Als ze zo blijven voetballen als de laatste paar wedstrijden is de kans vrij groot dat ze daar punten laten liggen. PSV krijgt vast ook nog wel een terugval, mede door zware programma (nog in beker en in CL). Maar goed, Feyenoord moet vooral eerst naar zichzelf kijken en wat beter gaan spelen.

    Hopelijk vertrekt Kazim snel en mag Vilhena blijven, vond hem gister (wederom) de beste speler; zowel qua spel als inzet. @Scherschutter volgens mij was het Vilhena die in zijn enthousiasme op Arias invloog. Vond dat trouwens zelf niet echt rood, eveneens zou ik twee gele kaarten voor Arias te zwaar hebben gevonden.

  25. #75

    Standaard

    Als de titelkansen van Feyenoord al niet om zeep waren, dan is dat nu toch wel het geval, lijkt me zo. Afgaande op de samenvatting (en het commentaar) mocht Feyenoord nog gelukkig zijn met 4-2, het had veel erger kunnen zijn. Er is veel kritiek op Kramer, en hij lijkt me inderdaad wat tekort te komen voor de Nederlandse top, maar vandaag was het de achterhoede die de kluts totaal kwijt was. Gebrek aan ervaring kan amper als excuus gelden, dit was gewoon ver onder de maat.

    Prachtig doelpunt (de 3-1- van die Vincent Jansen. Dat van Vilhena mocht er trouwens ook zijn.

    PSV en Ajax ook matig dit weekend, maar ze pakken de punten wel.

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •