De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Dune HD base 3d ventilator

    Heb vandaag een Dune base aangeschaft en geïnstalleerd,deze gekocht vanwege de interne schijf mogelijkheid.
    Echter het ventilatorgeluid is behoorlijk storend, nu kan deze in het menu uitgeschakeld worden.
    Heeft iemand hier ervaring mee, wordt de speler dan niet oververhit, ik heb de schijf er nu weer uitgehaald en een externe aangekoppeld.
    Nu las ik ook iets over software Zappiti,moet je dit dan op de speler of de computer installeren.


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wasicu Bekijk bericht
    Heb vandaag een Dune base aangeschaft en geïnstalleerd,deze gekocht vanwege de interne schijf mogelijkheid.
    Echter het ventilatorgeluid is behoorlijk storend, nu kan deze in het menu uitgeschakeld worden.
    Heeft iemand hier ervaring mee, wordt de speler dan niet oververhit, ik heb de schijf er nu weer uitgehaald en een externe aangekoppeld.
    Nu las ik ook iets over software Zappiti,moet je dit dan op de speler of de computer installeren.

    Ik heb het net even voor je gecheckt, ik heb de ventilator op automatisch staan, Ik moet je zeggen dat ik de ventilator maar heel licht hoor, als het muisstil is in huis, kortom heb ik helemaal geen last van de ventilator.
    Ik gebruik o.a. ook een interne hardeschijf.
    Ik gebruik het softwareprogramma Yadis 2.3 voor mijn dune in plaats van zappiti, werkt perfect. Zappiti toekomstige updates zullen waarschijnlijk niet meer compatible zijn met dune!
    Yadis moet je installeren op je pc/laptop en je dune op het netwerk aansluiten en dan kan je het via je pc exporteren naar je dune! (uiteraard ook de instellingen in het programma Yadis goed in stellen).




    Laatst aangepast door Wim S. : 20-08-2015 om 07:27

  3. #3

    Standaard

    Bedankt, misschien is het onkunde van mij maar ik heb de speler gekocht in de gedachte dat ik via Dune Popcorn Time en Itunes naar de Tv kon streamen, is dit wel mogelijk.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wasicu Bekijk bericht
    Bedankt, misschien is het onkunde van mij maar ik heb de speler gekocht in de gedachte dat ik via Dune Popcorn Time en Itunes naar de Tv kon streamen, is dit wel mogelijk.
    Beste Wasicu,
    Welkom op DVD.nl
    Maar nu ga je voor dit forum de fout in. Op dit forum kunnen we geen uitleg geven over illegale praktijken. Popcorn Time is niet legaal in Nederland dus daar hebben we het hier niet over.
    Dit topic wordt dan ook gesloten.
    We kunnen hier over vanalles discussiëren, maar niet over illegale streaming, downloads, kopieën etc.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •