Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Seizoen 4 is halverwege en het is weer fascinerend. Aflevering 4 zet alles op z’n kop.

  2. #27

    Standaard

    Ontzettend genoten van dit seizoen en erg benieuwd of en hoe seizoen 5 verder gaat.

  3. #28

    Standaard

    ‘Westworld’ Canceled at HBO After Four Seasons

    Bron: variety.com https://variety.com/2022/tv/news/wes...bo-1235328276/

  4. #29

    Standaard

    Erg jammer, had graag een vijfde en laatste seizoen gezien.

  5. #30

    Standaard

    Ondanks dat heel velen niet akkoord zullen zijn, vond ik Westworld een van de betere reeksen van de laatste jaren. Echter deze zin van bovenstaande link, maak ik me ook zorgen omtrent House of Dragons. Benieuwd of ze deze reeks gaan doorzetten.

    The David Zaslav-run company has been paring back spending as part of a plan to institute $3.5 billion in cost-saving synergies, which the business has promised to find over the next three years post-April merger. However, even on the heels of a rough third-quarter earnings report, Zaslav has continued to underline the importance of healthy content spend, and HBO has several high-profile, big-budget dramas that make it clear the premium cabler isn’t cutting back overall, including “House of the Dragon,” “Euphoria” and the upcoming “The Last of Us” adaptation.


    Hopelijk komt er ooit een film in de plaats om Westworld goed af te sluiten.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 05-11-2022 om 12:27

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ondanks dat heel velen niet akkoord zullen zijn, vond ik Westworld een van de betere reeksen van de laatste jaren.
    Dan zijn we al minstens met twee.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Ik heb het eerste seizoen wel gezien en moest toen wachten op de tweede, maar heb het niet verder opgepakt. Nu is mijn vraag: is er wel een goed einde bij het vierde seizoen of blijven er erg veel vragen open staan?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb het eerste seizoen wel gezien en moest toen wachten op de tweede, maar heb het niet verder opgepakt. Nu is mijn vraag: is er wel een goed einde bij het vierde seizoen of blijven er erg veel vragen open staan?
    Veel is afgerond, maar er stond een heel nieuw verhaal klaar.

  9. #34

    Standaard

    Bedankt, dan denk ik dat ik toch wel ga kijken. Maar eerst nog For All Mankind .

  10. #35

    Standaard

    Veel plezier, van beide series erg genoten.

  11. #36

    Standaard

    Ik ben begonnen met de UHD box van de complete serie.

    Het eerste seizoen heb ik gisteren afgerond. Deze had ik al eens gezien, maar poeh, ik was een hoop vergeten hoor. Echt een sterk verhaal, met sommige twists die ik dus niet meer wist. Zeker die van jonge / oude William was ik compleet vergeten en sloeg wel in. Er zitten aardig wat goede acteurs in hoor, ik was bijna vergeten hoe goed Anthony Hopkins kan zijn....

    Ik heb een klein stukje van seizoen 2 gekeken en ben wel benieuwd hoe ze hiermee verder gaan. Vanaf nu is alles weer nieuw voor mij...

    Het beeld en geluid van de UHD is trouwens wel erg mooi; mijn vrouw maakte er zelfs een positieve opmerking over. Die belachelijke review over de beeldkwaliteit op blu-ray.com (met een 3.5 score voor de 4K) zou je op het verkeerde been kunnen zetten, maar die is dus gedaan door iemand die toen geen Dolby Vision kon afspelen. Waarom dan een review van de 4K kwaliteit maken? Heel vreemd.


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben begonnen met de UHD box van de complete serie.
    (...) Ik heb een klein stukje van seizoen 2 gekeken en ben wel benieuwd hoe ze hiermee verder gaan. Vanaf nu is alles weer nieuw voor mij... (...)
    Ben benieuwd wat jij van seizoen 2 vindt. Ik heb het niet uitgekeken, zo slecht, warrig en onnodig gewelddadig vond ik het. Misschien dat ik het ooit een tweede kans geef, maar dat durf ik nu niet te zeggen. En dat terwijl ik seizoen 1 nog een 7,5 heb gegeven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #38

    Standaard

    Veel plezier! Ik vond zelf seizoen 1 het sterkste, maar seizoen 2 (met onze eigen Katja Herbers) vond ik ook erg goed. Seizoen 3 is iets minder, maar met seizoen 4 gingen ze weer richting de kwaliteit van de eerste twee seizoenen voor mij. Erg jammer dat er geen vijfde seizoen komt, dat alle openstaande vragen (after credit scène seizoen 2, einde seizoen 4) kon beantwoorden.

  14. #39

    Standaard

    Het deed bij mij deugd dat je eindelijk nog eens een reeks kreeg die geen voorgekauwde kost was, waar je je koppie moest bijhouden. Ik ga 'm zeker binnenkort nog eens een tweede keer bekijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Veel plezier! Ik vond zelf seizoen 1 het sterkste, maar seizoen 2 (met onze eigen Katja Herbers) vond ik ook erg goed. Seizoen 3 is iets minder, maar met seizoen 4 gingen ze weer richting de kwaliteit van de eerste twee seizoenen voor mij. Erg jammer dat er geen vijfde seizoen komt, dat alle openstaande vragen (after credit scène seizoen 2, einde seizoen 4) kon beantwoorden.
    Goede tip van die after-credit scene; het blijkt dat seizoen 1 er ook eentje had die ik nu even bekeken heb. Toch misschien belangrijk.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat jij van seizoen 2 vindt. Ik heb het niet uitgekeken, zo slecht, warrig en onnodig gewelddadig vond ik het. Misschien dat ik het ooit een tweede kans geef, maar dat durf ik nu niet te zeggen. En dat terwijl ik seizoen 1 nog een 7,5 heb gegeven.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Veel plezier! Ik vond zelf seizoen 1 het sterkste, maar seizoen 2 (met onze eigen Katja Herbers) vond ik ook erg goed. Seizoen 3 is iets minder, maar met seizoen 4 gingen ze weer richting de kwaliteit van de eerste twee seizoenen voor mij. Erg jammer dat er geen vijfde seizoen komt, dat alle openstaande vragen (after credit scène seizoen 2, einde seizoen 4) kon beantwoorden.
    Seizoen 2 gekeken en wederom geweldig. Misschien nog wel beter dan seizoen 1 maar minstens gelijkwaardig.

    De opmerking 'warrig' van Marcel kan ik mij heel goed voorstellen, eigenlijk valt alles pas in het laatste deel echt allemaal op zijn plaats en is het daarvoor weleens twijfelen hoe iets kan of hoe het zit. Zelf vind ik dat totaal niet erg, er zijn wel meer films/series dat ik achteraf wat opzoek en bij dit seizoen van Westworld heb ik dat ook gedaan. Het hoeft van mij niet altijd allemaal meteen duidelijk te zijn. En als je dan het totale plaatje krijgt, dan is het nog meer bewonderingswaardig hoe ze dit seizoen hebben opgezet.
    Het zal echt heel veel schelen als je de seizoenen achter elkaar kijkt, anders vergeet je misschien details die belangrijk blijken te zijn.

    Je andere opmerking 'onnodig gewelddadig' kon ik niet plaatsen Marcel, of je moet hetzelfde gevonden hebben van seizoen 1, want qua geweld is het niet meer of minder dan vorig seizoen imo.

    De toevoeging van de andere twee werelden was erg leuk. Zeker dat de Shogun wereld dan de evenknieen had van Maeve etc. Die scene met Paint It Black ..... En ook: daar is hij weer, Hiroyuki Sanada. Die man speelt heb ik de laatste tijd toevallig in zoveel films/series gezien. .

    Ook hier dus een aftercredit scene. Die van vorig seizoen bleek toch wel belangrijk te zijn, anders had ik niet gesnapt hoe Armistace er weer was . Maar blijkbaar komt dus geen antwoord op deze aftercredit scene wanneer dit zich afspeelt.

    Ik moet alleen nog de extra's bekijken en dan op naar seizoen 3!

  17. #42

    Standaard

    Westworld seizoen 3 is wederom een heel fijn seizoen. Heel anders dan de vorige twee wegens de setting, maar toch ook weer heel herkenbaar omdat er al zoveel stukjes en hints waren in de vorige 2 seizoenen.

    De serie ziet er steeds schitterend uit qua design en dit seizoen is geen uitzondering. Het zal een hele uitdaging zijn geweest om alles zo overtuigend en geloofwaardig eruit te laten zien gezien het jaar en de plaats waar het zich afspeelt (je moet aan zoveel denken), maar dat is goed gelukt. Het hele concept van de mogelijkheid van een levensbepalende AI zoals Rehoboam is nu ook lekker actueel én interessant uitgewerkt.

    Aaron Paul is absoluut een toevoeging aan de cast trouwens. Warworld ben ik zelf minder van gecharmeerd, maar gezien hoe vaak het voorkomt is daar wel overheen te komen.
    Ook hier weer een mooie finale. En ik wil toch even opmerken dat de klassieke bewerkingen van originele muziek echt prachtig zijn, bijvoorbeeld Space Oddity of Videogames. Dat stuk met Space Oddity heb ik na het deel nog 2x opgezet, zo mooi.

    En op naar het 4e en helaas alweer laatste seizoen. Ik ben al begonnen en was meteen verward, dus dat is een goed teken en belooft weer veel goeds!

  18. #43

    Standaard

    Dan weet ik zeker dat seizoen 4 je ook niet zal teleurstellen.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb de serie in 4k in mijn bezit en ga hem binnenkort ook maar eens bekijken dan.

    Ik vond de film uit '73 ook erg goed.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb de serie in 4k in mijn bezit en ga hem binnenkort ook maar eens bekijken dan.

    Ik vond de film uit '73 ook erg goed.
    Het beeld zal je in ieder geval niet teleurstellen Driekus, de UHD is prachtig. De serie is qua toon wel heel anders dan de film trouwens.

  21. #46

    Standaard

    En ook het laatste seizoen van Westworld is afgekeken....wat zou ik graag nog een seizoen kijken. Wederom een sterk seizoen, maar de serie is wat dat betreft erg constant van kwaliteit gedurende de 4 seizoenen.

    Het begin is heerlijk vaag en ik zat meteen met allerlei vragen die gelukkig tijdens of zelfs aan het einde van het seizoen wel beantwoord werden. Het is achteraf gezien een logisch vervolg van seizoen 3, al had ik dus vooraf niet verwacht dat het deze kant op zou gaan. Heel jammer dat het nu afgelopen is.

    Nu is de grote vraag: welke serie ga ik nu kijken? Eigenlijk wil ik Babylon 5 (voor het eerst op blu-ray uit), maar dat is meteen zo'n grote investering (veel delen + de films). Game Of Thrones op UHD: zelfde verhaal, al zijn het een stuk minder delen. Misschien maar eerst Raised By Wolves doen. En Doctor Who seizoen 12 afkijken.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •