Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.

Discussie: True Detective

  1. #1

    Standaard True Detective

    Zag tot mijn grote schrik dat dit nieuwste project van HBO nog geen eigen topic had...

    Plot: Twee detectives (Matthew McConaughy en Woody Harrelson) die verwikkeld raken in een 17 jaar durende klopjacht naar een levensgevaarlijke moordenaar. Het onderzoek naar een bizarre moord in 1995 wordt omlijst en doorweven met de getuigenis en verhalen van de rechercheurs in 2012, wanneer de zaak heropend wordt.

    Trailer:



    Als ik het goed heb begrepen is het idee om elk seizoen een andere zaak aan bod te laten komen. De serie begint volgende week en kwam net al een eerste zeer positieve recensie tegen. Klik

  2. #2

    Standaard

    Voor de belgen, vanaf 20 januari elke maandag om 20:00u op Prime Star. Dit ziet er niet normaal goed uit!!!

  3. #3

    Standaard

    Dit ga ik zeker volgen........................veelbelovend

  4. #4

    Standaard

    Naast dat er in ieder seizoen een ander verhaal wordt verteld is ook ieder seizoen met andere acteurs en regisseurs.

  5. #5

    Standaard

    De eerste aflevering is op HBO geweest.

  6. #6

    Standaard

    Iemand de eerste aflevering al gezien? Valt het tegen of is het echt zo goed?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Iemand de eerste aflevering al gezien? Valt het tegen of is het echt zo goed?
    Tja.. lastig natuurlijk om na een aflevering op waarde te schatten, maar ik vond het een erg goede start. Je zit er meteen lekker in, sfeer wordt goed neergezet, de kwaliteit straalt eraf. Het blijft wel de vraag of ze dit vast weten te houden, las dat het een vaste schrijver en vaste regisseur heeft dus heb goede hoop.

  8. #8

    Standaard

    Heb nu ook aflevering 1 gezien. Voor mij deed deze de grens tussen volwaardige cinema en tv-serie compleet vervagen. De kwaliteit druipt van je scherm, de sfeer is geweldig en man wat zijn de acteerprestaties een genot om naar te kijken. Fenomenaal camerawerk trouwens. Die eerste aflevering vloog voorbij. Mocht ik een blu-ray box hebben had ik waarschijnlijk de serie in één ruk uitgekeken.

  9. #9

    Standaard

    Op Bol.com kan je de blu-ray voorbestellen. Dus is dit aannemelijk dat we hier een blu-ray krijgen ?

  10. #10

    Standaard

    Yes, is bevestigd door warner aan ons (bol)

  11. #11

    Standaard

    Heb vandeweek de eerste aflevering gezien. Het was even inkomen qua tempo maar het heeft mijn interesse zeker gewekt. Ik blijf me verbazen over Mcconaughey. Wat is er in vredesnaam met die kerel gebeurt dat hij van een C-acteur in romkom's is getransformeerd in een volwaardig A acteur die werkelijk de sterren van de hemel speelt in alles wat hij het laatste jaar aanraakt?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb vandeweek de eerste aflevering gezien. Het was even inkomen qua tempo maar het heeft mijn interesse zeker gewekt. Ik blijf me verbazen over Mcconaughey. Wat is er in vredesnaam met die kerel gebeurt dat hij van een C-acteur in romkom's is getransformeerd in een volwaardig A acteur die werkelijk de sterren van de hemel speelt in alles wat hij het laatste jaar aanraakt?
    Blijf vooral kijken want afleveringen 4 heeft één van de meest indrukwekkende actiemomenten die ooit op tv zijn vertoond.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Yes, is bevestigd door warner aan ons (bol)
    Ook wanneer ?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb vandeweek de eerste aflevering gezien. Het was even inkomen qua tempo maar het heeft mijn interesse zeker gewekt. Ik blijf me verbazen over Mcconaughey. Wat is er in vredesnaam met die kerel gebeurt dat hij van een C-acteur in romkom's is getransformeerd in een volwaardig A acteur die werkelijk de sterren van de hemel speelt in alles wat hij het laatste jaar aanraakt?
    In A Time To Kill speelde hij toch ook al erg indrukwekkend

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ook wanneer ?
    Wanneer weet ik nog niet, maar ze hebben aangegeven dat we de blu-ray versie konden voornoteren

  16. #16

    Standaard

    Niet verrassend gezien de eerder genoemde opzet: http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/en...true-detective

  17. #17

    Standaard

    Vanavond de zevende aflevering gezien. Prachtige serie, zoals hierboven al gezegd druipt de kwaliteit van het scherm. McCounaghey is geniaal. Het was inderdaad even wennen qua tempo maar al snel zat ik er in.
    De begin titels zijn ook prachtig, één van de mooiste van een tv serie die ik heb gezien.
    Komende zondag helaas alweer de laatste aflevering...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #18

    Standaard

    True Detective spoiler: Homer Simpson is The Yellow King.

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Heb nu 6 afleveringen gezien........vanavond afl. 7 kijken.
    Wat een prachtige serie zeg ! McConaughey laat even zien wat voor een briljant acteur hij is.........hij steelt echt compleet de show in deze serie. Terwijl er ook niets op te merken valt aan de andere acteurs en actrices. Visueel is de serie ook prachtig.........
    De allerlaatste scene van afl. 3 is zo gaaf gedaan.........was ik zwaar van onder de indruk, heerlijk angstaanjagend

    Scene die ik bedoel begint bij 3:15.
    Bevat misschien spoilers

    http://www.youtube.com/watch?v=sOGoX1B6_2k

    Ben zo blij dat deze straks op bluray verkrijgbaar is......verplichte aanschaf voor mij.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 07-03-2014 om 20:47

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Gisteren de finale gezien. Al met al is het natuurlijk een vreselijk goed gemaakte serie. Acteerkwaliteiten druipen er vanaf en daarnaast ziet de serie er fantastisch uit. Toch heb ik wat moeite gehouden met het tempo van de serie. Hier en daar was het voor mij persoonlijk echt te traag. Desondanks is de uiteindelijke conclusie wel erg uniek karaktertechnisch gezien en is het einde enorm spannend.

    Ik ben benieuwd naar seizoen 2 waarin - zo heb ik gelezen - andere acteurs gebruikt gaan worden voor een geheel nieuw verhaal.

  22. #22

    Standaard

    Colin Farrell and Vince Vaughn confirmed to star in True Detective Season 2 and Justin Lin is set to direct the first two episodes.
    Facebook True Detective

    Meh, hier word ik niet enthousiast van..

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Facebook True Detective

    Meh, hier word ik niet enthousiast van..
    Mwa. Vince Vaughn kan echt wel wat meer dan in komedie's spelen. Dat is, volgens mij, geen probleem. Ben benieuwd hoe ze Farrell gaan gebruiken.

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Ik heb best veel van zijn films gezien en ik kan zeggen dat ik weinig heb met Colin Farrell.
    Vaughn zou weleens voor een verrassing kunnen zorgen; sowieso wel een acteur die ik graag zie.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •