De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Asterix & Obelix Contra Ceasar DVD

    Ik hoop dat iemand me hier kan helpen en een antwoord heeft op de volgende vraag.

    Ik heb de dvd Asterix & Obelix Contre Ceasar gesprokenNederlands (uitg. door A-Film Home Entertainment) , maar ik zoek ook de dvd in het originele frans met nl. ondertiteling. Is deze wel uitgekomen?
    Ik kan die versie namelijk nergens vinden. Hopelijk weet iemand een antwoord.

    Mzzl

    Jörg

  2. #2

    Standaard

    ik heb deze ook gezocht, maar deze zie blijkbaar nooit gemaakt, SHIT!

  3. #3
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Dat is de grote flater die idd indertijd geslage is !! Er is geen belgische / nederlandse release van deze film beschikbaar met frans gesproken en nederlands ondertiteld. Enige oplossing voor dit probleem, en om Franse gesproken tekst hebben is de Franse versie kopen, dat is dus ook wat ik gedaan heb.

    Bij DVDZone2.com is deze beschikbaar voor maar 13,49 €

    Let wel op ! Als je de film in de UK zou willen bestellen, dan is hij in het engels gedubd, franstalige versies bestaan alleen in franstalige gebieden

    PS. Als je een beetje Frans kent ga je deze film echt heel makkelijk verstaan, aangezien het Frans zo is dat Franse kinderen het ook moeten begrijpen hé

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Dat is de grote flater die idd indertijd geslage is !! Er is geen belgische / nederlandse release van deze film beschikbaar met frans gesproken en nederlands ondertiteld. Enige oplossing voor dit probleem, en om Franse gesproken tekst hebben is de Franse versie kopen, dat is dus ook wat ik gedaan heb.

    Bij DVDZone2.com is deze beschikbaar voor maar 13,49 €

    Let wel op ! Als je de film in de UK zou willen bestellen, dan is hij in het engels gedubd, franstalige versies bestaan alleen in franstalige gebieden

    PS. Als je een beetje Frans kent ga je deze film echt heel makkelijk verstaan, aangezien het Frans zo is dat Franse kinderen het ook moeten begrijpen hé

    Bedankt, nu weet ik waar ik moet zoeken!

  5. #5

    Standaard

    Ik zag de dvd's van Asterix en Obelix (de speelfilms) liggen bij E-Plaza voor resp. €7,50 en €12,50. Echter het eerste deel was Ned. gesproken, deel 2 is wel Frans gesproken en Ned. ondertiteld. Weet er iemand toevallig of het eerste deel als is uitgebracht met de Ned. ondertiteling??
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  6. #6
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut
    Ik zag de dvd's van Asterix en Obelix (de speelfilms) liggen bij E-Plaza voor resp. €7,50 en €12,50. Echter het eerste deel was Ned. gesproken, deel 2 is wel Frans gesproken en Ned. ondertiteld. Weet er iemand toevallig of het eerste deel als is uitgebracht met de Ned. ondertiteling??
    Deel 1 met NL subs bestaat NIET.

    Van deel 2 is de Franse 2-disc versie trouwens veel beter.

  7. #7

    Standaard

    Deel 1 met NL subs bestaat NIET.
    Dit is echt waardeloos, de nederlands gesproken is helemaal niks, kan ik het beter bij mijn VHS houden

    Van deel 2 is de Franse 2-disc versie trouwens veel beter.
    Maar die is natuurlijk niet ondertiteld?? Ken maar een paar woordjes frans.
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  8. #8
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut
    Van deel 2 is de Franse 2-disc versie trouwens veel beter.
    Maar die is natuurlijk niet ondertiteld?? Ken maar een paar woordjes frans.
    Enkel in het Frans ondertiteld

  9. #9

    Standaard

    Vandaag een mailtje gekregen van A-Film en ze zeggen dat ze alleen de rechten hebben voor de Nederlands gesproken versie van het eerste deel. Nog steeds wachten dus!!
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  10. #10

    Standaard

    toch vreemd heb deze nog wel op vhs band in het frans met nl subs
    welkom..... vlieg waar ik wijs

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •