Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 46 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Westworld (HBO 2016)

    TV Serie van HBO naar boek/film van Michael Crichton. Teaser smaakt naar meer!


  2. #2

    Standaard

    Kijk ik toch wel enorm naar uit!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #3

    Standaard

    Zondagavond de eerste aflevering op HBO https://www.youtube.com/watch?v=niFjn-uax3M

    De reviews zijn vooralsnog lovend

  4. #4

    Standaard

    Hoe vinden jullie de serie? In het begin dacht ik wat is dit maar gedurende het seizoen begon het op gang te komen waarbij ik de verrassing in aflevering van deze week niet zag aankomen.

    Seizoen 2 is aangekondigd: http://www.superguide.nl/nieuws/het-...oen-news-16331 Ik ben wel benieuwd of er dan nog verhaallijn over is.

  5. #5

    Standaard

    Was enthousiaster in het begin. De aflveringen erna waren meer van hetzelfde en ik had niet echt het gevoel dat het verhaal voorruit ging. Moet de laatste uitgezonden aflevering nog zien, maar afl. 6 gaf eindelijk eens wat stuwkracht aan de serie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Aflevering 7 vond ik de beste tot nu toe en dat kwam door de climax tegen het einde. Die zag ik niet aankomen. Eens dat het sinds aflevering 6 echt op gang kwam en het daarvoor veel herhaling was.

  7. #7

    Standaard

    Ook aflevering 7 was inderdaad goed. Knap gefilmde achtervolging te paard en uiteraard de onverwachte twist op het einde maakt een hoop goed. Al vind ik het wel een serie die je in één keer moet kijken. Telkens een week wachten werkt verwarrend en ik denk dat dit de kijkervaring ivm het verhaal meer ten goede zal komen eens je het achter elkaar kan kijken.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Damn iemand al de finale gezien ? Zo goed!!! Een goeie opbouw naar een big reveal halverwege en dan een zinderende tweede helft met nog meer onthullingen, actie en spanning. Het einde gewoon briljant. Benieuwd naar seizoen 2 want volgens mij hebben we een aantal hints gekregen naar het feit dat er meer parken zijn en dat deze zich niet in het wilde westen afspelen...(het briefje dat Maeve krijgt, de samourai krijgers, een SW logo op de deuren, Samourai World??...) verbeter me als ik fout zit
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 05-12-2016 om 13:46
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Ik ben echt benieuwd hoe ze seizoen 2 gaan vullen gezien de verhaallijnen in seizoen 1 ( voor 90% afgerond zijn). Je suggestie zou zoiets kunnen zijn. De finale was inderdaad goed. De moord op Ford zag ik al aankomen. Eerder werd al gezegd dat ze kenmerken had van ene Wyatt en toen dat als nieuw karakter werd aangekondigd, dacht ik al dat hij eraan ging. Benieuwd of hij inderdaad nu klaar is of straks ook een robot is. .
    Laatst aangepast door martwout : 05-12-2016 om 16:21

  10. #10

    Standaard

    Ik hoor zoveel goeds over deze serie! Dit jaar ga ik hem echt kijken.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hobbit Bekijk bericht
    Ik hoor zoveel goeds over deze serie! Dit jaar ga ik hem echt kijken.
    Ik weet niet of je Ziggo hebt maar daar is HBO nu onderdeel geworden van veel abonnementen als on-demand, En daar zit Westworld bij.

  12. #12

    Standaard

    Nee, heb geen Ziggo, maar kan wel HBO-series kijken

  13. #13

    Standaard

    Mijn pre-order van de blu-ray bij Amazon UK heeft een releasedatum gekregen , 6 november!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mijn pre-order van de blu-ray bij Amazon UK heeft een releasedatum gekregen , 6 november!
    Weet niet of je het weet maar er komt ook een 4K versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet niet of je het weet maar er komt ook een 4K versie.
    Weet ik, maar hou het voorlopig bij blu-ray.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Vind die rode 4K steelbook wel cool maar heb uiteindelijk liever de main poster. Benieuwd hoeveel dit moet gaan kosten.

    Trouwens zo te zien krijgt seizoen 1 een ondertitel: The Maze interessant.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-07-2017 om 08:29
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #18

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    F*^!#ing cool!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Trailer voor seizoen 4, 26 juni!


  22. #22

    Standaard

    Dit is wel een (positieve) verrassing voor mij, ik dat dat deze serie na drie seizoenen gestopt was.

  23. #23

    Standaard

    Yes!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dit is wel een (positieve) verrassing voor mij, ik dat dat deze serie na drie seizoenen gestopt was.
    Nee, hoor was in april 2020 al hernieuwd, nog voor het einde van seizoen 3

  25. #25

    Standaard

    Voor het eerst een aflevering meteen op de eerste dag kunnen kijken (woon in een Ziggoloos gebied ). De eerste aflevering bracht meer vragen dan antwoorden, maar was wat mij betreft zeer boeiend. Benieuwd naar het vervolg!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •