De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Back to the Future 30th Anniversary Trilogy is verkrijgbaar op Steelbook Blu-ray vanaf 7 oktober

    Back to the Future 30th Anniversary Trilogy is verkrijgbaar op Steelbook Blu-ray vanaf 7 oktober

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 13-08-2015 om 08:57

  2. #2

    Standaard

    Een betere versie dan de eerste trilogie kan het niet worden. Daar werd destijds ook al (terecht) hoog mee van de toren geblazen en hij maakte alle verwachtingen waar. Wat een onzin release. Totaal overbodig dit.

  3. #3

    Thumbs down

    Wat is dit voor zever? In de USA krijgen ze de complete animated series erbij en wij moeten het weer doen met twee lullige afleveringen? Goed bezig.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Wat is dit voor zever? In de USA krijgen ze de complete animated series erbij en wij moeten het weer doen met twee lullige afleveringen? Goed bezig.
    waarom zou je een tekenfilm versie willen zien van Back to the Future?
    ik heb ze nooit gezien,maar ik kan me niet indenken dat dit de moeite waard is
    deze 3 prachtige films in een steelbook of in een blu ray box is toch mooi genoeg?!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    waarom zou je een tekenfilm versie willen zien van Back to the Future?
    ik heb ze nooit gezien,maar ik kan me niet indenken dat dit de moeite waard is
    deze 3 prachtige films in een steelbook of in een blu ray box is toch mooi genoeg?!
    Inderdaad. Ik denk dat ik deze mooi naast mijn 25th Anniversary Tin Box UK ga zetten!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    waarom zou je een tekenfilm versie willen zien van Back to the Future?
    ik heb ze nooit gezien,maar ik kan me niet indenken dat dit de moeite waard is
    deze 3 prachtige films in een steelbook of in een blu ray box is toch mooi genoeg?!
    Waarom? Omdat de fans graag alles compleet willen. Die animatieserie erbij zoals in de US versie was de ideale bonus geweest. Wat krijg je nu? Dezelfde films in een blikken doos met een paar uur extra bonusmateriaal. Als je de vorige box al hebt heeft deze geen enkele meerwaarde om opnieuw te kopen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Waarom? Omdat de fans graag alles compleet willen. Die animatieserie erbij zoals in de US versie was de ideale bonus geweest. Wat krijg je nu? Dezelfde films in een blikken doos met een paar uur extra bonusmateriaal. Als je de vorige box al hebt heeft deze geen enkele meerwaarde om opnieuw te kopen.
    Het ontbreken van de animatieserie zal wel een rechtenkwestie zijn. In Engeland en Frankrijk verschijnt hij ook niet. In Duitsland wel, maar hij wordt daar door een andere distributeur uitgebracht (niet door Universal).

  8. #8

    Standaard

    Het artwork is wel echt briljant. Jammer wel dat het geen rechtenkwestie kan zijn, dan zouden die twee afleveringen ook simpelweg moeten missen. Beetje vreemd en zonde.

  9. #9

    Standaard

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat The Animated Series in de Verenigde Staten ook los uitkwam.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat The Animated Series in de Verenigde Staten ook los uitkwam.
    Klopt. Deze komt ook los uit op DVD.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •